Вампіри (Vampire: The Masquerade)
Вампіри: Маскарад – Спадщина (Vampire The Masquerade Heritage) – семивікова кланова війна! Альтернативна Середньовічна Європа – темний світ, де монстри правлять політичними справами, плетуть інтриги і повертають події у потрібне русло смертним монархам. Проходячи по лінії крові, вплутуючи в безстрашні битви і оголюючи свої ікла в потрібний момент, гравцям доведеться прожити 700 років у ролі вампірів. Початок сходження кланів бере в 1300, а закінчиться на зорі наступного міленіуму – у 2000 році. Чим обернеться багатовікова боротьба? Це покаже унікальна та захоплююча настільна гра Вампіри: Маскарад -ndash; Спадщина (Vampire The Masquerade Heritage). Настілка являє собою ремейк відомої рольової гри Вампіри: Маскарад. Але, з грандіозними відмінностями у механіках. У виданні вампіри: Маскарад – Спадщина закладена стратегічний режим змагання з головною механікою, як це вже видно з назви, – спадщина. Несхожі одна на одну партії та величезна кампанія з 7 розділів, які виливаються у 21 гру, занурять вас в атмосферний ігровий світ та подарують незабутні враження від процесу кривавого протистояння. Від рекрутингу до виснаження: вся історія твого клану Отже, в настільній грі Вампіри: Маскарад – Спадщина гравці стають лідерами вампірських кланів, які вони мають розвивати протягом кожної окремої партії. Усього одна гра триває 30-40 хвилин, запрошуючи до кривавих подій 2-4 гравців від 14 років. Як і належить, для правильного розвитку котерії шлях сходження варто починати з відбору вампірів-новобранців, вступати в суперництво з іншими кланами, при цьому робити зручнішу розстановку сил і активно впливати на події, що відбуваються в ігровому світі. Під час кампанії гравцям будуть поступово відкриватися нові компоненти, вони наклеюватимуть наклейки, а досягнуті результати, безсумнівно, зберігаються і успадковуються в подальших партіях. Проста підготовка до початку партії залежить від сценарію, обраного гравцями клану та отримання карт, пам'яток та жетонів. У самому верху ігрової зони знаходиться карта вашого лідера з жетонами влади і дару. Відібравши на руку вказані з карти лідера необхідні для початку гри інтриги, гравці замішують інші карти в персональні колоди. Тепер кожен готовий розвивати свої лінії крові, для чого гравці ходять по черзі і проводять свій хід через дві фази: Рекрутування полягає в наймі нових персонажів, звернення їх до вампірів і додавання до своєї лінії крові. Для цього потрібно вибрати персонажа з черги, при необхідності оплатити його вартість, помістити у свою лінію крові із застосуванням здібності, внаслідок чого впливатиме на 3 поля бою. Чим більше ви набиратимете в свій клан під час проходження кампанії новонавернених вампірів, тим більше ваша лінія крові виглядатиме як піраміда. Після закінчення певної кількості раундів в кінці кожної окремої партії відбувається розподіл карт подій виходячи з вампірів з відповідними атрибутами по лінії крові. Провівши підрахунок очок переможців за бойові ситуації на полях, отримані жетони влади і дару, визначається переможець, а саме, гравець з найбільшою кількістю очок. При цьому врахуйте, якщо ваші вампіри встигли набратися поганої слави, то за неї окуляри не додаються, а навпаки, забираються. Також вампіри в торпорі не входять у лінію крові, не приносять і не забирають переможні окуляри. Настільна гра Вампіри: Маскарад – Спадщина – це захоплююча стратегія з механікою легасі та режимом змагання, яка наповнена непередбачуваними подіями і відрізняється підвищеною реграбельністю. Привабливий світ кривавих подій, вампірських драм та взаємин із людством не дасть вам розслабитись ні на секунду. Купити настільну гру Вампіри: Маскарад – Спадщина стоїть шанувальникам серйозних атмосферних стратегій, любителям вампірських саг, які бажають пізнати структуру та ієрархію кривавих кланів, і всім, хто віддає перевагу механіці спадщини. Навчитеся жити у світі кровопивців і задайте свої правила співіснування!
У грі «Вампіри: Маскарад» ви розповісте історію про людяність і розбещеність, про спокуту і прокляття — про найстрашніших і найпрекрасніших хижаків, яких тільки знає підмісячний світ. Вампіри: Маскарад. Класичні правила» – це переклад книги «Vampire: The Masquerade. 20-th Anniversary Edition», випущена в 2011 році і є ідейним спадкоємцем Revised (3-го) видання. Ця версія гри повертається до витоків Світу Темряви і служить прекрасною віхою, гідною відзначити двадцятирічний ювілей перших ігор з цього похмурого всесвіту. У цій книзі ви знайдете: Опис 13 класичних кланів та їх відгалужень, а також безлічі ліній крові та їх унікальних дисциплін. Класичні правила з усіма доповненнями та виправленнями. Посібник зі створення персонажа та його розвитку від новонаверненого неонату до могутнього мафусаїла. Опис усіх вампірських дисциплін з першого до дев'ятого рівня включно. Сучасний світ у 2004 – 2011 роках, що дозволяє поринути як у історію лихих 90-х, так і зіграти у його розвиток до сьогодні. Оригінальні кольорові ілюстрації Тіма Бредстріт та інших художників, які займалися оформленням перших «Вампірів».
П'ять ламінованих повнокольорових двосторонніх бланків персонажів. На них можна писати простим олівцем звичайним гумкою Цей метод уже показав свою практичність і продемонстрував довговічність бланків, схожу на термін життя деяких анцилл. Технічні параметри: чистоцелюлозний графічний картон із двостороннім дворазовим крейдуванням Crystal Board щільністю 300 гр/м², білизна 125%; двостороння матова ламінація GMP Perfex-DB товщиною 125 мкм; округлення кутів (для запобігання розшаровуванню бланка та травмуванню гравця).
Гері (штат Індіана) - приречене місто. Його населення за останні сорок років скоротилося вдвічі. Його будинки - спорожнілі і випалені руїни. місцеві хижаки давно кинули свої угіддя на свавілля долі, тепер тут залишилася лише крихітна жменька Сородичів.Ситуація погіршується з кожним роком: смертні продовжують їхати з Гері, і рано чи пізно їх вите не вистачить, щоб прогодувати всіх. спорожнів. Для гри потрібна базова книга правил.
Розкрийте нові таємниці ночі! Чи володіють Принц над пріском? на ці та багато інших питань, що стосуються буття Сородичів, ви знайдете на сторінках "Малої книги знань".Це перше офіційне доповнення для книги "Вампіри: Маскарад.Класичні правила" З "Малої книги знань" ви дізнаєтесь: про систему титулів та традиції торгівлі боргами, що лежать в основі вампірської спільноти; про те, як сучасні вампіри поводяться з новітніми технологіями; про безліч таємних та загадкових місць, розкиданих по всьому Світу Темряви. Увага! Для гри потрібна базова Книга правил.
Большинство смертных предпочитает отворачиваться, будто бы не замечая Тьму, которая тянет к ним свои когтистые лапы. Они живут своей жизнью в блаженном неведении. Но есть и те, кто поднял оружие. Те, кто воздел факел к небесам, дабы развеять тени, дабы изгнать из мира Проклятых, творящих зло. Каждый из этих людей — будто свеча в море мрака. Быть охотником — значит быть одиноким воином, которого на каждом шагу поджидает новая опасность. Чудовища, на которых они охотятся, готовы разорвать их на части, а люди, которых они оберегают, смотрят на них с недоверием и страхом. Книга «Охота на охотников» представляет собой официальный перевод последнего издания (2014 год) книги Hunters Hunted 2. Она предлагает игрокам взять на себя роли людей, которые разыскивают и уничтожают нечисть. Под обложкой вы найдёте описание тех, кто так или иначе способен дать отпор Сородичам. Мы расширили возможности по созданию персонажей, относительно руководства «Вампиры: Маскарад. Классические правила», а также включили в книгу советы для рассказчика, которые помогут сделать игру разнообразнее и интереснее. Любому охотнику будет полезно ознакомиться с приёмами, описанными в этом дополнении, прежде чем начинать свой опасный путь, независимо от того, собирается он идти по нему один или в компании верных товарищей. Книга включает в себя шесть глав и приложение: Первая глава рассказывает о том, что значит быть охотником. Кто, в каких обстоятельствах и почему становится таковым, и на чью помощь он может рассчитывать. Вторая глава описывает процесс создания персонажа с точки зрения системы правил. Мы добавили несколько новых параметров, которые помогут охотникам бороться с надвигающейся ночью. Третья глава посвящена стратегии и тактике борьбы с Проклятыми. Подсказки, которые вы там найдёте, могут оказаться критичными для выживания. Четвёртая глава содержит сведения о таинственных Дарах — сверхъестественных силах, с обладателями которых порой могут столкнуться охотники (или даже заполучить эти силы себе). Пятая глава поведает обо всём, что нужно знать рассказчику, задумавшему провести игру. Шестая глава рассказывает об организациях, что сражаются в Мире Тьмы со скверной, о том, на что они способны, как в них вступить и какие достоинства и недостатки доступны их членам. И, наконец, приложение представит вашему вниманию несколько готовых к игре персонажей-охотников. Нашими заготовками одинаково легко могут воспользоваться как игроки, так и рассказчик. Внимание! Для игры требуется базовая Книга правил.
Світ Темряви сповнений пригод і небезпек. Але далеко не всі вони знаходяться зовні. змушені боротися проти внутрішнього ворога... І така битва суворо індивідуальна для кожного... Голод... Жоден смертний не в змозі навіть подумати про те, наскільки сильним може бути Голод... Як він мучить нерви, наповнюючи кожну клітину невимовним, фантастичним болем. .. Ікла мимоволі подовжуються, а свідомість повільно заповнюється божевіллям... Втім, юний і зухвалий вампір може знайти загибель і від рук людей, свято впевнених у тому, що в їхньому світі ніяких чудовиськ немає і бути не може. Можна як завгодно сперечатися про користь розп'яття та часнику у боротьбі з вампірами, але з часів, коли кровопивці та люди уклали перемир'я в рамках Великого Маскараду багато що змінилося. Все-таки середньовічної Інквізиції, з усією її брутальністю, не вистачало такої чудової штуки, як Benelli M1 під патрон 20 калібру. А в якогось бородатого сержанта поліції, який сумує за рідним Техасом і чекає на заслужену пенсію, такий "інструмент" знайдеться. Добротна рушниця з однаковою легкістю косить і живих, і мертвих. Куди б ви не пішли, якою б не була ваша мета, Голод і небезпеки чекають на вас всюди. Такий Світ Темряви, однаково холодний і недружній і до смертних, і до нежиті. Vampire: The Masquerade: Dice Set набір кубиків, спеціально розроблений для рольової системи Vampire: The Masquerade. Вони вам знадобляться за будь-якого розкладу, чи хмурите ви майбутню жертву в галасливому нічному клубі, чи крадетесь по даху, вистежуючи кривдника. У набір входять 13 спеціальних чорних десятигранників, 2 десятигранники з пронумерованими гранями та п'ять червоних кубів Голоду. Цього набору буде достатньо для будь-яких ігрових ситуацій. Увага! Для гри потрібна книга Вампіри: Маскарад 5-те видання (Vampire: The Masquerade 5th Edition).