Mansions of Madness - молодша сестра знаменитої гри "жах Аркхема" від компанії Fantasy Flight Games Будучи створена за мотивами творів Говарда Лафкрафта, гра стала гідною спадкоємицею похмурої атмосфери жаху, божевілля та загадок, що панує у творах великого майстра жахів. Обитель безумства (друге видання) - це принципово нове видання 2016 року всіма улюбленої гри Mansions of Madness. Ключова зміна, яка змінила гру до невпізнання - створення повністю кооперативного режиму, де немає поділу на хранителя та дослідників. Тепер усі гравці будуть дослідниками, які проникли у таємничий особняк. Дії зберігача відіграватимуться за допомогою спеціальної програми, яку можна встановити на планшеті чи смартфоні. Також у набір Mansions of Madness (second edition) входить спеціальний набір конвертації (conversion kit), який дозволить використовувати дослідників, монстрів, тайли кімнат з першого видання. У грі Mansions of Madness дається на вибір гравців 8 фігурок дослідників, яким протистоятимуть слуги охоронця: 24 фігурки монстрів, серед яких представлені гуманіоди (культисти, маніяки, зомбі), звірі (Мі-Го, шогготи, Гончі Тіндала), Стародавні (хтоніанці). На відміну від "жаху Аркхема", де сюжет створюється в процесі самої гри, в грі Обитель безумства все підкоряється певному сценарієм. У базовій грі представлено чотири сценарії, і у кожного є три унікальні карти мети, одну з яких гравець-охоронець обирає потай від інших - у ній і будуть вказані переможні умови сторін. Різзинкою гри Mansions of Madness є те, що дослідники не знають яку саме з трьох карт цілей вибрав гравець-охоронець. Щоб дізнатися про переможні умови в цій партії, сищики спочатку мають отримати доступ до карти мети, а для цього мають бути виконані певні умови (наприклад, зібрані всі карти доказів). Програма, що відповідає за дії зберігача, генеруватиме випадкові комбінації тайлів ігрового поля, складатиме пазли, повідомлятиме про появу монстрів і речей, активуватиме карти міфів. У програмі вже закладено інформацію про всі доповнення до першого видання гри, тому гравці можуть вільно їх використовувати з другим виданням Обителі божевілля. Гравці-дослідники у свій хід можуть переміщати фігурки своїх персонажів по полю і виконувати тільки одну дію. Це може бути активація однієї з карток, проведення атаки на монстра, дослідження кімнати для отримання нових карток. У зберігача хід протікає особливо: він на початку свого ходу отримує жетони погроз, рівні кількості гравців-дослідників. Цими жетонами він оплачуватиме розіграш своїх карток. Чим більша вартість карти, тим сильніший від неї ефект і зберігач може протягом кількох раундів не розігрувати карти, щоб накопичити достатньо жетонів для активації. Гра закінчується, як тільки одна зі сторін виконує переможні умови поточного сценарію. Також можуть програти всі гравці, якщо після закінчення колоди подій жодна зі сторін не досягла своєї мети. Гра Mansions of Madness відразу ж після виходу в світ назавжди завоювала серця фанатів настільних ігор. Чудовий дизайн, який чудово передає містично-шалений настрій ігрової партії і цілком відповідає духу творів Г. Лавкрафта, геніальна ігрова механіка Корі Конічки, автора інших настільних мегахітів, і дуже висока реграбельність, 2661"
Особняки божевілля(Mansions of madness)
Настольные игры серии Особняки Безумия (Mansions Of Madness)
Пришло время рассказать правду миру, что же скрывается за стенами странного и страшного особняка!
Гра Mansions of Madness (second edition) як і інші багатокомпонентні ігри, що розповідають про всесвіт жахів Г. Лавкрафта (Стародавній жах, Жах Аркхема), містить у комплекті сотні карт, жетонів та тайлів усіляких видів, які вимагають порядку та системності при зберіганні. Але є одна головна відмінність Обителі божевілля від інших ігор аналогічного жанру - наявність десятків пластикових мініатюр великих, середніх і малих розмірів, які вимагають ще більшої уваги та впорядкованості, адже якщо їх зберігати однією купою, дрібні деталі можуть погнутися, а то й зовсім відламатися, зачепившись за іншу мініатюру. Цей органайзер до другого оновленого видання гри Обитель божевілля позбавить вас від занепокоєння за цілісність мініатюр і полегшить пошук потрібних компонентів не тільки до і після гри, але і в самому процесі, коли гравці з легкістю і не гаючи часу зможуть брати із запасу необхідний компонент. + Органайзер у зібраному вигляді ідеально міститься в коробці самої гри; + Для кожного типу компонентів (карти, жетони, тайли) передбачено свій окремий осередок; + Кожна мініатюра набору Mansions of Madness (second edition) має свій власний осередок , так що при зберіганні як би сильно не трясло коробку, ваші фігурки залишаться цілими та неушкодженими; + Кожна секція органайзера (для карт, для мініатюр, для жетонів) незалежна від інших, щоб можна було розмістити їх на ігровому столі там, звідки зручно брати компоненти всім учасникам гри ; + Зручне розташування компонентів у комірках полегшує та прискорює як підготовку до гри (setup), так і збір назад у коробку після її закінчення; + Деталі виконані з екологічно чистого матеріалу - МДФ.