Board games (настільні ігри) игры)
Relic (Реліквія) - чудова стратегія від видавця FFG, виконана в сеттингу одного з найбрутальніших і пафосних фантастичних всесвітів - Warhammer За сюжетом гри Імперіум відправив своїх найкращих агентів у космічний сектор Антіан, поряд з яким раптово відкрився розлом Варпа, який отруює впливом Хаосу все навколо. На початку гравці обирають собі одного з персонажів (космічного десантника, вільного торговця, інквізитора, комісара). Кожен із персонажів має свої параметри: рівень життя, сила, воля та хитрість. Також кожен з них має унікальну здатність, наприклад, десантник може використовувати одну додаткову зброю під час бою. Сектор Антіан, який повинні досліджувати гравці, представлений на ігровому полі набором барвистих локацій, згрупованих у три частини: зовнішнє кільце, середнє та внутрішнє. Щоб здобути перемогу в грі Relic, гравець має пройти по периметру всіх цих кілець і дійти до серця сектора - центральної локації, де розташована карта поточного ігрового сценарію. Там і тільки там гравець може перемогти у грі, якщо виконає усі переможні умови цього сценарію. Виконати ці умови непросто, але дійти до фінішу буде ще важче - героям доведеться побувати в таких смертельно небезпечних локаціях як Вулик тиранидів, Зруйновані пустки, Сутінковий край та інші. Ігровий процес гри Relic базується на механіці гри Talisman та гравці, знайомі з цією механікою, знайдуть безліч загальних деталей. У свій хід гравець кидає кубик і просуває фішку свого персонажа по осередках поточного кільця на кількість значень. Зупинившись на певному осередку, гравець повинен потягнути карту загрози відповідного кольору. Червоні погрози змусять персонажа битися з кровожерливими орками, жовті познайомлять із загадковими ельдарами, а сині обрушать на голову сонми голодних тиранідів. Також на шляху гравців можуть потрапити пастки культистів Хаосу, демони Варпа та союзники, які нададуть несподівану допомогу. Щоб впоратися із завданням, гравцю потрібно пройти перевірку однієї зі своїх навичок (сила, хитрість, воля). Для цього потрібно кинути кубик та скласти отримане значення з рівнем навички на полі персонажа та всіма бонусами, які можуть дати карти речей, союзників та інше. Якщо отримане значення вище вказаного на карті (у разі бою з противником за нього також кидається кубик), то гравець перемагає та отримує карту загрози як трофей. Карти, які стали трофеями, витрачаються гравцем на "прокачування" свого персонажа, збільшуючи значення тієї чи іншої навички на полі персонажа. Але найбажанішим трофеєм для гравців виступають карти реліквій (Relic cards), на честь яких, власне, і названа сама гра. Це найпотужніші артефакти, які дають своєму власнику неймовірні здібності, незрівнянно більші, ніж від простих речових карт. Ці карти цінні для гравця не лише через свої бонуси, але й тим, що тільки вони відкривають шлях героєві до внутрішнього кільця локацій. Щоб отримати одну реліквію, гравець повинен у процесі гри виконати три місії. Наприклад, перемогти супротивника з синьої карти погроз.