Книги (Books)

Фільтр

Ця пригода ідеально підійде для того, щоб скрасити дорожню або річкову подорож героїв по будь-якій глухій місцевості вдалині від великих населених пунктів. Подорож має відбуватися без особливих подій, але під вечір чергового дня шляху вибухне гроза, дощ миттю промочить одяг персонажів до нитки, а пориви сильного вітру і Вода дорога (або річка, що розбушувалася) зі всією очевидністю повинні демонструвати, що далі продовжувати шлях просто небезпечно. До нещастя, навколо них розстилається Імперія, на просторах якої не можна просто зупинитися і спокійно перечекати грозу: дрімучим лісам нишпорить чимало небезпечних створінь, і лише небагато з них наполягають на них. притулок. Отже, над головою клубяться чорні хмари, дощ ллє як з відра, а блискавки то й розривають небо на частині. Десь здалеку чути приглушене виття якогось невідомого звіра. Безперечно, в таку погоду найкраще сидіти в чотирьох стінах і під надійним дахом, бо хто знає, що може чекати мандрівників під кронами дрімучих імперських лісів. Пригода "Ніч крові" спочатку було написано Джимом Бамброю для WFRP1 і вперше опубліковано в березневому номері журналу White Dwarf в 1987 році. Пригода завоювала величезну популярність серед фанатів WFRP і пізніше, в 1989 році, було включено в кампанію Restless Dead. "Ніч крові" розрахована на відносно недосвідчених, героїв-початківців. Її можна або включити до будь-якої поточної кампанії, або використовувати окремо як самостійну пригоду. Нехай ця пригода подарує вам і вашим персонажам яскраві враження, до яких буде приємно повернутися в спогадах! Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базове видання Warhammer Fantasy Roleplay. Стартовий набір або Warhammer Fantasy Roleplay. Книга правил.

ДОП
Очікується
120 грн

Описані в додатку зачіпки для пригод призначені для ведучого, який прочитав "Славний Рейкланд", десятий розділ основної книги правил WFRP4, і Тепер хоче створити свою власну пригоду або отримати більш барвисте і повне уявлення про Рейкланд як такий Місце дії для кожної зачіпки виділено жирним шрифтом, але при бажанні ведучий, звичайно, може без особливих труднощів перенести його туди, куди зручніше і корисніше для його історії. Це дванадцятисторінкове доповнення допоможе ведучому краще дізнатися про найцікавіші і найдивовижніші місця Рейкланда, а також подарує безліч зачіпок, завдяки яким герої зможуть зустріти Тогну Літою Кулак, уб взяти участь у гоночній регаті вниз вузькою стрічкою Вайсбрюкського каналу або ж дізнатися правду про чудовисько Хельмгартського тунелю. Нехай це доповнення допоможе вам створити незабутню пригоду, якої ще не бачив Старий Світ! Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базове видання Warhammer Fantasy Roleplay. Стартовий набір або Warhammer Fantasy Roleplay. Книга правил.

ДОП
Очікується
120 грн

Святилища бога-войовника розкидані по всій Імперії. Їх можна знайти на перехрестях жвавих вулиць, на безлюдних ділянках доріг глибоко в лісі і в будинках побожних людей. Сигмаритське святилище за розміром менше храму, і в ньому зазвичай не буває жерця, який постійно там служить. Ці святилища можуть виглядати по-різному: від грубо висіченого ідола до вигадливої ​​споруди, наповненої творами церковного мистецтва. У цьому доповненні ви знайдете описи п'яти незвичайних святилищ, у кожного з яких є свої таємниці: вони описані тут для того, щоб зробити вашу гру цікавішою і стати джерелом ідей для майбутніх пригод. Хоча у кожного святилища є свої особливості, їх образами можна надихатися при створенні більш звичайних святих місць, які можуть зустрітися вашим персонажам. Всі святилища, як і говориться в їх описі, знаходяться в Рейкланді, але ви можете легко перемістити їх в будь-яку точку Імперії і вбудувати в свою кампанію. Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базове видання Warhammer Fantasy Roleplay. Стартовий набір або Warhammer Fantasy Roleplay. Книга правил.

ДОП
Очікується
150 грн

Будинки Рейкланда настільки різноманітні, як і його жителі. Будівлі, подібні тим, що описані в цій книзі, зустрічаються ледве. чи не на кожному кроці, а сама книга задумана як джерело натхнення для створення своїх власних захоплюючих пригод. Це шістнадцятисторінкове доповнення допоможе ведучому краще дізнатися про особливості та нюанси архітектури в Рейкланді, а також придумати свої власні історії і пригоди, куди можна було бачити такі гадки, куди можна було бачити такі гадки. , як прибутковий будинок вдови Хуркль, таверну"Барабан та капелюш"Або ж вежу НГ-163-ХУ. Нехай це доповнення допоможе вам глибше відчути атмосферу та естетику Рейкланда! Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базове видання Warhammer Fantasy Roleplay. Стартовий набір або Warhammer Fantasy Roleplay. Книга правил.

ДОП
Очікується
150 грн
14+

Як створювати окремі сюжети та цілі кампанії. Посібник від Кобольд (Kobold Guide to Plots and Campaigns): сам собі режисер   Якщо ви любите настільні ігри, то рано чи пізно починаєте замислюватися, як би самому придумати окремий сюжет для своїх майбутніх пригод на ігровому столі, або ж створити цілу кампанію. І нехай ви ас у рольових іграх, 100 500 разів були ведучим і майстром, але іноді помічаєте, що фантазії та натхнення не завжди вистачає на створення чергового сценарію. Тоді вам обов'язково знадобиться спеціальна книга Як створювати окремі сюжети та цілі кампанії. За допомогою цього чудового мануалу ви зможете розкрити свій незвичайний талант, і з легкістю вигадуватимете оригінальні, ні з чим незрівнянні і захоплюючі сюжети для улюблених настілок, ролевок і комп'ютерних ігор. А може навіть напишіть свій художній твір. Книга підкаже як втілити на папері або у грі будь-який сценарій у жанрі фантастики та фентезі. Ціла скарбниця корисних підказок була створена майстрами, письменниками та авторами найпопулярніших ігрових світів Pathfinder, Magic: The Gathering, Dragonlance, Forgotten Realms, StarCraft та інших, яких залучила компанія Kobold Press.   Так що ж там усередині, на білих сторінках?   Книга Як створювати окремі сюжети та цілі кампанії. Керівництво від Кобольд поділено на розділи, кожна з яких присвячена окремим порадам, поняттям з ігрового світу та напрямкам ваших подальших дій. Текст викладений дуже просто, доступно і зрозуміло, місцями з часткою потрібного гумору. З його допомогою ви зможете розібрати по поличках усі складові майбутнього сюжету для гри, скомпонувати його та дати цінне огранювання у завершальному комплексі. Наприклад, у другому розділі ви знайдете пораду щодо застосування пригод з інших настілок. Отримайте рекомендації, як побудувати сюжет не з початку, а з кінця. Як підлаштовувати його під реакцію гравців. Як надати сюжету пафосу та епічності. Ви дізнаєтеся, які бувають види сюжетів, їх плюси та мінуси, розгалуження, зачіпки та комплексність. Навчіться створювати лиходіїв та зрозумієте, що таке кліффхенгер і як його використовувати у сюжеті з найбільшою ефективністю. На закуску в книзі побачите приклад пригоди, на якій зможете повною мірою відполірувати всі набуті вміння. Керівництво допоможе як новачкам, так і досвідченим майстрам рольових ігор. У ньому ви знайдете базові рішення, які можна взяти за основу для майбутнього сюжету або пригодницької кампанії. Ви знайдете безліч відповідей на свої запитання, зможете втілити свої мрії і зробите створення сюжетних ліній своїм хобі, якщо не професією. Купити книгу Як створювати окремі сюжети та цілі кампанії. Керівництво від Кобольда варто всім бажаючим стати авторами та творцями власних пригодницьких історій у жанрі фантастики та фентезі. Ви отримаєте величезне поле для експериментів і закриєте низку питань, що виникають у процесі ведення рольових ігор. Якщо ви всерйоз вирішили присвятити себе створенню настілок, рекомендуємо також звернути увагу на книгу Як створити настільну гру. Посібник від Кобольд (Kobold Guide to Board Game Design). Розвивайте свій авторський талант, і нехай муза завжди перебуватиме з вами від вступу до закінчення!

Очікується
685 грн
14+

Як створити настільну гру? Посібник від Кобольд (Kobold Guide to Board Game Design): навіть якщо немає таланту, ти його придбаєш! Які ж обдаровані люди вигадують наші улюблені настолки! Так думає кожен із нас, відкриваючи чергову коробочку з грою. Але все набагато простіше, ніж нам здається. Тому автори та творці таких популярних настільних ігор та ігрових всесвітів як Король Токіо, Домініон, Magic: The Gathering, Pathfinder, GURPS, Манчкін та інших вирішили поділитися своїми секретами для всіх бажаючих попрацювати на цій цікавій терені. Як створити настільну гру. Керівництво від Кобольд (Kobold Guide to Board Game Design) покликана відповісти на ваші запитання на кшталт: З чого почати створення настолки? Про що буде ця гра? Для кого гра? Як знайти видавця, щоб випустити настолку? Ви осягнете всі ключові правила щодо створення настільних ігор, отримайте поради, як уникнути фатальних помилок при цьому. Побачите наочні приклади, які відкриють сам процес гри та її створення зовсім з незвичного боку. Зручна структура книги та проста мова викладу не змусить вас надовго замислюватися над прочитаним. З цим гайдом ви з легкістю дуже швидко навчитеся створювати настільні ігри. При цьому книга підходить як для новачків у настільному світі, так і для людей, які досягли експертного рівня. Книга Kobold Guide to Board Game Design була оцінена в 2011 році на конкурсі Origins Award, ставши переможцем у номінації на категорію Best Game-Related Publication. За структурою мануал поділено на чотири частини: концепція, створення, удосконалення та презентація. Завдяки їм ви пройдете усі етапи створення настільних ігор. Купити книгу Як створити настільну гру. Керівництво від Кобольда варто затятим шанувальникам настолок, які прагнуть прикласти свою руку до їх створення і стати популярним у такому захоплюючому занятті. Також рекомендуємо до прочитання та спонукання до дії книгу Як створювати окремі сюжети і цілі кампанії, щоб ви змогли осягнути всі ази. Черпайте корисну інформацію, створюйте та грайте!

Очікується
725 грн

За допомогою цієї книги відомого художника Джареда Бландо ви зможете втілити у життя вигаданий вами світ. Для цього вам знадобляться лише олівець та папір. Понад тридцяти покрокових прикладів допоможуть вам у освоєнні картографічної навички від першого до останнього кроку. Створіть карту для ваших пригод! Ви навчитеся: зображати різні типи ландшафтів, позначати міста та поселення, мости та фортеці, додасте на карту різні написи (за допомогою інструкцій ви можете створити шрифт ельфів, тролів або драконів), урізноманітните свою карту дорогами, геральдичними звірами та морськими чудовиськами, щитами, трояндами вітрів та іншими тематичними символами.

Очікується
665 грн
2-6
12+
120+'

Мишача варта. Основна книга правил у твердій палітурці (Mouse Guard Roleplaying Game, 2nd Edition): такі маленькі, але неймовірно відважні Ви коли-небудь зустрічали цілу розвинену сітку сміливих маленьких героїв, готових на будь-які вчинки і подвиги заради спокою своєї популяції? А така спецслужба існує – це Мишача варта. Зародилася вона спочатку в серії коміксів Девіда Пітерсена під назвою «Мишача Гвардія». І, звичайно ж, розробники настільних ігор, до яких увійшов і сам автор твору, і гейм-дизайнер Люк Крейн, не змогли залишити осторонь такий чудовий сюжет, створивши на його основі чудову настільну рольову гру. Проте НРГ не просто була створена і випущена, а доопрацьовувалась, удосконалилася і зазнала вже другого видання. Паралельно спеціально для даної рольової системи було створено оригінальну ігрову механіку «The Burning Wheel» або «Гаряче колесо». Мишача варта. Основна книга правил у твердій палітурці (Mouse Guard Roleplaying Game, 2nd Edition) - справжній гайд по казковому світу, де мешкають мишки, яких захищають такі ж хвостаті спеціально навчені гвардійці. Створена ще в давнину спецслужба Мишача стража покликана спеціально для захисту звичайних мишачих жителів від різних хижаків та інших небезпек, які їх повсюдно чекають. Дії розгортаються у середньовічному фентезійному світі, де живуть розумні миші, які беруть активну участь у соціальному житті незалежних поселень. Як і ми з вами, вони займаються ремеслами та сільським господарством, вступають у торговельні відносини, вирушають у подорожі, заводять домашніх тварин. А ось мишки-гвардійці – це не просто навчені воїни, серед них багато провідників, розвідників, рятувальників, синоптиків. Кожна спецпрофесія дуже важлива в цьому фентезійному світі, щоб всі території перебували в спокої від природних катаклізмів і навалів ворогів, були розкриті змови, покарані злочинці, а всі подорожні і звичайні городяни отримали допомогу. Книжку гортай, з мишами грай! На 408-ми сторінках книги правил міститься маса інформації про ігровий всесвіт Мишачої варти, детальний опис територій фентезійного світу, його жителів, кліматичних умов, необхідні дані про персонажів та умови їх створення, описи союзників та противників, а також підготовки та проходження завдань для відважних воїнів. Крім того, книга містить стартові пригоди з готовими персонажами, щоб вам легше було зрозуміти структуру та суть гри. Базуючись на механіці «Палаючого колеса» процес підготовки персонажів проходить дуже глибоке опрацювання, де враховуються їх унікальні інстинкти, особиста мотивація та переконання, здібності та знання, риси та навички. При цьому пригодницька історія розвивається не за чітким сценарієм, а протікає природно, ніби створюючись прямо під час ігрового процесу. Гравці проходять дуже ретельне та глибоке занурення у ігровий світ, більше приділяють часу обговоренню подій, ніж зациклюються на кидках кубиків та характеристиках своїх персонажів. До речі, випробування, які випадають на голову маленьких героїв, іноді впливають на їх світогляд, у результаті змінюються  погляди і ставлення до того, що відбувається. Тому й персональні цілі під час гри можуть кардинально змінитися. Опинившись у ролі мишачих гвардійців, гравці виконуватимуть доручення головнокомандувача – Матріарха Стражі, який керує розрізненою сіткою спецагентів із міста Локхейвен. Оскільки це рольова гра, то вам обов'язково знадобиться ведучий, основне завдання якого – керувати пригодою та ходом гри через ширму. Пройшовшись по структурі Основної книги правил, зверніть увагу, що вона складається з розділів, поділених на дві фази: ведучого та гравців. Під час ходу ведучого стражникам потрібно виконати основне завдання, а в свій хід вони повинні витратити дії, отримані на попередньому етапі. Мишача варта не спить: справжні герої завжди готові прийти на допомогу! Настільна рольова гра Мишача варта – відмінна розвага як для дорослих, так і для дітей віком від 12 років. Зануритися в ігровий всесвіт досить легко і просто, а цікаві та захоплюючі події фентезійного світу, безсумнівно, захоплять вас на кілька годин. При цьому вам не потрібно буде використовувати мініатюри і весь час перегортати книгу правил. Все зрозуміло з першого разу. Основну книгу правил для настільної рольової гри Мишача варта в твердій палітурці варто купити всім охочим перейнятися відвагою і сміливістю маленьких гвардійців, які дуже люблять свою службу і вільний мишачий народ, щоб проявити себе в цьому незвичайному ігровому світі. До того ж книга в твердій палітурці прослужить вам довго, надійно закріплена закладка не дасть загубитися і зафіксує те місце, де ви зупинилися, а яскраві ілюстрації посилять занурення в атмосферу гри. Бажаєте пізнати ще більше незвичайних рольових світів? Після мишачих пригод станьте кроликами в НРГ Мешканці пагорбів та пройдіть захоплюючі пригоди в нестандартному амплуа. А замахнутися на будь-який ігровий всесвіт і жанр НРІ допоможе Книга правил 2-ї редакції Щоденник Авантюриста. Створюйте свою історію та проживайте її разом із найнеординарнішими героями рольовок!

HIT
Є в наявності
899 грн
2-7
18+
90'

Невідомі Армії. Заборонена медицина (Unknown Armies. Forbidden Medicine): жах проникає у всі сфери життя. І навіть у здоров'я людей Світ настільної рольової гри Невідомі Армії – це психологічний жах, в основі сюжету якого лежать паранормальні явища та окультизм, сучасна і досить дивна магія (проявляється у вигляді алкоголізму, порнозалежності та селфхарма), міські легенди та містичні події, світова змова та управління планетою невидимими духами під комплексною назвою Незримий Пантеон . Ці таємничі безтілесні створіння проникають буквально у всі сфери життя людей, не гидуючи навіть дрібницями, чим ускладнюють їхнє життя, влаштовують катастрофи, використовують їх енергію і тіла, влаштовують дивні зникнення, навіюють страшні історії і часом повністю контролюють їхню свідомість. Щоб осягнути цілі Незримого Пантеону гравцям доведеться пройти через низку випробувань і страшних історій, відчути на своїх героях усі підготовлені моторошними невидимками жахи та божевілля. Протидіяйте їм, збирайте сили в кулак, змотуйте нерви клубком, а психіку тримайте під контролем. І тоді у вас все вийде.   Чергова книга початкового рівня підготувала для вас пригодницьку кампанію Невідомі Армії. Заборонена медицина (Unknown Armies. Forbidden Medicine). Цього разу дія розгорнеться у Філадельфії, де почалися помітні проблеми в системі охорони здоров'я.   Не лікують, не калічать, а діють брудніше…   У друкованому виданні доповнення Невідомі Армії. Заборонена медицина на 30 сторінках вам належить ознайомитися із скороченими правилами ігрового всесвіту, які тісно пов'язані з магічною школою Крусомантії (це хлопці, які практикуються на зміні тіла). Також ви отримаєте у розпорядження на пригоду 5 вже готових персонажів. А доведеться виправляти Філадельфійську систему охорони здоров'я. Її чиновники вже взагалі не шанують нічого святого і багато хто навіть забув, що давали клятву Гіппократа. Замість того щоб допомагати, лікувати і піклуватися про простих людей, вся система буквально тоне в корупції і не гидує викраденням своїх пацієнтів. Ваше завдання, як не байдужого героя, усунути цей жах та нагадати, що капіталістам не місце біля здоров'я простих мешканців. Купити книгу з кампанією Невідомі Армії. Заборонена медицина варто шанувальникам базової настільної рольової гри Невідомі Армії. Не залишайтеся осторонь повного дослідження ігрового світу Невідомих Армій і виконайте свою місію разом з Молодими практиками. А якщо любителям НРІ хочеться спробувати не збожеволіти в інших всесвітах і навіяти на друзів стародавнього жаху, то Ктулху: Рольова книга правил вам на допомогу. Поверніть спокій людям! Позбавте їх страху!   Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться стартова пригода Марія у трьох сутностях або основна книга правил "Невідомі Армії".

HIT
ДОП
Є в наявності
280 грн
2-7
18+
90'

Невідомі Армії. Марія у трьох сутностях. Стартова пригода (Unknown Armies. Mary in three beings): справжнє випробування психіки! Настільна рольова гра Невідомі Армії (Unknown Armies) створена у жанрі психологічного жаху. Тут присутні сучасна магія та містика, міські легенди та світова змова. Через весь сюжет проходять страшні історії, вкриті жахливими таємницями, просочені окультними та паранормальними явищами. Відповідно до сюжету світом, з яким вас познайомить НРГ Невідомі Армії, управляє Незримий Пантеон. Це абсолютно таємничі та безтілесні створіння, які наділені небаченою потойбічною силою. Звичайні люди практично не помічають їхнього серйозного впливу на себе і навколишні обставини. Кожен схильний до їх контролю і входить до незрозумілого плану Незримого Пантеону. Які цілі переслідують ці загадкові та бездушні монстри, нікому не відомо. Але, однозначно, на шляху до них вони обставляють поточне життя для людей таким чином, щоб виникали урядові змови, поширювалися чутки про створення секретних технологій, відбувалися незрозумілі катастрофи, загадково зникали люди. А також відбувалися інші містичні події, виникали страшні історії та розбурхували кров жахливі таємниці. Тут треба мати міцні нерви і не розхитану психіку, щоб осягнути і розкрити всі приховані таємниці Незримого Пантеона. Чи вистачить у вас сил, і чи не піддастеся ви безумству? Давайте перевіримо!     Пропонуємо поринути у цей незвіданий ще й моторошно-таємничий ігровий світ із друкованим виданням Невідомі Армії. Марія у трьох сутностях. Стартова пригода (Unknown Armies. Mary in three beings), яка представляє собою книгу в м'якій обкладинці з матовою ламінацією на 38 сторінках. На них ви знайдете: скорочені правила ігрового всесвіту, у тому числі систему рівнів безумства; стислі правила та інструкції з прокачування персонажів; вже готовий сюжет для пригоди; цінні поради щодо управління персонажами; 4 готові персонажі; навчитеся грати за Адептів та Аватарів. За сюжетом пригоди якось так сталося, що могутній і таємничий артефакт вплинув на вашу знайому Марію, розділивши її на три сутності. Але це ще пів біди. За дівчиною полює якась потойбічна істота. Ваша мета в ролі героя, не посвяченого в таємниці влади та давні загадки: врятувати її від цієї напасті, попередньо провівши розслідування щодо її зникнення. Вперед за істиною! Купити книгу Невідомі Армії. Марія у трьох сутностях. Стартова пригода варто шанувальникам настільних рольових ігор, пронизаних моторошними історіями, потойбічними явищами та магією, за незвичайний сюжет та захоплюючу лінію оповіді. Вам належить ретельно покопатися у тому, що відбувається! Також рекомендуємо продовжити досліджувати ігровий всесвіт і продовжити тиху війну проти Незримого Пантеону з кампаніями Заборонена медицина та Молоді практики. І тримайте під контролем свою психіку та розум.

HIT
Очікується
315 грн
2-7
18+
90'

Невідомі Армії. Молоді практики (Unknown Armies. Young practitioners): окультна боротьба за владу та багатство Психологічний жах, що помістився в настільну рольову гру Невідомі Армії, пронизаний глибиною містики та магії, політичними інтригами зі світової змови, міськими легендами та моторошними подіями. Тут дивно все, починаючи від магії, яка виливається на простих людей у ​​вигляді алкоголізму, порнозалежності і селфхарма. Звичайні жителі мегаполісів практично не помічають на собі таємничого впливу якогось Незримого Пантеону. Через витівки таємничих і безтілесних істот вони опиняються в небезпечних ситуаціях, проходять через катастрофи, незрозуміло зникають і піддаються іншим страшним випробуванням. Навіщо це все потрібно потойбічним силам? Поки що ця таємниця не розкрита. Але, ви можете самі взяти участь у черговому розділі влади під прикриттям містики та окультизму.   Книга з кампанією Невідомі Армії. Молоді практики (Unknown Armies. Young practitioners) допоможе вам ще глибше зануритися в цей світ, що інтригує, де планетою правлять невидимі особини, підминаючи людей під себе. Візьміть участь у протиборстві таємничих істот із пригодою Молоді практики, викладеною на 36 сторінках.   Молоді, але не дурні практики, свого лідера образити не дадуть!   Окрім повноцінної кампанії ви отримаєте вже 5 готових персонажів, які за сюжетом складають групу людей – покидьків окультного світу, які прагнуть прийти до влади та багатства спільними методами. Але, ви не будете підставляти колег по цеху, плести інтриги і задіювати брудні методи. Цим уже зайнявся заступник вашого голови, поки останній тяжко захворів і перебуває мало не на смертному одрі. Щоб не допустити цього нечистого на руку і душою людину до управління групою, вам доведеться зупинити його, доки не сталося непоправне. Також книга містить скорочені правила ігрового світу, які відкриють вам магічні школи Катаромантії та Плутомантії, познайомлять з новими Аватарами: Дволиким, Голою богинею та Найціннішим гравцем. Купити книгу з кампанією Невідомі Армії. Молоді практики варто любителям настільних рольових ігор у містичному обрамленні, щоб продовжити досліджувати таємничий та моторошний ігровий світ Невідомих Армій. Також рекомендуємо продовжити відновлення істини в світі, що потопає в сучасній магії та корупції, з кампанією Заборонена медицина. А ще ви можете прийти на Поклик Ктулху, де на вас чекають моторошні таємниці Стародавніх. Відновіть справедливість, поки світ не загруз у страху і брехні! Вам це під силу!   Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться стартова пригода Марія у трьох сутностях або основна книга правил "Невідомі Армії".

HIT
ДОП
Є в наявності
280 грн
2-4
18+
120+

Нанопригода до настільної рольової гри «Фаза затемнення».   "Фаза затемнення" (Eclipse Phase) - це науково-фантастична настільна рольова гра про життя у світі постапокаліпсису, кіберпанку та трансгуманізму.   Творці гри, Роб Бойл і Девідсон Коул, стояли біля витоків 4 редакції Shadowrun, а сама гра у 2009 році взяла нагороду 36th Annual Origins Award у категорії «Найкраща рольова гра», а в 2010 році отримала цілих три нагороди ENnie Awards: золото «Найкращий сюжет», срібло у категорії «Найкраще оформлення обкладинки» та срібло у категорії «Продукт року»!   Пригода "Гріндер". Автори Марк Хуете та Лея Хуете.   Увага! Для гри необхідна Книга швидкого старту або основна книга правил Фаза затемнення. Друга редакція!  

HIT
ДОП
Є в наявності
165 грн
2-4
18+
120+

Нанопригода до настільної рольової гри «Фаза затемнення».   "Фаза затемнення" (Eclipse Phase) - це науково-фантастична настільна рольова гра про життя у світі постапокаліпсису, кіберпанку та трансгуманізму.   Творці гри, Роб Бойл і Девідсон Коул, стояли біля витоків 4 редакції Shadowrun, а сама гра у 2009 році взяла нагороду 36th Annual Origins Award у категорії «Найкраща рольова гра», а в 2010 році отримала цілих три нагороди ENnie Awards: золото «Найкращий сюжет», срібло у категорії «Найкраще оформлення обкладинки» та срібло у категорії «Продукт року»!   Пригода «Найкраще всередині», автори Марк Хуете та Лея Хуете.   Увага! Для гри необхідна Книга швидкого старту або основна книга правил Фаза затемнення. Друга редакція!

HIT
ДОП
Є в наявності
165 грн
2-4
18+
120+

Нанопригода до настільної рольової гри «Фаза затемнення».   "Фаза затемнення" (Eclipse Phase) - це науково-фантастична настільна рольова гра про життя у світі постапокаліпсису, кіберпанку та трансгуманізму.   Творці гри, Роб Бойл і Девідсон Коул, стояли біля витоків 4 редакції Shadowrun, а сама гра у 2009 році взяла нагороду 36th Annual Origins Award у категорії «Найкраща рольова гра», а в 2010 році отримала цілих три нагороди ENnie Awards: золото «Найкращий сюжет», срібло у категорії «Найкраще оформлення обкладинки» та срібло у категорії «Продукт року»!   Пригода «Число тіл», автор Марк Хуете.   Увага! Для гри необхідна Книга швидкого старту або основна книга правил Фаза затемнення. Друга редакція!

HIT
ДОП
Є в наявності
165 грн
2-4
18+
120+

Фаза затемнення» (Eclipse Phase) — це науково-фантастична настільна рольова гра про життя у світі постапокаліпсису, кіберпанку та трансгуманізму.   Творці гри, Роб Бойл і Девідсон Коул, стояли біля витоків 4 редакції Shadowrun, а сама гра у 2009 році взяла нагороду 36th Annual Origins Award у категорії «Найкраща рольова гра», а в 2010 році отримала цілих три нагороди ENnie Awards: золото «Найкращий сюжет», срібло у категорії «Найкраще оформлення обкладинки» та срібло у категорії «Продукт року»!   У цій книзі є все, що потрібно ведучому та гравцям, щоб розпочати гру «Фаза затемнення. Друга редакція».   У книзі ви знайдете скорочені правила гри та короткий опис світу гри, в якому технології майбутнього дозволяють людям робити цифрові резервні копії себе, зламувати чужі свідомості, змінювати тіла, подорожувати Сонячною системою та за її межі.   Друга половина книги повністю присвячена стартовій пригоді «Недоброзичливість». У ній персонажі гравців у пошуках зниклого товариша вирушать на віддалений астероїд, де з місцевими мешканцями відбуваються дивні та страшні речі. Наприкінці книги надано інформацію про супротивників і наведено бланки чотирьох готових персонажів гравців.   Для гри Вам знадобиться: чотири десятигранні кубики (D10) і три шестигранні кубики (D6).

HIT
Є в наявності
280 грн
18+

Розповідь по всесвіту настільної рольової гри «Фаза затемнення».   "Фаза затемнення" (Eclipse Phase) - це науково-фантастична настільна рольова гра про життя у світі постапокаліпсису, кіберпанку та трансгуманізму.   Творці гри, Роб Бойл і Девідсон Коул, стояли біля витоків 4 редакції Shadowrun, а сама гра у 2009 році взяла нагороду 36th Annual Origins Award у категорії «Найкраща рольова гра», а в 2010 році отримала цілих три нагороди ENnie Awards: золото «Найкращий сюжет», срібло у категорії «Найкраще оформлення обкладинки» та срібло у категорії «Продукт року»!   "Безкрайній обрій". Стівен Мохан. Команда фахівців вирушає крізь браму на далеку планету, щоб з'ясувати причину, через яку з колонією на цій планеті було втрачено зв'язок. Членів команди чекає прекрасний світ без найменшого натяку на майбутній жах.   Увага! Для гри необхідна Книга швидкого старту або основна книга правил Фаза затемнення. Друга редакція!

HIT
ДОП
Є в наявності
95 грн

Розповідь по всесвіту настільної рольової гри «Фаза затемнення».   Фаза затемнення» (Eclipse Phase) — це науково-фантастична настільна рольова гра про життя у світі постапокаліпсису, кіберпанку та трансгуманізму.   Творці гри, Роб Бойл і Девідсон Коул, стояли біля витоків 4 редакції Shadowrun, а сама гра у 2009 році взяла нагороду 36th Annual Origins Award у категорії «Найкраща рольова гра», а в 2010 році отримала цілих три нагороди ENnie Awards: золото «Найкращий сюжет», срібло у категорії «Найкраще оформлення обкладинки» та срібло у категорії «Продукт року»!   "У білій порожнечі". Джек Грехем.   У тунелях занедбаного проекту ТИТАНів сталося жорстоке та загадкове вбивство. На планеті, де все трапилося, багато підозрюваних. Агент "Бар'єра" відчайдушно намагається знайти відповіді. А технологія ТИТАНів небезпечна сама по собі.   Увага! Для гри необхідна Книга швидкого старту або основна книга правил Фаза затемнення. Друга редакція!

HIT
ДОП
Є в наявності
95 грн
18+

Розповідь по всесвіту настільної рольової гри «Фаза затемнення».   "Фаза затемнення" (Eclipse Phase) - це науково-фантастична настільна рольова гра про життя у світі постапокаліпсису, кіберпанку та трансгуманізму.   Творці гри, Роб Бойл і Девідсон Коул, стояли біля витоків 4 редакції Shadowrun, а сама гра у 2009 році взяла нагороду 36th Annual Origins Award у категорії «Найкраща рольова гра», а в 2010 році отримала цілих три нагороди ENnie Awards: золото «Найкращий сюжет», срібло у категорії «Найкраще оформлення обкладинки» та срібло у категорії «Продукт року»!   "Інтерференція". Натаніель Дін та Девідсон Коулом. Транслюдству доступні багато нових областей і меж психологічних досліджень. Ті, хто готовий поставити все, можуть знайти відповіді, які не кожен готовий почути.   Увага! Для гри необхідна Книга швидкого старту або основна книга правил Фаза затемнення. Друга редакція!

HIT
ДОП
Є в наявності
95 грн

У 2077 році буря ядерної війни перетворила більшу частину планети на попіл. З попелу ядерних руйнувань боротиметься виникнення нової цивілізації. Цивілізацію, яку ви створите. Як ви зміните світ? Чи зможете ви приєднатися до відважної групи тих, хто вижив, щоб відбитися від усіх бажаючих та побудувати власне поселення? Чи поєднаєтеся ви з уже існуючими фракціями, такими як Братство Сталі або Супермутанти, щоб насаджувати свої власні ідеали на Пустошах? Вовкалак або робот, паладин або рейдер - вибір за вами - і наслідки за вами. Ласкаво просимо до Пустоші. Ласкаво просимо у світ Fallout. Ця збірка правил на 438 сторінках відрізняється чудовим дизайном обкладинки, що нагадує культовий комбінезон Vault-Tec. Усередині ви знайдете правила та знання для рольових ігор у світі Fallout, а також концепт-арти з відеоігор Fallout. Використовуючи знамениту кінематографічну рольову систему 2d20 від Modiphius, Fallout RPG відправить гравців у захоплюючу подорож до постапокаліпсису! Створюйте власних людей, що вижили, супермутантів, гулів і навіть роботів Mister Handy. Пориньте в культовий пост'ядерний апокаліптичний світ Fallout, доки майстри гри проведуть свою групу через унікальні історії та зустрічі. Створіть свою групу оригінальних персонажів, включаючи мешканців притулку, гулів, супермутантів і навіть роботів. Розкажіть свої історії про виживання в пост'ядерній Америці, використовуючи безліч неігрових персонажів і жахливих істот, що мутували. Використовуйте культову зброю, обладунки, хімічні препарати та предмети, передані безпосередньо з відеоігри. Збери руїни старого світу і залиш свій слід на Пустошах. Використовуйте великий каталог істот і персонажів зі світу Fallout. Гейммайстри можуть розпочати гру за допомогою сюжетних гачків, занурених у всесвіт Fallout, кататися та створювати випадкові зустрічі з таблиць усередині книги і навіть випадковим чином генерувати локації та видобуток для своїх гравців. 18-сторінкова вступна пригода "з вибухом або хниканням".

HIT
Очікується
 

Настільні ігри в Україні



Кубик! Як багато в цьому слові ... Кому-то відразу на думку спадають їх перші дитячі м'які або дерев'яні кубики зі звірятками і літерами, кому-то хитромудрий і загадковий кубик Рубіка, а кому-то величезні куби для архітектурних споруд.

Для нас же Кубик - це наша улюблена справа і місце, яке готове дарувати щохвилини радість друзям, гостям і всім людям, заглянувших до нас у пошуках цікавих приємностей і розваг.

Більше 10 років тому в Харкові ми заклали в "фундамент" свого улюбленого заняття перший кубик. Так і з'явився перший інтернет-магазин настільних ігор і невеликий магазинчик, що розрісся до найбільшого магазину настолок в Україні з простою і зрозумілою для всіх назвою "Кубик". Ми вклали в нього всю душу, любов і вдячність своїм покупцям, в результаті чого можемо запропонувати вашій увазі асортимент найкращих товарів для дозвілля та відпочинку - настільних ігор і аксесуарів до них.

У магазині Кубик ви знайдете виключно світові настільні хіти з Європи і США, найкращі настолки з топових рейтингів світових авторитетних сайтів та виставок. Кожна настільна гра в нашому магазині - одна з кращих і обов'язково включена в ТОП-1000 популярних настільних ігор. Повірте і перевірте, ми відібрали для вас кращі настільні ігри з усього світу!

А щоб ваші настолочки стали ще більш цікавими і вдосконаленими, ми обов'язково снарядів їх самими якісними і неперевершеними аксесуарами. В асортименті магазину є величезний вибір кубиків, каунтерів, пакетиків, протекторів, мішечків, веж для кубиків, органайзерів, щоб було комфортно і зручно грати і зберігати ваші ігри.

Але і це ще не межа. Раптом вам захотілося чогось такого, чого не змогли знайти в нашому магазині, ми обов'язково привеземо це під замовлення!


Якщо ви вже на нашому сайті, значить, теж любите настільні ігри, як і ми. Тому магазин настільних ігор Кубик дарує вам ряд переваг:

+ Доступні і прийнятні ціни на настільні ігри;
+ Величезний вибір кращих настільних ігор з усього світу;
+ Система накопичувальних знижок, починаючи з першої покупки;
+ Програма знижок при одночасній купівлі декількох ігор в одному замовленні;
+ Безкоштовна доставка при замовленні понад 999 гривень по всій території України;
+ Надшвидка доставка по всій Україні - відправки здійснюються щодня;
+ Можливість оплати при отриманні бажаної посилки;
+ Будь-які настільні ігри під замовлення;
+ Допомога, консультації, підказки та поради наших консультантів в будь-яких питаннях стосовно вибору і правил настільних ігор під час оформлення замовлення.


Нам довіряють і якщо хоч раз придбали настолку в магазині Кубик, завжди повертаються за "добавкою". Адже за час свого існування ми виконали понад п'ятдесят тисяч замовлень і 99,9% наших гостей і відвідувачів залишилися задоволені. До того ж ми завжди прислухаємося до ваших порад і кожен день намагаємося стати ще краще, удосконалюємо сервіс обслуговування, робимо функціонал користування і стиль сайту ще більш зручним.




ТАК ЩО ТАКЕ НАСТІЛЬНІ ІГРИ?

Відповімо відразу. По-перше, це яскраві привабливі коробочки від маленьких до величезних в кілька кілограм. По-друге, це цілі світи, де ви можете реалізувати свої приховані таланти, робити те, чого не можете зробити в реальному житті і навіть самореалізуватися, розвинути корисні навички, таланти і вийти з гри новою людиною.

Грати ми всі любимо ще з дитинства. Навіть більше - чим старше стає людина, тим більш привабливими для неї виглядають настільні ігри. Вони допомагають уникнути побуту і мирської суєти, відправлять в казку, в чарівний, містичний або моторошний світ, дозволять змінити сферу діяльності і зайнятися управлінням країни, стати професійним детективом або безстрашним героєм. Лише одна заповітна коробка здатна забрати вас на годину-другу до таємничих всесвітів або далеких фантастичних берегів.

Настільні ігри - це і приголомшлива розвага як для дітей, так і для дорослих, це і кругозір пізнання і засіб для розвитку, самовдосконалення та набуття впевненості в комунікації і прийняття особистих рішень.

Цінний той факт, що на сьогоднішній день в Україні з'явилася стабільна можливість придбати різноманітні настільні ігри на будь-який вік, смак, переваги та ступінь прокачування ігрових здібностей: дитячі, сімейні, детективні, стратегічні, для вечірки, для новачків або досвідчених гравців. Завдяки настільним іграм ваші діти забудуть про гаджети і комп'ютери, проведуть час з користю і захопленням. А різноманіття компактних настолок стануть вам відмінними супутниками в дорозі, навіть якщо ви відправляєтеся у відрядження на самоті, скрасять нудний шлях дружній компанії, розважать малюка і зроблять відпустку незабутньою.

Купити будь-яку вподобану настільну гру в інтернет-магазині Кубик дуже просто. У нас в магазині ви точно не заблукаєте. З турботою про вас ми зробили зручну систему сортування настолок в каталозі за категоріями та жанрами:
- сімейні;
- ігри для двох;
- ігри для одного гравця;
- карткові;
- кооперативні;
- логічні;
- на спритність;
- детективні;
- пригоди
і багато-багато різних інших розділів ви знайдете на сторінках інтернет-магазину Кубик. А від різноманіття асортименту просто розбігаються очі, тому щоб ви могли остаточно визначитися з вибором, наші консультанти завжди готові відповісти на ваші запитання.

Що стосується якості кожної окремо взятої настільної гри можете навіть не сумніватися - воно неперевершене і виконано відповідно до міжнародних стандартів. Адже наші постачальники зі світовим ім'ям і у нас ви купите тільки оригінальні настолки від найпопулярніших виробників. Ми не пропонуємо і не поширюємо контрафактний "китай". Тільки все найкраще, адже ми теж граємо в ті ж самі ігри, які пропонуємо всім нашим клієнтам.

Не соромтеся, перегортайте розділи, читайте опис, користуйтеся пошуком і робіть свій вибір на користь корисного і цікавого дозвілля з цікавими настільними іграми. Тут для кожного обов'язково знайдеться заповітна гра. А в разі, якщо вам захочеться чогось ексклюзивного з 60000 існуючих настільних ігор, наша спеціальна послуга "Настільна гра під замовлення" впорається з цим завданням за дві секунди!

Якщо ж ви полюєте за настільними світовими хітами, то в інтернет-магазині Кубик завжди зможете знайти такі популярні настільні ігри, як: Уно (Uno), Каркассон (Carcassonne), Дженга (Jenga), Манчкин (Munchkin), Колонізатори (Settlers of Catan ), Дикі джунглі (Jungle speed), Діксіт (Dixit), Аліас Вечірка (Alias ​​party), Активіті (Activity), Шкідник (Saboteur), Твістер (Twister), жах Аркхема (Arkham horror), Стародавній жах (Eldritch horror), 7 чудес (7 wonders) і багато-багато іншого, про що гудуть на Ессені, пишуть і голосують на BoardGameGeek і вихваляють в своїх Відеоогляд блогери!

Купити настільні ігри в Харкові і Україні можна, скориставшись формою "Замовлення-блискавка" на сторінці кожного товару, оформивши замовлення на сайті, написавши нам в Viber, телеграм або зателефонувавши за телефонами (050) 601-60-43.
Меню
Категорії
Жанр
Профіль