Боров вдавив педаль газу в підлогу. Боров свято вірив у Триєдність. Водій, Стрілець, Автомобіль. Рев двигуна, що обпалює вітер, кидає жмені піску в лобове скло, і звичне юшку стаккато... Це Шакал узяв нарешті вірний приціл, і, закусивши нижню губу, хльоснув кулеметними чергами по переслідувачах. його почулося довге виття, що леденить душу, Боров похмуро посміхнувся, Шакал подбав, щоб на одного ворога в них поменшало. Прогриміла ядерна війна. Остання Світова. Світ змінився. Річки висохли, родючі колись землі перетворилися на згубні пустки. Більшість флори загинула, фауна жахливо мутувала. То тут, то там все ще височіють руїни колишньої величі людської раси. Ці руїни світяться ночами, і світиться ще сотні років від згубної радіації. Але життя – чіпка штука. І останні представники ldquo;чистого", вільного від мутацій та хвороб людства, утворили нові держави та союзи. Хоча правильніше сказати, що тепер це просто банди, що мародерують, осіли кожна на своїй території. Ці останні сини людства люто борються за мізерні ресурси. Лицарство і шляхетність загинули разом зі Старим Світом. Є тільки "свої" та "чужі". І світ, що гине навколо. "Badlands: Аванпост Людства" пропонує гравцям унікальну нагоду: очолити банди, зійтися у битвах з іншими такими лідерами. Світ, що оточує вас представлений різними картами, загальною кількістю сотні: предмети, монстри, що вижили, і, звичайно ж, зброя. 12 чудових мініатюр допоможуть вам краще відчути атмосферу пропилених пусток, а битися ваші вірнопіддані негідники будуть за допомогою старих добрих кубиків. Оскільки світ змінився, причому змінився жахливо, звична нам валюта втратила всяку цінність. Адже більше немає державних інституцій, які гарантують реальну вартість грошових знаків. У цьому прекрасному новому світі бажаними предметами є зброя, паливо, металобрухт і зрідка – пивні кришки.
Виживання
Настолки на тему виживання
Життя - це гра! Хочете навчитися в ній виживати? Приєднуйтесь!
Бункер 3.0 (Bunker 3.0): впустіть мене, я вам знадоблюся! Складні часи настають, наближається невідома катастрофа, яка забере з собою багато життів. Але є можливість вижити як під час апокаліпсису, так і після нього. Щоправда, не всі зможуть опинитися серед цих щасливчиків. І ось ви вже з купкою охочих ще пожити стоїте перед входом у рятівний бункер. Тепер залишилася справа за малим: потрапити всередину, але для цього вам потрібно буде довести свою перевагу перед рештою у захоплюючій настільній дискусійній грі Бункер 3.0 (Bunker 3.0). Постапокаліптичний сюжет з різними катаклізмами та ролями ставить гравців перед складним вибором: кого ж взяти з собою всередину бункера, а кого залишити в ізгоях. Моліться, щоб ви опинилися серед перших! Настільна гра Бункер 3.0 – це нове видання, в основі якого лежать перероблені попередні версії, перша з яких вийшла ще в 2015 році. У версії 3.0 зазнали змін, отримали покращення та доопрацювання як правила гри, так і її компоненти. Вони стали ще більш досконалими та якісними. Бажаючих потрапити в бункер може бути як небагато, так і дуже багато, від 4 до 16 осіб. До речі, гра найкраще поводиться з великою кількістю учасників. І обов'язково, щоб кожному було не менше 18 років, адже настілка торкається дорослих тем з важкими хворобами, алкоголем, сексом тощо. Однак, компоненти можна адаптувати і під молодших учасників, якщо усунути "дорослі" карти з гри. height:179px; margin:5px; width:350px" /> Перед початком партії гравці отримують карти персонажів, до яких входять випадкові карти здоров'я, біології, професії, фактів, готівки з собою багажу і хобі. Додатково видаються картки особливих умов та бланки голосування. Всі отримані карти до певного часу тримаються гравцями в таємниці. Тепер, щоб дізнатися, що станеться незабаром чи вже трапилося на цій прекрасній планеті, на стіл викладається рандомна карта катастрофи. За нею відкрито розташовуються 5 карт бункера. Катастроф у грі можна нарахувати 20 на будь-який смак, колір та запах. Елементарними ядерними війнами, метеоритними дощами та повенями складно здивувати, але небезпека від них залишається великою. Тут ми хоч знаємо, які наслідки можуть бути. А ось повстання штучного інтелекту або прибуття в наш час Колі із Середньовіччя – ndash; та ще загадка, тому ховатися хтось може. Особливістю кожної карти катастрофи є наявність на спеціальному QR-коді, відсканувавши який ви прослухаєте вступне аудіо перед початком партії у художньому стилі. По суті, правила гри Бункер 3.0 дуже прості та зрозумілі. Усього гра триває 5 раундів, що складаються з таких фаз: Проведення дослідження бункера. Активний гравець розкриває картку бункера та зачитує текст із неї, щоб ви змогли, спираючись на цю інформацію, підлаштувати її під свого персонажа та довести свою корисність; Відкриття карток персонажів. У кожному раунді гравці по черзі відкривають по одній карті і за 30 секунд повинні пояснити, чому саме вони мають потрапити до бункеру і чим зможуть проявити свою користь. Монолог повинен бути переконливим, при цьому іншим гравцям можна ставити запитання; Під час фази голосування відбувається обговорення кожного персонажа, після чого на спеціальних бланках проводиться таємний вибір гравця, якого потрібно впустити всередину. Далі кожен, хто проголосував, має обґрунтувати свій вибір. Голосувати можуть як ті, що залишилися перед бункером і вже потрапили в нього, так і ізгої. До речі, скільки людей можна помістити в бункері, а скільки потрібно прогнати геть, зазначено в спеціальній таблиці раундів. Гра має кілька сценаріїв та рівнів. Якщо ви вибрали базовий режим, то після закінчення 5-го раунду всі невигнані персонажі потрапляють у бункер і стають переможцями. Граючи в режимі "Історія виживання" тим, хто потрапив усередину, потрібно буде продовжити виживання вже в стінах сховища, при цьому катастрофа посилюється за рахунок випадкової загрози. Також вигнані отримують можливість вижити в іншому недобудованому бункері, при цьому їм, крім апокаліпсису, загрожує 2 випадкові погрози. І всі кола голосування тут також є неминучими. Кінцевий результат партії безпосередньо пов'язаний від обраної на старті мети. Якщо ви граєте в "Порятунок", то переможцями стають гравці у бункері. При меті "Відродження" обов'язковою умовою перемоги є наявність парочки, яка б змогла продовжити людство. Бункер 3.0: виживай усіма правдами та неправдами! Настільна гра Бункер 3.0 – це незабутня і захоплююча карткова постапокаліптична пригода, де кожен має вжитися у власну роль і красномовно довести своє цінне призначення. Гра ідеальна не тільки для розваги на вечірці, а й додатково розвиває комунікаційні навички, виявляє талант переконання, зближує друзів та знайомить у колі незнайомців. До того ж настілка має підвищену реграбельність завдяки непередбачуваному фіналу, який забезпечується за рахунок випадкового набору даних про персонажів (а їх, Купити настільну гру Бункер 3.0 рекомендуємо шанувальникам простих карткових ігор, де поряд із трагічними подіями межують інтрига, маса розмов і навіть можливість суперечок. Любителям патігеймів на виживання рекомендуємо також звернути увагу на настільні ігри Вибухові кошенята та За бортом! (2-е видання). Чи вдасться вам вижити, залежить від карт і вашого красномовства!
В Жаху (Horrified): місто панікою охоплено! Настолка з'явилася в 2019 році і змогла зарекомендувати себе на сайті BoardGameGeek тільки з кращого боку, посівши 41-е місце серед Кращих тематичних ігор і 23-е серед Найкращих сімейних настолок з усього світу. Також у скарбничці гри є такі номінації: 2019 – на Найкращу тематичну, Найкращу сімейну та Найкращу кооперативну настільну гру конкурсу Golden Geek; 2019 – Immersionist Laurel премії Cardboard Republic. Проходжаючи по локаціях-лабіринтах, 1-5 гравцям від 10 років доведеться віч-на-віч зустрітися з Франкенштейном і його Нареченою, Людиною-Вовком і Людиною-невидимкою, Дракулою і Мумією , а також із Істотою з Чорної лагуни, які представлені чудовими мініатюрами. Кожен жахливий представник унікальний, тому для перемоги окремо взятого породження зла вам потрібно буде використовувати різні стратегії та тактики. Однак, при цьому вас здивує дещо інноваційний, але дуже легкий ігровий процес із недовгими партіями тривалістю приблизно годину. Не дайте місту зануритися в паніку та морок! Гони монстрів назад, звідки прийшли, а людей своїх бережи! У настільній грі В Жаху діють не тільки прості правила, але й є можливість самостійно відрегулювати складність партії. Для цього достатньо вибрати 2-4 монстри, для перемоги яких потрібно виконати певні умови відповідно до їх параметрів, а також наявності у вас конкретних предметів: Франкенштейну та його подружці достатньо вбити, що вони люди і навчити жити по-людськи; вилікуйте Людину-Вовка ліками від лікантропії; переконайте поліцію про існування Людини-невидимки і влаштуйте їй пастку, щоб одразу передати до рук правосуддя; знайдіть у місті і знищіть 4 труни, завдавши таким чином згубного удару по Дракулі; зніміть із забинтованої Мумії вікове прокляття і відправте її спати вічним сном; знайдіть лігво Істоти з Чорної лагуни і проженіть її додому. Переміщаючись між локаціями, ваші персонажі повинні збирати предмети, які допоможуть здолати того чи іншого монстра. Гра проходить у кілька раундів, поділених на дві фази: Фаза героїв. Виконуйте дії, вказані на значку вашого героя, а також розігруйте будь-яку кількість карт перків, при цьому вам потрібно буде взаємодіяти з місцевими жителями. Фаза монстрів. Витягнувши випадкову карту монстра, ви зустрічаєте нових мирних мешканців та знаходите нові предмети. Також ця карта регулює пересування монстрів та відповідає за їхні атаки, що проходять на кубиках. В результаті сутичок підвищуватиметься рівень безумства мешканців, але ви можете їх захистити, якщо ваш герой буде в одній локації з місцевим. Тільки при цьому доведеться пожертвувати деякими предметами. Перемога буде на боці гравців, якщо їм вдасться здолати всіх монстрів, попередньо виконавши отримане завдання. Монстри отримають пальму першості, якщо: місто виявиться повністю охоплене жахом відповідно до останнього поділу на відповідній шкалі терору; колода монстрів спорожніла, але вони ще бігають містом. Це означає, що ви перевищили ліміт часу на їхнє знищення. Монстри заполонили місто, а всі місцеві жителі, навпаки, його покинули. У Жаху жити не треба! Повертаємось до спокійного буття Настільна гра В Жаху – класичний кооператив із моторошною тематикою та знайомими з дитинствами страшилками, із зануренням в атмосферу та різними подіями. Купити настільну гру В Жаху варто шанувальникам жанру та любителям кооперативних ігор на виживання, де у кожного буде можливість проявити себе у битві з монстрами. Гра ідеальна як для сімейних вечорів, так і для посиденьок з друзями, тематичних вечірок і стане чудовим подарунком на Хелловін. Можете також поганяти нежить в настільній грі Зомбі в будинку. Зараження (Zombies in the house. Infection). А якщо бажаєте зустрітися з моторошними створіннями, тоді настільна гра Стародавній жах (рос) (Eldritch Horror) надасть вам таку можливість. Не дайте монстрам навіть приводу оселитися у світі людей!
У кожному маленькому кошеняті Від хвоста до самої чубчика Є двісті грам вибухівки Або навіть півкіло! Вибухові кошенята - мегакрута і весела карткова гра для компанії, що буквально підірвала краудфандинговий майданчик Kickstarter за кількістю покупців (ну, вибухові кошенята тільки і вміють, що підривати :)) Гра повністю виправдала очікування - геть милих великооких котиків як, наприклад, у грі Котяча лапка - вони вже весь інтернет заполонили! Фанати настілок визнають лише вибухи, лише брутальність! Ігровий процес дуже простий: гравці отримують на початку по п'ять карт і ходять по черзі, розігруючи скільки завгодно карт з руки і добираючи одну з колоди. А що це за карти? Найстрашніша карта, з якою не хоче зустрітися жоден гравець - це і є карта кошенят, що вибухають. Як тільки гравець витягує таку карту і в нього немає карт, які дозволяють врятуватися від цих монстрів, таймер якого вже показує останню секунду до вибуху, ці пушистики роблять свою чорну справу і гравець вибуває з гри. Уникнути гіркої долі можна різними способами: карта "знешкодити" повністю ігнорує вибухову силу кошеня, деякі карти дозволяють пропустити хід, деякі дають можливість переглянути три верхні карти колоди, забрати карту у суперника та інше. Коли гравці опанують правила гри, вони зможуть використовувати особливі комбо (дві однакові карти, три однакові карти), що дають особливі переваги гравцеві. Переможцем стає гравець, який залишився єдиним, хто вижив від зустрічей з вибуховими кошенятами.
У кожному маленькому кошеняті Від хвоста до самої чубчика Є двісті грам вибухівки Або навіть півкіло! Вибухові кошенята - мегакрута і весела карткова гра для компанії, що буквально підірвала краудфандинговий майданчик Kickstarter за кількістю покупців (ну, вибухові кошенята тільки і вміють, що підривати :)) Гра повністю виправдала очікування - геть милих великооких котиків як, наприклад, у грі Котяча лапка - вони вже весь інтернет заполонили! Фанати настілок визнають лише вибухи, лише брутальність! Відразу попереджаємо, що Вибухові кошенята (блудна версія) крім вибухів розкриває ще тему цицьок, органів розмноження та інших "слизьких" тим більше підходить для Карта конфлікту. Тому ця версія гри рекомендується лише для дорослих. Для дітей або людей з тонкою натурою передбачена вибухова версія. Ігровий процес дуже простий: гравці отримують на початку по п'ять карт і ходять по черзі, розігруючи скільки завгодно карт з руки і добираючи одну з колоди. А що це за карти? Найстрашніша карта, з якою не хоче зустрітися жоден гравець - це і є карта кошенят, що вибухають. Як тільки гравець витягує таку карту і в нього немає карт, які дозволяють врятуватися від цих монстрів, таймер якого вже показує останню секунду до вибуху, ці пушистики роблять свою чорну справу і гравець вибуває з гри. Уникнути гіркої долі можна різними способами: карта "знешкодити" повністю ігнорує вибухову силу кошеня, деякі карти дозволяють пропустити хід, деякі дають можливість переглянути три верхні карти колоди, забрати карту у суперника та інше. Коли гравці опанують правила гри, вони зможуть використовувати особливі комбо (дві однакові карти, три однакові карти), що дають особливі переваги гравцеві. Переможцем стає гравець, який залишився єдиним, хто вижив від зустрічей з вибуховими кошенятами.
Вибухові кошенята: Розривне кошеня - невелике доповнення з 20 нових карт, яке можна змішувати з будь-якою базовою грою серії Exploding Kittens. Нові картки збільшують кількість учасників до 6 осіб, а спеціальний "Конус ганьби" наочно вкаже напрямок ходу за столом ! Увага! Для гри потрібна базова гра Вибухові кошенята (блудна версія) або Вибухові кошенята (вибухова версія).
Вибухові кошенята: Розривне кошеня - невелике доповнення з 20 нових карт, яке можна змішувати з будь-якою базовою грою серії Exploding Kittens. Нові картки збільшують кількість учасників до 6 осіб, а спеціальний "Конус ганьби" наочно вкаже напрямок ходу за столом ! Увага! Для гри потрібна базова гра Вибухові котята. Розпусна Версія або Вибухові котята.
14 жовтня. Подорож поїздом до Стамбула дала мені трохи часу, щоб записати свої думки... Але після того, що я пережив у гробниці Нефрен-Ка, мені складно концентруватися.Ця експедиція підтвердила мої гірші побоювання: є докази, що щось зловісне рухається на нас.Ходять чутки про дивні істоти з інших світів... вони з'являються на вулицях Шанхая, Сан -Франциско та Буенос-Айреса.
Доля світу стала ще більш сумнівною - згубний вплив Йига, Отця Змій, повільно охоплює всю земну кулю. собі цей світ провалилися, але дослідники змушені знову блукати світом, розслідуючи нові загадки могутнього змієбога.Удача мінлива і важкий буде вибір між смертю і божевіллям, адже перед дослідниками стоять нові смертельні перешкоди, що відокремлюють їх від перемоги.Чи зможете цього разу вирішити усі загадки Стародавнього? Forsaken Lore - перший додаток до кооперативних пригод Eldritch Horror. З цим доповненням в гру приходить батько всіх змій Йіг і епічний крилатий змій, а зі зміями - стан отруєний. Для перемоги над Йігом необхідно розгадати три таємниці (у коробці їх для Йіга шість). Чи вирушите ви в місто змієлюдей К'н-Ян і зустрінетеся з жахливим монстром, який охороняє втрачені знання стародавнього народу, або переслідуватимете по всьому світу Нащадків Йига, які за першої ж нагоди можуть телепортуватися в будь-яку точку на Землі - невидимий годинник долі будуть щоразу відраховувати години і хвилини до занурення світу в хаос - тому дослідники не мають права на помилки! Eldritch Horror: Forsaken Lore — це більше 200 карт, у тому числі більше 100 карт контактів (експедиції, пошуки ...), 24 карти стану і 14 карт таємниць (тобто чотири Великих Стародавніх з базового набору гри отримують по 2 нові таємниці). Не обійшлося і без нових заклинань. Нові таємниці ставлять перед гравцями нові завдання: відшукати кам'яні кола, де збираються для проведення своїх ритуалів культисти Йог-Сотота; битися з могутньою гідрою, що піднялася з морського дна за наказом Ктулху; пізнати секрети "Білої піраміди". Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
Ваше життя нічим не відрізнялося від життя тисяч людей, яких ви щодня бачили на вулицях, поки ви не побачили знак. він бачиться вам усюди: у зморшках на обличчі старого, купі гілок, у краплях, що стікають по склу вашого автомобіля... А вночі, у своїх снах, ви бачите той самий знак, що стікає широкими жовтими лініями... Завтра ви підете до театру на останню постановку п'єси Король у жовтому, там ви знайдете правду і покладете край вашим мукам. Eldritch Horror: Signs of Carcosa - це третій малий додаток до містичної кооперативної гри Eldritch Horror. Знами Каркози виголошують про прибуття нового Стародавнього, Хастура (Hastur), Неназваного, з яким фанати гри Жах Аркхема вже могли зустрічатися у додатку Король у жовтому. На відміну від Азатота чи Ктулху, цей Стародавній не покладається на своїх послідовників чи породження, які користуються грубою силою усунення всіх перешкод шляху свого пана. Всі дії Хастура приховані тінню, тихі хвилі жаху протікають із нього як жовч, повільно заповнюючи безумством усі порожнечі світу. Доповнення Eldritch Horror: Signs of Carcosa пропонує нових чотирьох дослідників, нові карти міфів, пригод, речей, заклинань, станів, нових монстрів та артефакти. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
І знову безстрашні дослідники повинні припинити загрозу вторгнення Стародавнього в наш світ. хоч і здається, що вони поклоняються різним богам і сутностям, всі нитки ведуть до одного Стародавнього - Ньярлатотепу, Глашатаю Богів Ззовні (Nyarlathotep, Messenger of the Outer Gods) Дослідники повинні зупинити культи у всіх куточках планети отримає достатньо сил, що відкрити Головні ворота (Ultimate Gate), прирікаючи світ на невимовну загибель! Eldritch Horror: Masks of Nyarlathotep - великий доповнення до кооперативної містичної гри Eldritch Horror. У ньому ви знайдете двох нових Стародавніх: самого Ньярлатотепа та Допотопного (Antediluvium). При грі з Антедилувіумом в гру вводяться спеціальні карти містичних руїн (Mystic Ruins), з якими гравці вже могли стикатися в доповненні Mountains of Madness. З цими картами у різних локаціях ігрового поля гравець може спробувати вивчити руїни давніх цивілізацій. Герої можуть відкрити портали в землі Му, Гіпербореї та інших місцях, де можна знайти унікальні речі та артефакти. Також у наборі йдуть сім нових дослідників та десятки нових карт речей, станів, заклинань, зустрічей, які можна змішувати з базовою грою та іншими доповненнями. У додатку Маски Ньярлатотепа, на відміну від інших великих доповнень, немає додаткового ігрового поля, але й без нових локацій учасники отримають безліч цікавих ігрових механік: + Тепер у кожного дослідника буде своя місія, виконавши умови якої, він отримає до кінця гри особисту позитивну нагороду або негативний наслідок. Наприклад, нагородою буде покращення волі та знання, а також можливість скидати зі стека верхній жетон воріт. Наслідком може бути, наприклад, неможливість відновлення здоров'я та свідомості при відпочинку; + З'явився новий ігровий режим кампанії, де учасники повинні перемогти шість(!!!) давніх у шести іграх поспіль. Одна поразка, і кампанію потрібно розпочинати заново – справжній виклик для досвідчених гравців!; + Карти прелюдій (деякі з них вже фігурували в попередніх доповненнях) змінюють підготовку до гри, додаючи та прибираючи певні компоненти та диктуючи свої унікальні правила для поточної партії. Наприклад, гравці можуть скинути відразу одну браму або отримати 1 доказ і 1 фокус, але при цьому щоразу на зеленому значку знаку (omen) незалежно від воріт у грі збільшуватиметься безвихідь; + Нові карти таємниць пропонують гравцям не просто зібрати потрібну кількість доказів або перемогти епічного монстра, але пережити небезпечну пригоду з безліччю випробувань, представлених в особливих картах пригод. Наприклад, дослідники можуть відправитися в Шанхай і острів Сірого Дракона на пошуки ордену Роздутої Жінки (Order of the Bloated Woman), або викрити культ Піщаної Кажани (Cult of Sand Bat), що ховається глибоко під австралійською пустелею. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
Що тільки Вам не снилося: ви гуляли по траві Зачарованого лісу, що солодко пахла, спостерігали захід сонця в дивовижному місті, що пронизує небо височеними. вежами і мінаретами, знайомилися зі священними кішками Ультара.Посля таких снів реальність виглядає тьмяною і сірою.Хіба навколишнє вас може зрівнятися з видами Целефаїсу (Celephais), палаючого бірюзою і турмаліном на схилі гори Аран?Ви готові віддати все, аби повернутися в цей світ фарб та життя. Eldritch Horror: Dreamlands - це третє велике доповнення до містичної кооперативної гри Eldritch Horror. У цьому великому додатку ви знайдете нове додаткове ігрове поле, але, на відміну від Under the Pyramids та Mountains of Madness, новими місцями для відвідувань будуть не далекі куточки рідної планети, а потойбічні світи снів. Колода станів поповнилася новим типом карт - таланти (talent). Якщо раніше стани несли лише негативний ефект у вигляді фізичної та психічної шкоди, то таланти, нарешті, допомагатимуть героям, наприклад, перекидати кубики під час тих чи інших перевірок. Ще один цікавий тип карт – завдань (task). Виконуючи ігрові умови на таких картах, гравці отримуватимуть різні бонуси. Проти дослідників вийдуть два нових Стародавніх, спеціально підібраних до теми снів: Атлач-Нача Ткучі сни (Altach-Nacha the Dreamweaver) і Гіпноз Король снів (Hypnos the Lord of Sleep) . У доповненні Eldritch Horror: Dreamlands також представлені нові дослідники, заклинання, монстри, карти міфів та інше! Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
Я побачив весь жах і гидоту древнього Єгипту, які завжди були пов'язані з його храмами і культом мертвих. Я бачив примарні процесії жерців з головами биків, кішок, ібісів, їх нескінченний потік повільно йшов по підземних лабіринтах і приносив незліченну жертву своїм невимовним богам... Р. Ф. Лавкрафт та Гаррі Гудіні. Похований з фараонами Under the Pyramids - друге велике доповнення до кооперативної гри Eldritch Horror. 20-ті роки ХХ століття стали золотою епохою історія археології. Єгипет, у той час британська колонія, вразив увесь світ тим багатством, яке зберігалося в таємних склепах колишніх володарів цієї землі - фараонів. Але не тільки для археологів настала зоряна година - культисти з Братства Звіра (Brotherhood of the Beast) також зраділи, адже були знайдені десятки реліквій, серед яких Сяючий Трапезогедрон (Shining Trapezohedron), за допомогою якого вони хочуть закликати свого повелителя, нового Стародавнього - Темного фараона. Цей Стародавній вже фігурував у одному з доповнень старшого брата Стародавнього жаху - в Жах Аркхема. Трохи відомо про найжорстокішого та найзагадковішого фараона Нефрен-ка (Nephren-ka). Одні кажуть, що він був слугою бога Ньярлатотепа, інші, що він був живим втіленням "повзучого жаху",на якому перервалася третя династія Стародавнього Царства. Ким би він не був, досі живі його послідовники, які хочуть повернути його в наш світ і приносити йому багатотисячні жертви з людей, як у минулі часи. У набір входить додаткове ігрове поле, що містить 6 нових локацій, в які гравці можуть потрапити з основного ігрового поля. Ель-Амарна, річка Ніл, ламана піраміда Дахшура, пустеля Сахара, Олександрія, Каїр - у цих локаціях гравці мають вирішити безліч загадок і перемогти чимало ворогів, перш ніж Темний фараон буде остаточно повалений. Ще один Стародавній, представлений у додатку Стародавній страх: Під пірамідами - Абхот (Abhoth) - безформна, слизоподібна маса, безперервно породжує хвороби і кошмарних порід. Цьому огидному Стародавньому не прислуговує жоден культист, тому замість зустрічі з культистами герої зустрічатимуться з його потворними породженнями, виконуючи умови спеціальних карт контактів. У доповненні Eldritch Horror: Under the Pyramids гравці також знайдуть вісім нових дослідників, 12 нових монстрів, нові типи заклинань (аура glamour), нові стани, нові карти контактів , речі та артефакти, а головне, нові пригоди, виражені у вигляді побічних завдань з особливої колоди "пограбування музею" (Museum Heist), де одним із героїв буде відомий ілюзіоніст Гарі Гудіні (справжнє ім'я Ерік Вайс)! Ще одна новинка доповнення - карти прелюдій. Перед початком гри учасники беруть одну випадкову карту прелюдії та виконують зазначені на ній умови, що змінюють звичний ігровий процес. Наприклад, у грі буде не одна, а дві активні експедиції. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
А ж було стільки знамень! Чому ніхто не послухався? всі сприймали вас як буйно схибленого, що сповіщає про кінець світу і Судний день... Навіть зараз, коли їдкий дим і сморід смерті наповнили повітря, ніхто хоче вірити, що всі ці руйнування викликані силами, незбагненними для людського розуму. цих сил і дати їм відсіч! Eldritch Horror: Cities in Ruin - це четвертий малий додаток до містичної кооперативної гри Eldritch Horror. Цього разу дослідники не повинні допустити пробудження Шудде Мель (Shudde M'ell) - прабатька величезних червоподібних хтоніанців. У стародавньому підземному місті Г&харна (G’harne), зведеному ще Старцями (Elder Things) на континенті, який зветься зараз Африкою, був заточений цей Стародавній, але тепер місто представляє руїни, а охоронні камені або знищені, або вкрадені. Шудде М&ель вже прокидається, і світ здригається перед ним! Нова ігрова механіка, представлена в додатку Eldritch Horror: Cities in Ruin - карти руйнувань, які можуть знищити будь-яке місто на карті світу. Більш того, обравши Шудде Мель як Стародавній, ігрова партія вже починається з зруйнованим Римом. У процесі гри Сідней може згоріти вщент у вогненному смерчі, Токіо змиє величезне цунамі, а Аркхем поглинуть безформні чудовиська. Горе тому досліднику, який опиниться в місті в його фатальну годину, навіть перебування в сусідніх локаціях може становити для вас загрозу. Після руйнування місто перестає бути таким, і всі карти зустрічей у цьому місті забираються з гри. Коли всі дев'ять міст буде зруйновано, команда гравців програє. Умови виникнення руйнувань визначається обраною картою прелюдії. Наприклад, на певні значення треку безвиході (Doom track) розміщуються жетони Стародавніх. Коли жетон безвиході досягає жетону Стародавніх, розігрується ефект випадкової карти руйнування. Ще одна карта прелюдії диктує тягнути карту руйнування щоразу, коли знамення (Omen) випадає на зелений символ. Карти прелюдій дозволяють використовувати механіку руйнувань із будь-яким Стародавнім лінійкою Eldritch Horror. У наборі Eldritch Horror: Cities in Ruin ви також знайдете чотирьох нових дослідників, нових монстрів, карти контактів, речей та інше. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.