Океани (Oceans): дізнайся, що зберігають сьогодні витоки первородного життя! Якщо слідувати лінійці наукових відкриттів, то всім відомо, що життя на планеті Земля зародилося глибоко під водою. Пройшовши довгий шлях і множинні етапи еволюції, наші далекі предки пройшли такі метаморфози, що важко повірити. Однак маємо, що маємо і гріх скаржитися, адже цей прекрасний світ гідний того, щоб ним захоплюватися! Шанувальники пізнавальної серії настільних ігор Еволюція вже встигли багато дізнатися про мешканців суші і неба, континентів і клімату, різноманітну флору і фауну. Але ніхто досі в цих рамках не поринув у чудовий підводний світ, щоб ближче познайомитися з кожним його мешканцем. Настільна гра Океани (Oceans) допоможе вам досконало вивчити глибинне підводне царство та розвинути унікальну морську екосистему. Гра є самостійним випуском із оригінальним дизайном та тематикою, втім, як і всі еволюційні видання. Настолка з'явилася в ігровому світі в 2020 році і була удостоєна таких номінацій: Найкраща сімейна гра конкурсу Board Game Quest Awards; Найкраще оформлення, Найкраща карткова гра та Медіум гра року премії Golden Geek; Гра року за версією SXSW Tabletop. Багато настільників сходяться на тому, що саме з Океанів потрібно було відкривати серію Еволюції, як воно і сталося в природі. Але такий непослідовний розвиток подій стає набагато цікавішим та інтригуючим. І тепер ви можете безпосередньо взяти участь у розвитку підводних жителів. Таким океан ти ще не бачив: поверховий і глибинний! Так само, як і в інших настільних іграх про природний розвиток живих організмів, в Океанах вам потрібно буде самостійно створювати життєздатні популяції морських мешканців і за допомогою карт найбільш правдоподібним чином змоделювати процес їхнього еволюціонування. У результаті у вас має бути найбільша популяція підводних жителів, які зможуть домінувати та процвітати, а для цього їм потрібно буде годуватись на рифі, нападати на інші види, самим захищатися від хижаків, розмножуватися. Настолка не відрізняється від своїх побратимів базовою механікою та використовує драфт карток з менеджментом руки. Тобто під час ігрового процесу вам належить розігрувати карти, внаслідок чого ваші живі організми будуть отримувати нові властивості та здібності, розвиваючись таким чином і виживаючи у своєму середовищі. Поряд з цим на вас чекають і нові механіки: поступове ускладнення властивостей, карти подій та нова система підрахунку переможних балів. Основними колодами є 120 карт поверхні 12-ти типів з певними властивостями і 89 карт глибини для створення унікальних видів мешканців. Ігровий процес розбитий на 2 етапи: Проходить на поверхні, де гравці займаються створенням, розвитком та адаптацією кількох видів. Тут все просто та легко, кліматичні умови сприяють усім. По черзі під час свого ходу гравці спочатку розігруватимуть карту поверхні або переміщатимуть створений вид між відсіками океану. Далі потрібно буде погодувати своїх рибок чи інших організмів слабкішим видом чи видобуваючи їжу на рифі. Після цього ваш вид почне старіти, позбавляючись хворих та слабких. Закінчуючи хід, гравець добирає картку на руку. Більш глибоке занурення передбачає процес подальшого виживання організмів, що залишилися і освоїлися в результаті еволюції з придбанням нових властивостей і можливостей. Етап глибини настає після Кембрійського вибуху. І чим глибше ви опускатиметеся зі своїми зграйками, тим складнішими будуть умови життя, але при цьому організми будуть ще сильніше пристосовуватися до зовнішніх змін. Крім цього всього перед початком партії гравці обирають 2 карти сценарію у випадковому порядку з 25-ти доступних. Кожен сценарій – це певна значуща зміна в екосистемі, яку можна включити або виключити за рахунок механіки міграції. Закінчення партії настає після того, як у всіх Океанічних зонах не залишиться фішок популяцій і буде розіграний останній раунд. Після цього гравці підраховують переможні очки, враховуючи фішки популяції із запасу, на планшетах та очки на бонусному жетоні. Гравець із найбільшою кількістю переможних очок стає професіоналом у підводній еволюції. Океани: виживе найсильніший. Такі закони природного відбору! Настільна гра Океани – ще один наочний приклад еволюції. Цікава і яскрава стратегія допоможе вам не просто вивчити підводних жителів, а й взяти участь у їхньому повноцінному розвитку. Гра має неймовірну реграбельність, одна лише невелика колода сценаріїв відкриває близько 600 різноманітних шляхів розвитку, а поєднання властивостей дадуть тисячі варіантів для їх досягнення. Також настолка пропонує не лише стандартні варіації правил, а й дозволяє зануритися під воду за власними умовами. Якщо ви вже знайомі з серією ігор Еволюція, то побачите знайомі контури, однак підводний світ може здатися вам більш жорстоким у порівнянні з сушею та небесами. І не дивно, адже через обмежений продуктовий набір хижі особини більш розлючені, а місць для перечікування небезпечних моментів практично немає. Все відкрито та прозоро. Ось у таких умовах доведеться вирощувати або дуже сильних духом рибок, або створювати агресивні популяції. Карти вам у руки та еволюціонуйте! Купити настільну гру Океани варто шанувальникам пізнавальних та навчальних розваг, де ви зможете спільно створити унікальну екосистему та спробувати стати у ній найсильнішим видом. Також рекомендуємо пройти Природний відбір або почати з класичної базової Еволюції. Пройдіть природну трансформацію разом із живими істотами світу цього!
Еволюція (Evolution)
Мій юний друже! Час настав відкрити тобі свої таланти! Стати генієм і дізнатися про таємниці створення світу! Готовий? Заходь!
Еволюція. Природний відбір - локалізація американської гри Evolution, заснованої на грі Дмитра Кнорре Еволюція. Ця гра пройшла непростий шлях, постійно розвиваючись і знаходячи нові особливості - така собі еволюція настільної гри. Еволюція. Природний відбір придбала ігрове поле "водопою", планшети гравців, мішечки, більше карт, а головне, вона отримала яскравий та соковитий дизайн - ілюстрації тварин виконані з великою майстерністю та любов'ю. Механіка гри в цілому схожа на початкову Еволюцію, але з деякими змінами. На початку гри гравці отримують мішечки та планшети, а колода карт властивостей тасується і кожен гравець отримує з неї три карти. Кожен планшет у гравця - це тварина одного виду зі стартовими параметрами: розмір тіла 1 та популяція 1. У процесі гри гравці можуть створювати нові види тварин, отримуючи нові планшети, збільшувати популяцію та розміри вже наявних та давати їм нові властивості. Щоб виконати всі ці дії, гравець у свій хід розігрує карти з руки. Якщо він хоче, щоб це було нове властивість, карта кладеться поруч із планшетом тварини, якщо гравець хоче отримати нову тварину або збільшити популяцію/розміри, карта йде на скидання. Бажано, щоб створені вами види вижили до кінця гри, адже за них нараховуються переможні очки. Щоб вижити, потрібно харчуватися - у кожному раунді гравці відкрито жертвують по одній карті властивості, щоб вона перетворилася на фішки рослинної їжі - кормову базу ваших тварин. Гравці по черзі беруть ці жетони і "Годують" своїх тварин, розміщуючи фішки на планшетах. Якщо в процесі розподілу фішок їжі виявилося менше, ніж населення виду - зайві особини гинуть. Але деяким тваринам може потрапитися властивість "Хижак", так що вони будуть харчуватися не травою, а іншими тваринами. Щоб захистити свої види від нападу хижаків, гравець або збільшує їх розміри (на більшого жоден хижак не нападе), або давати їм властивості, що захищають від хижаків, наприклад тварина зможе лазити по деревах, рити нори, обросте панцирем. Гравець з хижаком у відповідь може і далі просувати його еволюційними сходами, надаючи властивості зграї, скритності, теж робити його більше в розмірах. Це і є еволюція - у відповідь на нову властивість травоїдного з'являється нова властивість у хижака, і навпаки. Нарешті, в кінці раунду йде вимирання - якщо вся популяція з'їдена хижаками або загинула від нестачі рослинного корму, всі її властивості йдуть у скидання, а планшет повертається в запас. Іноді гравцю навіть корисно самому довести вигляд до вимирання - еволюція не має улюбленців. По завершенні гри гравці підсумовують всі жетони їжі, що з'їли їх підопічні в процесі гри, кількість видів, що вижили, і всі їх карти властивостей. Гравець, який набув найбільшого значення, стає переможцем! Як бачимо, гра Еволюція. Природний відбір став значно збалансованішим і менш хаотичним - всі властивості взаємопов'язані і дають широке поле для створення різних стратегій перемоги.
До уваги шанувальників "Еволюції" представляється подарунковий набір. До нього входить базовий комплект карт гри, а також два розширення: Час літати та Континенти. Ці розширення можна використовувати одночасно, а можна – окремо. Комплект подарункового видання включає 8 спеціальних карт, які підходять для гри з використанням повного комплекту карток двох розширень. Розширення Еволюція. Час літати покращить захист ваших тварин, удосконалить мисливські здібності хижаків, а також запровадить новий вид паразитів та нові можливості для харчування. З розширенням Еволюція. Континентиігровий світ повністю зміниться, і ваші тварини окупують території трьох нових локацій: Океан, Гондвану та Лавразію. Тварини на цих трьох територіях розвиватимуться незалежно один від одного, при цьому вони зможуть переміщатися між локаціями у пошуках їжі.
Традиційно "Еволюція" вважається грою складною і багатогранною. Природа не терпить порожнечі, і всі процеси гри виразно вказують на цей факт. сильні витісняють слабких, види набувають необхідні для виживання особливості, і кожне нове покоління по суті сильніше і витриваліше попереднього."Еволюція: біологія для початківців" не сумісна з нею.У "Біології для початківців" зовсім інша мета. "Еволюція: біологія для початківців" Найбільш орієнтована на сімейне дозвілля. Вона набагато простіша у плані правил, а одиночна сесія триває в середньому півгодини. Місце дії – планета, така схожа на нашу. Час дії – зародження життя. Гравцям належить створювати нові види живих організмів, піклуватися про їхнє харчування та збільшення популяції. Ходити гравці по черзі. Хід кожного гравця включає чотири фази: підготовка, адаптація, харчування, отримання переможних очок. Під час підготовки гравець розміщує дві одиниці їжі на Водопій. Водопій – основне джерело їжі для травоїдних істот. Далі гравець тягне верхню карту колоди та кладе перед собою обличчям униз. Так створюється життя. Істота, яка виявилася у вашій владі, може бути будь-якою: від могутнього ящера до дикого аналога звичної нам з вами домашньої курки. Після цього гравець добирає три карти в руку. Адаптація. Тут цілий діапазон можливостей! У рамках Адаптації гравцеві доступні такі варіанти дій: Створення нового виду. Як було зазначено вище, для цього гравець тягне картку та кладе її лицьовою стороною вниз. Збільшення популяції. Гравець має карту свого вигляду обличчям вниз. Таким чином, популяція вашого виду зростає на одну одиницю. Придбання якості. Еволюція – це розвиток. Постійне. Безперервне. І в рамках цього процесу живі істоти виробляють певні характеристики та схильності, необхідні для подальшого виживання. Для цього над картою виду гравець розміщує карту обличчям догори. Кожен із представлених у грі видів може виробити три унікальні властивості. Відкидання якості. В основі природних процесів лежить не тільки і не так циклічність, як динаміка. Життя взагалі штука бурхлива і непередбачувана. Може статися, що властивість, яка рятувала життя вашому підопічному вигляду раніше в умовах, що змінилися, втрачає актуальність і стає повністю марною. Марна властивість може бути скинута. Фаза Харчування. Травоядні створіння годуються з Водопою. Кількість їжі там визначається спеціальними фішками. Чим більше у вашій популяції істот, тим більше споживання їм потрібно для існування. Кількість та доступність їжі визначають кількість особин у популяції. Хижаки ж харчуються іншим чином: голодуючи, вони просто атакують незахищених істот суперника. Якщо дичини на околицях немає, хижі істоти поїдають собі подібних. У результаті карти зголоднілих і з'їдених створінь вирушають у скидання. Виживання в дикій природі є далеко не кожному. У випадку, коли всі карти істот одного виду з тієї чи іншої причини вирушають на скидання, вид вимирає. Але зміна видів планети – процес цілком закономірний. І на місце, що звільнилося, вже претендує новий вид створінь. Отримання очок. Мабуть, це – найпростіша ігрова фаза. Фішки їжі поміщаються гравцями в їх персональні мішечки (дуже зручний компонент, включений до гри). Ця їжа свою роль зіграє. Коли настане час фіналу партії, зібрана таким чином їжа принесе гравцям переможні очки. Гра входить у фінальну фазу тоді, коли колода карт вичерпується. Гравці підраховують очки за їжу в мішечках, і всі карти, що залишилися на столі та на руках. Гравець, який набрав найбільшу кількість очок, визнається найумілішим архітектором еволюційних процесів. "Біологія для початківців" забезпечить вам і вашим діткам приємне сімейне дозвілля, дозволяючи вам не тільки провести час за ігровим столом всією сім'єю, а й дати низку уроків молодшим учасникам, детально розповідаючи про ті концепції, які висвітлює гра.
Ювілейне видання знаменитої "Еволюції"на честь десятиліття гри. Ця версія гри може похвалитися покращеним оформленням, картами збільшеного розміру та барвистим довідником властивостям тварин До старих властивостей додалися нові, їжа тепер з'являється завдяки картам ареалів, а тварини можуть сховатися від хижаків у сховищах. Перше, що еволюціонувало у грі, – ndash; це ілюстрація. Усі картинки показують реальні процеси, які у природі. "Еволюція" також відростила довідник з науковими описами всіх властивостей тварин. У кожній коробці нового видання на вас чекає унікальна фігурка першого гравця. Усього варіантів фігурок – 40. Хто вам трапиться: панда, вовк чи може бути інше звірятко? Еволюція – річ непередбачувана! У грі "Еволюція" учасники комбінуватимуть властивості тварин, щоб пристосувати види до змін навколишнього середовища та збільшити популяції в умовах дефіциту їжі. Гравці отримують очки за тварин і придбані властивості. Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок. Перед початком партії колода перемішується. Кожен гравець отримує з неї по 6 випадкових карток. Колода кладеться в центрі столу, поряд розміщуються червоні фішки кормової бази, сині фішки додаткової їжі та жовті фішки жирового запасу. Кожен раунд складається з 4 фаз: Розвиток: Гравці по черзі додають по одній карті до своїх ігрових зон. Карта може бути викладена як тварина (сорочкою з ящіркою догори) або як властивість (лицьовою стороною догори). Карти властивостей підкладаються під карти тварин – зі зсувом, щоб було видно всі додані властивості. Гравець може не розігрувати карту у свій хід та рятувати до кінця фази. Кормова база: Перший гравець кидає один (при грі вдвох) або два кубики (при грі втрьох або вчотирьох) і викладає стільки червоних фішок, скільки випало + ще пару фішок (при грі вдвох або вчотирьох). Живлення: Доки не буде розібрано кормову базу, гравці по черзі беруть по одній червоній фішці і розташовують на своїх тваринах. Властивості деяких тварин дозволяють брати одразу кілька фішок. Гравець отримує сині фішки додаткової їжі, застосувавши певні властивості. Тварина вважається нагодованою, якщо на ній лежить червона або синя фішка їжі. Деякі властивості збільшують необхідну їжу кількість їжі. Властивість жирового запасу дає вже нагодованій тварині жовту фішку. При необхідності жовті фішки перетворюються на сині фішки їжі. Тварини-хижаки не одержують червоних фішок їжі. Натомість хижак з'їдає одну незахищену тварину і отримує дві сині фішки їжі. З'їдена тварина та її властивості скидаються. Вимирання: Усі ненагодовані тварини скидаються разом зі своїми властивостями. Гравці добирають карти з колоди за кількістю своїх тварин + ще 1 карта. Фішки їжі скидаються, фішки жирового запасу залишаються. Починається новий раунд. Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою.
Еволюція. Рослини - ще один додаток до карткової гри Еволюція, яка вводить у гру новий тип карт - рослини. Виклавши у відкриту на стіл кілька карт рослин (кількість залежить від кількості учасників), і затасовавши в загальну колоду властивостей карти властивостей тварин, гравці розпочинають гру за стандартними правилами. З доповненням Еволюція. Рослини фаза визначення кормової бази трохи змінюється – якщо раніше для визначення кількості їжі для травоїдних використовувався кубик, то тепер карти рослин на столі будуть їжею вашим тваринам. На карті кожної рослини викладено кілька фішок корму, які розбирають гравці своїх видів. Якщо на рослині після об'їдання залишився хоч один "лист"-фішка, то в наступному раунді рослина розростається і дає нові жетони корму. Якщо тварини обглинули рослину повністю - вона гине і йде в скидання, а на його місце викладається нове. Крім корми, рослини, як і в реальному житті, можуть дати травоїдним притулок від хижаків. На картах деяких рослин можуть бути спеціальні фішки притулку, і гравець може взяти одну з них замість фішки корму - тепер його тварина голодна, але захищена від атак м'ясоїдних. Зрозуміло, рослини не можуть бути пасивними учасниками екосистеми - гравці можуть розігрувати на них карти властивостей, змушуючи еволюціонувати, щоб наприклад стати водним, і тільки водоплавні зможуть їм харчуватися, або перетворити коріння в коренеплоди, і тільки нірні звірі зможуть їх вживати в їжу. Деякі рослини навіть можуть бути хижаками, які харчуються вашими тваринами. Якщо гравці вже мають доповнення Час літати або Континенти, наприкінці правил доповнення Еволюція. Рослини знайдуть докладний опис, як їх можна змішувати між собою. Увага! Для гри необхідна базова версія Еволюція або Еволюція. Випадкові мутації.
"Випадкові мутації" — це не заміна оригінальної "Еволюції" і не доповнення до неї, а окрема настільна гра. Вона успадкувала від своєї попередниці багато елементів, тому тим, хто знайомий із звичайною "Еволюцією", буде нескладно освоїти і "Випадкові мутації". Більше того, багато властивостей з першої гри та її доповнень можна використовувати і в новинці — список таких карт є в кінці правил. у"Випадкових мутаціях" 90 карт, на сорочці яких зображено фірмову"еволюційну" ящірка, а на лицьовій стороні зазначено одну з 16 можливих властивостей, наприклад "Хижак", "Короїд"Або "Муркування". Як і в звичайній "Еволюції", кожну карту можна розіграти двома способами: або сорочкою вгору як тварина, або відкритою як властивість. Раунд гри складається з чотирьох фаз. Перша — фаза розвитку, у якій учасники викладають карти зі своїх власних колод. Коли всі гравці розіграли карти з особистих колод (або вирішили не робити цього), настає фаза клімату. За допомогою кольорових кубиків перший гравець визначає, скільки їжі є в цьому раунді (червоні фішки), скільки сховищ є (зелені фішки) і скільки паразитів з'явилося (чорні фішки). Потрібна кількість фішок викладається з коробки на стіл. Після цього починається фаза живлення, в якій гравці розподіляють фішки між істотами. У свою чергу, гравець може або покласти червону або зелену фішку на свою істоту, або видати чужій тварині фішку паразита, або атакувати одним зі своїх хижаків.
Перед вами – додаток до гри "Еволюція". "Еволюція" ось уже дев'ять років переможно йде по столах любителів настільних ігор різного віку у всьому СНД. Секрет популярності цієї гри гранично простий: інтуїтивно зрозумілі правила та динамічний ігровий процес. За допомогою цілого ряду спеціальних карток, гравці створюють цілі екосистеми, в яких різні види флори та фауни борються за виживання.Любов до деталей та значний просвітницький аспект роблять гру цікавою і в очах юної, і в очах зрілої аудиторії. Значно розширюють реграбільність та регулярно виходять доповнення, що приносять в гру нові механіки та глобальні події, які раніше відсутні в ігровому процесі. З кожним таким доповненням гра ставала складнішою, глибшою і динамічнішою. "Трава та Гриби" пропонує вам урізноманітнити партії концептуально новою механікою. Ключовим елементом такої механіки є карти флори (6 штук) та карти грибів (6 штук). Гриби ростуть і множаться щоразу, коли хижак наздоганяє жертву. Ще для грибів справжнім святом є вимирання цілого виду істот. Такі вони, спороносні санітари природи. Трава у світі "Еволюції" існувати дещо простіше. Вона розростається сама собою. Якщо раніше корм для ваших тварин був просто витратним матеріалом, то з настанням "Трави та Грибів" з'їдене вашими підопічні стає повноцінним фактором, що впливає на процес. "Усміхнися-трава" значно утихомирює тварину, в той час як "Дурман-трава" глибоко токсична, і при вживанні приводить тварину в прикордонний стан свідомості, тим самим роблячи невдаху їжа легкою здобиччю для хижаків. "Сон-трава" кидає тварину в стан сонливості, а "Очищувальна Трава" дозволить позбутися ефектів. Причому від усіх одразу, включаючи позитивні. І якщо вам здається, що трава тут дуже сувора, саме час познайомитися з місцевими грибами. "Бліда Поганка" вкрай отруйна, і тварина, яка з'їла цей підступний гриб, втрачає всі шанси під час Фази Вимирання. "Пліснявий Гриб" – корисна їжа, що значно покращує травлення. А ось "Скажений Мухомор" приводить звірів у лють, змушуючи навіть безневинних травоїдних нападати один на одного. "Трава та Гриби" – це новий досвід для досвідчених гравців. Нові дзвінки. Нові можливості. Поспостерігайте за природою в динаміці, завдяки "Еволюції". "Трава та Гриби" створять величезну кількість цікавих ситуацій у ваших партіях. Увага! Для гри необхідна базова версія Еволюція!