14 жовтня. Подорож поїздом до Стамбула дала мені трохи часу, щоб записати свої думки... Але після того, що я пережив у гробниці Нефрен-Ка, мені складно концентруватися.Ця експедиція підтвердила мої гірші побоювання: є докази, що щось зловісне рухається на нас.Ходять чутки про дивні істоти з інших світів... вони з'являються на вулицях Шанхая, Сан -Франциско та Буенос-Айреса.
Стародавній Жах (Eldritch Horror)
Доля світу стала ще більш сумнівною - згубний вплив Йига, Отця Змій, повільно охоплює всю земну кулю. собі цей світ провалилися, але дослідники змушені знову блукати світом, розслідуючи нові загадки могутнього змієбога.Удача мінлива і важкий буде вибір між смертю і божевіллям, адже перед дослідниками стоять нові смертельні перешкоди, що відокремлюють їх від перемоги.Чи зможете цього разу вирішити усі загадки Стародавнього? Forsaken Lore - перший додаток до кооперативних пригод Eldritch Horror. З цим доповненням в гру приходить батько всіх змій Йіг і епічний крилатий змій, а зі зміями - стан отруєний. Для перемоги над Йігом необхідно розгадати три таємниці (у коробці їх для Йіга шість). Чи вирушите ви в місто змієлюдей К'н-Ян і зустрінетеся з жахливим монстром, який охороняє втрачені знання стародавнього народу, або переслідуватимете по всьому світу Нащадків Йига, які за першої ж нагоди можуть телепортуватися в будь-яку точку на Землі - невидимий годинник долі будуть щоразу відраховувати години і хвилини до занурення світу в хаос - тому дослідники не мають права на помилки! Eldritch Horror: Forsaken Lore — це більше 200 карт, у тому числі більше 100 карт контактів (експедиції, пошуки ...), 24 карти стану і 14 карт таємниць (тобто чотири Великих Стародавніх з базового набору гри отримують по 2 нові таємниці). Не обійшлося і без нових заклинань. Нові таємниці ставлять перед гравцями нові завдання: відшукати кам'яні кола, де збираються для проведення своїх ритуалів культисти Йог-Сотота; битися з могутньою гідрою, що піднялася з морського дна за наказом Ктулху; пізнати секрети "Білої піраміди". Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
Ваше життя нічим не відрізнялося від життя тисяч людей, яких ви щодня бачили на вулицях, поки ви не побачили знак. він бачиться вам усюди: у зморшках на обличчі старого, купі гілок, у краплях, що стікають по склу вашого автомобіля... А вночі, у своїх снах, ви бачите той самий знак, що стікає широкими жовтими лініями... Завтра ви підете до театру на останню постановку п'єси Король у жовтому, там ви знайдете правду і покладете край вашим мукам. Eldritch Horror: Signs of Carcosa - це третій малий додаток до містичної кооперативної гри Eldritch Horror. Знами Каркози виголошують про прибуття нового Стародавнього, Хастура (Hastur), Неназваного, з яким фанати гри Жах Аркхема вже могли зустрічатися у додатку Король у жовтому. На відміну від Азатота чи Ктулху, цей Стародавній не покладається на своїх послідовників чи породження, які користуються грубою силою усунення всіх перешкод шляху свого пана. Всі дії Хастура приховані тінню, тихі хвилі жаху протікають із нього як жовч, повільно заповнюючи безумством усі порожнечі світу. Доповнення Eldritch Horror: Signs of Carcosa пропонує нових чотирьох дослідників, нові карти міфів, пригод, речей, заклинань, станів, нових монстрів та артефакти. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
І знову безстрашні дослідники повинні припинити загрозу вторгнення Стародавнього в наш світ. хоч і здається, що вони поклоняються різним богам і сутностям, всі нитки ведуть до одного Стародавнього - Ньярлатотепу, Глашатаю Богів Ззовні (Nyarlathotep, Messenger of the Outer Gods) Дослідники повинні зупинити культи у всіх куточках планети отримає достатньо сил, що відкрити Головні ворота (Ultimate Gate), прирікаючи світ на невимовну загибель! Eldritch Horror: Masks of Nyarlathotep - великий доповнення до кооперативної містичної гри Eldritch Horror. У ньому ви знайдете двох нових Стародавніх: самого Ньярлатотепа та Допотопного (Antediluvium). При грі з Антедилувіумом в гру вводяться спеціальні карти містичних руїн (Mystic Ruins), з якими гравці вже могли стикатися в доповненні Mountains of Madness. З цими картами у різних локаціях ігрового поля гравець може спробувати вивчити руїни давніх цивілізацій. Герої можуть відкрити портали в землі Му, Гіпербореї та інших місцях, де можна знайти унікальні речі та артефакти. Також у наборі йдуть сім нових дослідників та десятки нових карт речей, станів, заклинань, зустрічей, які можна змішувати з базовою грою та іншими доповненнями. У додатку Маски Ньярлатотепа, на відміну від інших великих доповнень, немає додаткового ігрового поля, але й без нових локацій учасники отримають безліч цікавих ігрових механік: + Тепер у кожного дослідника буде своя місія, виконавши умови якої, він отримає до кінця гри особисту позитивну нагороду або негативний наслідок. Наприклад, нагородою буде покращення волі та знання, а також можливість скидати зі стека верхній жетон воріт. Наслідком може бути, наприклад, неможливість відновлення здоров'я та свідомості при відпочинку; + З'явився новий ігровий режим кампанії, де учасники повинні перемогти шість(!!!) давніх у шести іграх поспіль. Одна поразка, і кампанію потрібно розпочинати заново – справжній виклик для досвідчених гравців!; + Карти прелюдій (деякі з них вже фігурували в попередніх доповненнях) змінюють підготовку до гри, додаючи та прибираючи певні компоненти та диктуючи свої унікальні правила для поточної партії. Наприклад, гравці можуть скинути відразу одну браму або отримати 1 доказ і 1 фокус, але при цьому щоразу на зеленому значку знаку (omen) незалежно від воріт у грі збільшуватиметься безвихідь; + Нові карти таємниць пропонують гравцям не просто зібрати потрібну кількість доказів або перемогти епічного монстра, але пережити небезпечну пригоду з безліччю випробувань, представлених в особливих картах пригод. Наприклад, дослідники можуть відправитися в Шанхай і острів Сірого Дракона на пошуки ордену Роздутої Жінки (Order of the Bloated Woman), або викрити культ Піщаної Кажани (Cult of Sand Bat), що ховається глибоко під австралійською пустелею. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
Що тільки Вам не снилося: ви гуляли по траві Зачарованого лісу, що солодко пахла, спостерігали захід сонця в дивовижному місті, що пронизує небо височеними. вежами і мінаретами, знайомилися зі священними кішками Ультара.Посля таких снів реальність виглядає тьмяною і сірою.Хіба навколишнє вас може зрівнятися з видами Целефаїсу (Celephais), палаючого бірюзою і турмаліном на схилі гори Аран?Ви готові віддати все, аби повернутися в цей світ фарб та життя. Eldritch Horror: Dreamlands - це третє велике доповнення до містичної кооперативної гри Eldritch Horror. У цьому великому додатку ви знайдете нове додаткове ігрове поле, але, на відміну від Under the Pyramids та Mountains of Madness, новими місцями для відвідувань будуть не далекі куточки рідної планети, а потойбічні світи снів. Колода станів поповнилася новим типом карт - таланти (talent). Якщо раніше стани несли лише негативний ефект у вигляді фізичної та психічної шкоди, то таланти, нарешті, допомагатимуть героям, наприклад, перекидати кубики під час тих чи інших перевірок. Ще один цікавий тип карт – завдань (task). Виконуючи ігрові умови на таких картах, гравці отримуватимуть різні бонуси. Проти дослідників вийдуть два нових Стародавніх, спеціально підібраних до теми снів: Атлач-Нача Ткучі сни (Altach-Nacha the Dreamweaver) і Гіпноз Король снів (Hypnos the Lord of Sleep) . У доповненні Eldritch Horror: Dreamlands також представлені нові дослідники, заклинання, монстри, карти міфів та інше! Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
Помимо игрового процесса и красоты компонентов в играх зачастую важна организация компонентов для упрощения стартового расклада или доступа к ним. Например, для карточных игр Доминион дизайнеры предусмотрели превосходный органайзер, с которым легко и удобно находить и использовать определенный тип карт. К сожалению, у большинства многокомпонентных игр вместо органайзера есть простой и малоудобный картонный инлей (вкладыш), который зачастую только мешает. Предлагаемый нами аксессуар-органайзер исправляет это упущение, и теперь у вас есть возможность удобно организовать компоненты вашей любимой игры. Гра Eldritch Horror вважається однією з найхітовіших ігор з безліччю різних компонентів, тому зручний органайзер їй просто необхідний. Цей органайзер має безліч переваг: + Органайзер у зібраному вигляді ідеально міститься в коробці самої гри; + Для кожного типу компонентів (карти, жетони, тайли) передбачено свій окремий осередок; + Комірки для карток досить великі, щоб у них помістилися картки, одягнені в протектори; + Секция для жетонов съемная и может быть отделена от остальной части органайзера, чтобы можно было разместить ее на игровом столе там, откуда будет удобно брать компоненты всем участникам игры; + Секция для жетонов также оборудована крышкой, чтобы компоненты не выпадали и не смешивались между собой при встряхивании или наклоне коробки; + В ячейках данного органайзера поместятся компоненты не только из базовой игры Древний ужас, но и малого дополнения Забытые тайны; + Удобное расположение компонентов в ячейках облегчает и ускоряет как подготовку к игре (setup), так и сбор обратно в коробку по ее окончании; + Детали выполнены из экологически чистого материала - МДФ.
Я побачив весь жах і гидоту древнього Єгипту, які завжди були пов'язані з його храмами і культом мертвих. Я бачив примарні процесії жерців з головами биків, кішок, ібісів, їх нескінченний потік повільно йшов по підземних лабіринтах і приносив незліченну жертву своїм невимовним богам... Р. Ф. Лавкрафт та Гаррі Гудіні. Похований з фараонами Under the Pyramids - друге велике доповнення до кооперативної гри Eldritch Horror. 20-ті роки ХХ століття стали золотою епохою історія археології. Єгипет, у той час британська колонія, вразив увесь світ тим багатством, яке зберігалося в таємних склепах колишніх володарів цієї землі - фараонів. Але не тільки для археологів настала зоряна година - культисти з Братства Звіра (Brotherhood of the Beast) також зраділи, адже були знайдені десятки реліквій, серед яких Сяючий Трапезогедрон (Shining Trapezohedron), за допомогою якого вони хочуть закликати свого повелителя, нового Стародавнього - Темного фараона. Цей Стародавній вже фігурував у одному з доповнень старшого брата Стародавнього жаху - в Жах Аркхема. Трохи відомо про найжорстокішого та найзагадковішого фараона Нефрен-ка (Nephren-ka). Одні кажуть, що він був слугою бога Ньярлатотепа, інші, що він був живим втіленням "повзучого жаху",на якому перервалася третя династія Стародавнього Царства. Ким би він не був, досі живі його послідовники, які хочуть повернути його в наш світ і приносити йому багатотисячні жертви з людей, як у минулі часи. У набір входить додаткове ігрове поле, що містить 6 нових локацій, в які гравці можуть потрапити з основного ігрового поля. Ель-Амарна, річка Ніл, ламана піраміда Дахшура, пустеля Сахара, Олександрія, Каїр - у цих локаціях гравці мають вирішити безліч загадок і перемогти чимало ворогів, перш ніж Темний фараон буде остаточно повалений. Ще один Стародавній, представлений у додатку Стародавній страх: Під пірамідами - Абхот (Abhoth) - безформна, слизоподібна маса, безперервно породжує хвороби і кошмарних порід. Цьому огидному Стародавньому не прислуговує жоден культист, тому замість зустрічі з культистами герої зустрічатимуться з його потворними породженнями, виконуючи умови спеціальних карт контактів. У доповненні Eldritch Horror: Under the Pyramids гравці також знайдуть вісім нових дослідників, 12 нових монстрів, нові типи заклинань (аура glamour), нові стани, нові карти контактів , речі та артефакти, а головне, нові пригоди, виражені у вигляді побічних завдань з особливої колоди "пограбування музею" (Museum Heist), де одним із героїв буде відомий ілюзіоніст Гарі Гудіні (справжнє ім'я Ерік Вайс)! Ще одна новинка доповнення - карти прелюдій. Перед початком гри учасники беруть одну випадкову карту прелюдії та виконують зазначені на ній умови, що змінюють звичний ігровий процес. Наприклад, у грі буде не одна, а дві активні експедиції. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
А ж було стільки знамень! Чому ніхто не послухався? всі сприймали вас як буйно схибленого, що сповіщає про кінець світу і Судний день... Навіть зараз, коли їдкий дим і сморід смерті наповнили повітря, ніхто хоче вірити, що всі ці руйнування викликані силами, незбагненними для людського розуму. цих сил і дати їм відсіч! Eldritch Horror: Cities in Ruin - це четвертий малий додаток до містичної кооперативної гри Eldritch Horror. Цього разу дослідники не повинні допустити пробудження Шудде Мель (Shudde M'ell) - прабатька величезних червоподібних хтоніанців. У стародавньому підземному місті Г&харна (G’harne), зведеному ще Старцями (Elder Things) на континенті, який зветься зараз Африкою, був заточений цей Стародавній, але тепер місто представляє руїни, а охоронні камені або знищені, або вкрадені. Шудде М&ель вже прокидається, і світ здригається перед ним! Нова ігрова механіка, представлена в додатку Eldritch Horror: Cities in Ruin - карти руйнувань, які можуть знищити будь-яке місто на карті світу. Більш того, обравши Шудде Мель як Стародавній, ігрова партія вже починається з зруйнованим Римом. У процесі гри Сідней може згоріти вщент у вогненному смерчі, Токіо змиє величезне цунамі, а Аркхем поглинуть безформні чудовиська. Горе тому досліднику, який опиниться в місті в його фатальну годину, навіть перебування в сусідніх локаціях може становити для вас загрозу. Після руйнування місто перестає бути таким, і всі карти зустрічей у цьому місті забираються з гри. Коли всі дев'ять міст буде зруйновано, команда гравців програє. Умови виникнення руйнувань визначається обраною картою прелюдії. Наприклад, на певні значення треку безвиході (Doom track) розміщуються жетони Стародавніх. Коли жетон безвиході досягає жетону Стародавніх, розігрується ефект випадкової карти руйнування. Ще одна карта прелюдії диктує тягнути карту руйнування щоразу, коли знамення (Omen) випадає на зелений символ. Карти прелюдій дозволяють використовувати механіку руйнувань із будь-яким Стародавнім лінійкою Eldritch Horror. У наборі Eldritch Horror: Cities in Ruin ви також знайдете чотирьох нових дослідників, нових монстрів, карти контактів, речей та інше. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
У давнину безліч провісників і жерців передбачали, що одного разу Сонце, Земля, Місяць і центр Всесвіту, стануть в одну пряму лінію, і це відкриє портал у потойбічний світ всепоглинаючого чорного бога і закінчить існування нашої реальності, щоб не дати цьому відбутися, вони спорудили по всій Землі храми, гігантські статуї, кромлехи та моноліти, в яких зашифрували ключ до порятунку. дослідники повинні відвідати руїни стародавніх споруд та активувати ту зброю, яка допоможе їм перемогти нового ворога. Eldritch Horror: Strange Remnants - це другий малий додаток до містичної кооперативної гри Eldritch Horror. У доповненні Eldritch Horror: Strange Remnants є новий аркуш Стародавнього, хоча це не істота в звичному розумінні. Стародавнім виступає Сізігія (Syzygy) - парад планет, іншими словами, ворогом дослідників буде сам всесвіт! Щоб перемогти Сізігію гравці повинні спорудити невидимий бар'єр, для цього запроваджено спеціальну колоду карт (Fortifying the Barrier Special Encounters). Якщо Стародавній все ж таки проникає в наш світ (у даному випадку відкривається портал через парад планет), у дослідників є останній шанс на перемогу - вони повинні пройти випробування, вказані на спеціальних картах Закриття порталу. > Гравці в пошуках доказів відвідають храми Сонця, Місяця і Землі, які побудували майя, Велику китайську стіну, статуї моаї на острові Великодня, Стоунхендж. Для цих локацій було введено спеціальну колоду карт (Mystic Ruins Encounter deck). У доповненні Strange Remnants представлені чотири нові дослідники, нові монстри, карти речей, заклинань, контактів, інших світів та багато іншого. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.
22.15. Важливе відкриття. Може, рослинного?.. Розрослі морські водорості?... У борозенах між складками - цікаві відростки, щось на зразок гребінців або крил, вони складаються і розкриваються, як віяло. легендарних Старців з "Некрономікона"... Потрібно буде, повернувшись на базу, відразу розкрити цей таємничий організм... Г. Ф. Лавкрафт. Хребти Безумства Mountains of Madness - друге доповнення до кооперативних пригод Eldritch Horror. Воно розповідає нам про злощасну полярну експедицію, що знайшла серед снігів поселення давньої цивілізації. У цьому покинутому місті дослідники можуть знайти чимало артефактів та доказів, які їм допоможуть зупинити прихід Стародавнього. Але всюди в крижаних брилах застигли незрозумілі і явно небезпечні істоти, які почали подавати ознаки життя з приходом людей. Окрім монстрів гравцям загрожує голод, гіпотермія та просто ймовірність заблукати у снігах Антарктиди. У доповненні Mountains of Madness ви знайдете нове ігрове поле - Антарктиду, два аркуші Стародавніх, вісім нових дослідників, а також артефакти, речі, заклинання, стани. З'явилося два нових типи речей: речі завдання (Task Assets) та унікальні речі (Unique Assets). Речі завдання використовуються лише один раз і активуються лише після виконання певних дій, наприклад, коли виконується ефект заклинання. Унікальні речі мають текст зі зворотного боку карти, як у заклинань або станів, але він зазвичай має позитивний ефект: отримати ще один доказ або компаньйона. Трохи змінилися правила: тепер, витративши одну дію, можна отримати жетон концентрації. Їм можна скористатися, щоб перекинути кубик, не витрачаючи доказ. Увага! Для гри необхідна базова гра Eldritch Horror.