Якщо не знайшлася гра – це зовсім не біда! Кубик може натиснути і відшукати! Ось буває: ти затятий настільний гік, наполегливо стежиш за останніми новинками зі світу настільних ігор, захоплено дивишся репортажі з щорічної чотириденної міжнародної виставки-ярмарку настільних ігор Internationale Spiel сайт BoardGameGeek та бачиш її… Ту саму бажану коробку з останньою новинкою, яка вже прогриміла вибуховими емоціями гравців у всьому світі, а до України так і не встигла добратися. Або просто випадково натрапив десь на просторах інтернету на стару давно забуту всіма гру, яку дуже складно відшукати, але жах як хочеться пограти. Виникає питання: що ж робити? Куди тікати? Є відповідь: йдіть сюди, до нас в інтернет-магазин настільних ігор Кубик, де будь-яке ваше настільне бажання буде виконане як за помахом чарівної палички. Так-так, Кубик ще той чаклун! Спеціальна послуга "настільна гра на замовлення" для всіх, хто втратив надію, знайти заповітну настолочку переконає вас у тому, що хто шукає, той завжди знайде. У нас ви зможете замовити практично все що завгодно побажати вашій настільній душі. Традиційно почекати з моменту замовлення потрібно буде близько місяця, а якщо вам пощастить і шуканий "скарб" виявиться в наявності в офіційних дистриб'юторів в Україні, то загадане вами бажання здійсниться за 2-4 дні. І в найкоротший термін ви зможете розкласти на столі нові ігрові поля, відправити в бій найлютіші війська або вирушити на пошуки пригод у рідкісних виданнях настільних ігор. Спецслужбою на замовлення вже встигли скористатися більше 2000 наших відвідувачів, ніж залишилися незрівнянно задоволені! І ви також можете побалувати себе чи чимось новеньким, чи чимось раритетним! А щоб отримати бажану настільну гру, вам достатньо в коментарях замовлення вказати, яка гра, видання чи версія вас цікавить, а ми в свою чергу з вами зв'яжемося, щоб обговорити та уточнити деталі замовлення. Вас приємно здивують ціни та наші таємні здібності доставити і дати вам можливість придбати практично все з настільного світу! Ми виконаємо будь-яку вашу примху!
Дитячі ігри
Дитячі настільні ігри
І розвага, і навчання! Всі найкращі і корисні настільні ігри для нашого сенсу життя!
C the B - детская развивающая игра, которая поможет ребенку в увлекательной интерактивной форме выучить все буквы английского алфавита и составлять из них простые слова. Простота комплектации игры C the B позволяет играть с компонентами в совершенно разные игры, которые можно придумывать самим, либо использовать предложенные авторами игры. Например, чтобы ребенок лучше запомнил написание слов, взрослый может собрать слово, намеренно пропустив одну из букв, а ребенок должен найти недостающую. Слова из букв можно составлять не в линию, а по кругу, так что ребенку, который учится читать, надо будет еще найти в кольце букв место, откуда должно начинаться слово. Можно составить одно длинное слово, а малыш должен составить новые слова, используя буквы из этого слова. Буквы набора C the B, как и в игре Где еж? сделаны из магнитного винила, что, во-первых, гарантирует им сохранность в руках малышей, а во-вторых, в процессе обучения их можно прикреплять к разным магнитным поверхностям, поэтому игра рекомендуется для всех ясельных заведений, где проходит дошкольное обучение ребенка. В целях визуальной привлекательности для ребенка каждая буква набора имеет свой уникальный цветной узор. В комплекте C the B 54 буквы - английский алфавит полностью и дополнительно 28 букв: + E - 3 шт; + A, O, T - по 2 штуки; + B, C, D, F, G, H, I, J, K, L, M, N, P, R, S, U, V, W, Y - по 1 штуке. Также в комплекте идет 7 знаков препинания: «!» - 2 шт., «?» - 2 шт., «.» - 3 шт. Благодаря этим знакам, обучение ребенка перейдет на новый уровень, ведь после изучения букв, идет изучение слов, а за словами идут, конечно, предложения. В наборе достаточно букв, чтобы можно было составлять простейшие восклицательные предложения "Look, a cat!" (Смотри, кошка!), вопросительные "Is this a pen?" (Это ручка?) и утвердительные "This is a dog." (Это собака.) и другие подобные фразы.
Під покровом ночі інопланетяни викрали зразки овочів для вирощування на своїй високотехнологічній космічній фермі! Чого тут тільки нема: фіолетові гарбузи, квадратні баклажани, сині помідори. Щоб урожай вчасно дозрів і його не з'їли інопланетні шкідники, потрібно дуже точно і швидко виконувати всі завдання! "Х-ферма" - гра на швидкість реакції, уважність, розвиток усного рахунку, логіку та просторове мислення. У ній потрібно не просто виконати завдання, а зробити це швидше за суперника і схопити потрібний тотем! У грі використовується кілька типів завдань і кубик з додатковими умовами. Ці елементи роблять гру варіативною і надовго утримують інтерес дітей. На ігрових картах сім типів завдань: Лабіринт. Який кран відкрити, щоб полити потрібний плід? Хованки: яка тварина сховалася за плодом? Відповідності: який ключ підійде для робота-плода? Третій зайвий: яка із трьох частин плоду зайва? Алгоритм: де зупиниться робот, якщо випаде той чи інший плід? Розрахунок: підсумувати плюси на плоді, що випав, і відняти мінуси. Пара: для якого плоду немає пари? Режим "Вирішуй!" (5+ років) Гравці ходять по черзі. У свій хід гравець відкриває картку та кидає кубик. Якщо відповідь правильна, гравець забирає карту завдання собі. Грають до останньої карти у колоді. Перемагає гравець, який зібрав більше карток. Режим "Хапай!" (6+ років) Відкривається карта завдання та кидається кубик. Гравці шукають рішення наввипередки, хапаючи тотеми з номерами відповідей. Хто перший схопив правильний тотем, отримує карту завдання. Ті, що схопили неправильні тотеми, скидають карти як штраф. Грають до останньої карти у колоді. Перемагає гравець, який зібрав більше карток.
Це дитяча варіація лінійки гра "Аліас". Як і в інших подібних іграх, гравці, за принципом старої доброї Корови, вгадують слово за пантоміми і підказками учасника, якому це слово загадали. На відміну від інших ігор серії "Аліас", тут слова на картках не тільки написані, але ще й зображені. Це чудовий факт, адже таке оформлення карток дозволить залучити до гри діточок, які лише вчаться читати. У ході ігрової сесії діти вчаться пояснювати ті чи інші слова та поняття та розуміти пояснення інших гравців. Оскільки це дитяча версія гри, складних мудрих термінів на кшталт "хламідомонади" ви тут не знайдете. “Аліас” – це командна забава, де гравці мають обмеження на час, але немає чіткого обмеження за кількістю самих учасників. Отже, що більше народу, то більше веселощів! Учасники діляться на дві команди, кожна команда вибирає фішку свого кольору, і в міру вгадування слів пересувають свої фішки ігровим полем. Кожне вгадане командою слово приносить переможні очки всій команді та рухає фішку на шкалі прогресу. “Аліас: Скажи інакше для дітей” – чудове придбання для сімейного дозвілля, адже за допомогою цієї нескладної, але дуже захоплюючої гри батьки зможуть у веселій та ненав'язливій формі навчати діточок.
Це дитяча варіація лінійки гра "Аліас". Як і в інших подібних іграх, гравці, за принципом старої доброї "Корови", вгадують слово за пантоміми та підказками учасника, якому це слово загадали.На відміну від інших ігор серії "Аліас", тут слова на картках не тільки написані, але ще й зображені. Це чудовий факт, адже таке оформлення карток дозволить залучити до гри дітлахів, які тільки вчаться читати. У ході ігрової сесії діти навчаються пояснювати ті чи інші слова та поняття та розуміти пояснення інших гравців. Оскільки це дитяча версія гри, складних мудрих термінів у дусі "хламідомонади" ви тут не знайдете. "Аліас" – це командна забава, де гравці мають обмеження на час, але немає чіткого обмеження за кількістю самих учасників. Отже, що більше народу, то більше веселощів! Учасники діляться на дві команди, кожна команда вибирає фішку свого кольору, і в міру вгадування слів пересувають свої фішки ігровим полем. Кожне вгадане командою слово приносить переможні очки всій команді та рухає фішку на шкалі прогресу. "Аліас: Скажи інакше для дітей" – чудове придбання для сімейного дозвілля, адже за допомогою цієї нескладної, але дуже захоплюючої гри батьки зможуть у веселій та ненав'язливій формі навчати дітлахів.
Аліас. Скажи інакше для малюків: у дорогу - зменшений варіант гри Аліас. Скажи інакше для малюків, спеціально призначений для використання поза домом: у лісі, на дачі, на морі та інших місцях, куди можуть вирушити на відпочинок батьки та їхні діти. Навіть далеко від дому дитина зможе зіграти у улюблену гру на відгадування слів - коробка з грою практично не займе місця у вашому багажі. На двосторонніх ігрових картках вказані різноманітні слова, що супроводжуються не малюнками, а фотографіями цих предметів. Це можуть бути тварини (курка, ведмідь, сонечко), транспорт (яхта, машина, літак), предмети побуту (рушник, мочалка, кошик) та багато інших. Гравці обов'язково діляться на дві команди, учасники яких пояснюватимуть слова з карток. Один із учасників команди бере кілька карток із загальної колоди і сам обирає, які з них показуватиме своїй команді. Час, відведений кожному гравцю, - 1 хвилина, що відраховується за допомогою пісочного годинника. Кожне відгадане слово приносить команді одне очко, а неправильно показане чи пропущене слово - навпаки, його забирає. У дорожньому наборі немає ігрового поля, зате є блокнот і олівець, в якому учасники можуть позначати кількість набраних балів у процесі гри. Учасники тієї команди, яка набере найбільше очок до кінця гри, стануть переможцями! Дорожня версія гри Аліас. Скажи інакше для дітей призначена не тільки для поїздок. Якщо ви хочете подарувати своїй дитині велику версію гри Аліас. Скажи інакше для малюків, але невпевнені, що гра йому сподобається, можете сміливо купувати Alias Junior Travel. Якщо гра сподобається, ви можете докупити і велику версію гри - карти в обох наборах унікальні і не дублюватимуться при змішуванні колод.
Аліас. Скажи інакше для малюків: в дорогу - зменшений варіант гри Аліас. Скажи інакше для малюків, спеціально призначений для використання поза домом: у лісі, на дачі, на морі та інших місцях, куди можуть вирушити на відпочинок батьки та їхні діти. Навіть далеко від дому дитина зможе зіграти у улюблену гру на відгадування слів - коробка з грою практично не займе місця у вашому багажі. На двосторонніх ігрових картках вказані різноманітні слова, що супроводжуються не малюнками, а фотографіями цих предметів. Це можуть бути тварини (курка, ведмідь, сонечко), транспорт (яхта, машина, літак), предмети побуту (рушник, мочалка, кошик) та багато інших. Гравці обов'язково діляться на дві команди, учасники яких пояснюватимуть слова з карток. Один із учасників команди бере кілька карток із загальної колоди і сам обирає, які з них показуватиме своїй команді. Час, відведений кожному гравцю, - 1 хвилина, що відраховується за допомогою пісочного годинника. Кожне відгадане слово приносить команді одне очко, а неправильно показане чи пропущене слово - навпаки, його забирає. У дорожньому наборі немає ігрового поля, зате є блокнот і олівець, в якому учасники можуть позначати кількість набраних балів у процесі гри. Учасники тієї команди, яка набере найбільше очок до кінця гри, стануть переможцями! Дорожня версія гри Аліас. Скажи інакше для дітей призначена не тільки для поїздок. Якщо ви хочете подарувати своїй дитині велику версію гри Аліас. Скажи інакше для малюків, але невпевнені, що гра йому сподобається, можете сміливо купувати Alias Junior Travel. Якщо гра сподобається, ви можете докупити і велику версію гри - карти в обох наборах унікальні і не дублюватимуться при змішуванні колод.
У цій барвистій і захоплюючій настолці дітям необхідно буде розташовувати різні речі всередині валізи: так, щоб максимально ефективно використовувати внутрішній простір і розмістити якнайбільше предметів. Така діяльність сприяє активному формуванню просторового мислення. А серед звичайних «туристичних» речей зустрічаються дуже неординарні: наприклад котик, березова колода або капелюх чарівника. Це робить процес не тільки корисним, але і веселим! У «Багагаж» можна грати з малюками від 4 років. У грі є три варіанти правил і два рівні складності: для дітей від 4 і від 6 років. Перші два варіанти гри - кооперативні, без змагального моменту: в них гравцям потрібно співпрацювати для досягнення загального результату. Третій варіант правил - змагальний і привносить азарт боротьби в ігровий процес. Граючи, діти постійно досліджують варіанти розташування об'єктів різної форми, зіставляють їх розміри, шукають способи розміщення. Це створює важливі передумови для освоєння шкільного курсу геометрії в майбутньому. Як грати? Варіанти правил «Головоломка» (4+ років). Гравцям необхідно вирішити логічні завдання, які речі з якого валізи витягли і як їх скласти назад, щоб все-все влізло. «Разом у подорож» (4+ років). У грі необхідно складати по три випадкові речі в кожну валізу. Усі впоралися із завданням? — Значить, усі переможці! «Влізе все!» (6+ років). Гра із конкурентною боротьбою. Щоб перемогти, треба примудритися скласти якнайбільше речей у свої валізи. Базовий варіант правил називається «Влізе все» і підходить для дітей від 6 років: він простий, але захоплюючий. Завдання гравців: скласти якомога більше речей у свої валізи. У центрі столу по колу розташовуються всі валізи. Усередині цього кола викладаються купки з речами (по 4 речі в кожній). На будь-яку валізу ставиться фішка. Гравці по черзі кидають кубик і крокують фішкою по валізах. Де зупинилася фішка — ту валізу забирають собі. Наступний гравець починає з того місця, де зупинився попередній. Таким чином гравці набирають собі по 3 валізи. Гравці ходять по черзі. Першим ходить наймолодший. Ставить фішку на будь-яку купку з речами, кидає кубик і переміщається по купках. З тієї купки, де зупинилася фішка, вибирає будь-яку річ і укладає її в свою валізу. Наступний гравець також кидає кубик, а відлік кроків починає з тієї купки, де зупинився попередній. Гравці продовжують набирати собі речі до тих пір, поки можуть укласти їх у свої валізи. Гравець повинен встигнути вкласти всі взяті речі, поки до нього знову не дійде черга ходити. Не встиг — вибуває. Коли всі гравці вибули з гри, кожен підраховує свої складені речі. У кого найбільше, той і переміг. Гра чудово впишеться в колекцію любителів ігор від Банди розумників та розвиваючих ігор взагалі. Для поглибленого вивчення назви та видів фігур радимо звернути увагу на гру «Геометрика».
Ощущаете дрожь в руках? Подозреваете, что в последнее время у вас немного расшатались нервы? Не волнуйтесь! Лекарство прямо перед вами! Лечебный эффект настольной игры «Башня» очевиден! Если вы немедленно не превратите свои руки в сверхточные манипуляторы, а пошаливающие нервы в стальные канаты – вам ни за что не одержать победы в этой увлекательной и азартной игре! Итак, что же мы имеем? Казалось бы малость: башню, построенную из 48 аккуратных деревянных брусочков и книжку с правилами. Что тут может быть интересного, спросите вы? А теперь попробуйте собрать веселую компанию и постарайтесь по очереди вытаскивать один брусок из любого места башни (кроме верхнего слоя) и перемещать его на верхний ряд. Но только так, чтобы башня не упала! Что снова не получилось? Чувствуете, как просыпается азарт? Все верно! Именно этого мы и добивались! Верной вам руки и приятного времяпрепровождения! На заметку родителям, несмотря на всю простоту и несерьезность игрового процесса, самые маленькие игроки в незаметно для себя будут развивать мелкую моторику, пространственное воображение, точность действий, аккуратность и логическое мышление. Все эти качества необходимо использовать во время игры.
Класична логічна задача про перевезення вовка, кози і капусти відома всюди - її знають, з невеликими варіаціями, від Африки до Скандинавії. У це складно повірити, але загадці вже понад тисячу років, і десятки поколінь знову і знову її вирішують. У геніальної завдання є і один недолік - вона призначена тільки для одного, хто відгадує. Майстри настільних ігор вирішили її покращити та внести елемент змагання, щоб кілька гравців перевозили вовків, кіз та капусту, зберігаючи початковий ланцюжок поїдання. Вовк, коза та капуста - захоплююча сімейна гра на логіку, пам'ять та комбінаторику, яка сподобається як дітям, так і дорослим. Принцип вам відомий - потрібно перевезти в човні вовка, козу та капусту, але залишати козу з капустою або вовка з козою не можна - одна сторона з'їсть іншу. У кожного гравця буде свій набір "пасажирів", яких він повинен буде перевезти. З десяти карток у кожного гравця буде 4 капусти, 3 кози, 2 вовки, і одна вівчарка, що оберігає капусту від кіз і кіз від вовків. Кожен гравець у свій хід вибирає одну свою карту і кладе її на плитку одного з човнів. Який саме човен має бути завантажений, визначається випадковою картою розміщення. Всі карти "пасажирів" розміщуються на човнах сорочкою вгору, і лише на кілька секунд перед розміщенням гравець має показати карту решті учасників. Ось і перша родзинка настільної гри Вовк, коза та капуста - гравці повинні запам'ятовувати, де яка карта, щоб обрати наступного пасажира човна. Друга особливість гри - стратегічна - кого саме варто посадити в човен, пам'ятаючи, хто там вже знаходиться. Можна класти капусту до капусти або кіз з козами, і тоді все благополучно переживуть подорож, а можна до чужої карти капусти покласти свою козу, а до чужої кози свого вовка, прирікаючи чужу карту на поживу. Також у кожного гравця буде по три карти особливих дій, що дозволяють врятувати свої карти або прибрати картки суперника. Коли на плитці човна збираються три карти, вона "відправляється" і гравці перевіряють, хто ж цілістю прибуде до пункту призначення. Важливо, що у грі всі тварини дуже голодні, і якщо в одному човні виявиться коза з двома капустами, або вовк із двома козами - обидві жертви з'їдаються. Але мета гравців не просто перевезти якомога більше своїх "пасажирів" на тайл острова, а отримати якнайбільше переможних очок. За кожну вашу карту нараховуватимуться окуляри: за капусту цілих 3 очки, тому що її найскладніше довезти до пункту призначення. За козу йде 2 очки, а за вовка, який завжди буде цілий і здоровий (а часто ще й ситий) лише одне очко. Підрахувавши очки за свої перевезені карти, гравці визначають переможця.
У батька скандинавських богів Одіна є два ворони, яких звуть Хугін і Мунін. Huginn) і "пам'ятаючий" (Muninn) Щоранку Один посилає воронів у світ людей Мідгард і щовечора вони повертаються, щоб розповісти великому богу про те, що відбувається в його володіннях.За кілька тисячоліть ворони перетворили свої щоденні польоти в змагання! > "ворони Одіна" - стратегічна гра-перегонка для двох гравців. Переможцем стане гравець, ворон якого першим облетить увесь світ. На стіл викладаються 16 карток земель, причому ці картки поділені на дві локації, створюючи цим два маршрути для кожного з воронів. Ворони полетять у протилежних напрямках, зустрінуться у дорозі та повернуться на стартову картку. Хто це зробить першим? Для пересування ворона необхідно викласти відповідні картки польоту (ландшафт на картці польоту має збігатися з ландшафтом по дорозі ворона). Іноді можна попросити допомоги у Локі, бога хитрості та обману. Локі може спростити шлях самому гравцю або зробити складнішим шлях його суперника! Завдання гравців - правильно комбінувати картки польоту з картками Локі, щоб їхні ворони першими повернулися з доповіддю до Одіна.
Кто сказал, что пингвины медленные и неуклюжие существа? Неправда, на самом деле они очень быстрые и юркие, так и норовят проехаться с ветерком по скользкому льду. Конечно, скользя по льду непросто достичь желанного места прибытия, но пингвины неутомимы - даже если их унесло далеко в сторону, они тут же прокатятся по льду снова! Выкрутайс - очень простая и оригинальная игра на ловкость и точность движений, которая понравится как детям, так и взрослым. Выкрутайс по своему принципу очень напоминает всем известную игру "салочки", где один из игроков должен гоняться за остальными участниками и ловить, дотронувшись до них. Только в этом случае все будет происходить на игровом поле, а гоняться друг за другом будут не сами игроки, а их игровые фишки. Салочки - это, в первую очередь, детская игра, поэтому неудивительно, что по сюжету игры Выкрутайс, игровое поле представляет собою школьные помещения, а фишки игроков - пингвины-школьники, которые убегают от дежурного, следящего за порядком. Составив игровое поле, игроки получают набор комнат, соединенных между собой проходами. Распределив роли дежурного и школьников, игроки расставляют свои фишки. Каждая фишка пингвина - это небольшая "неваляшка", которая всегда будет стоять вертикально на полукруглом основании. Каждый игрок в свой ход должен щелчком пальцев переместить свою фишку по игровому полю. После удара пингвины-неваляшки проносятся по ледяному полу школы словно пули. Чтобы ваша фишка прошла по прямой, нужно щелкнуть по центру ее основания. Благодаря тому, что основание сделано в виде полусферы, можно ударить таким образом, чтобы траектория передвижения получалась дугообразная. Закручивая фишку, ваши пингвины будут вытворять такие выкрутасы на поле, что только успевай следить, где они окажутся в следующий момент! Более того, можно так ударить по фишке, что она будет не скользить, а перелетать через стены комнат. Ну и кто после этого скажет, что пингвины не умеют летать? Пингвины-школьники, перемещаясь через некоторые проходы игрового поля, будут получать особые рыбные карты, которые в конце игры принесут им победные очки. Чем больше проёмов пройдет фишка игрока, тем больше карт он получит. У дежурного же немного иная цель - он должен "запятнать" других участников, то есть столкнуть свою фишку с фишками соперников. В этом случае "пойманный" отдает дежурному свою карточку пропуска. В конце раунда каждый игрок получает за каждую имеющуюся у него карточку пропуска дополнительную рыбную карту. Игра Выкрутайс длится серию раундов, пока каждый участник не побывает дежурным хотя бы раз. После этого игроки подсчитывают полученные с рыбных карт победные очки и определяют победителя!
Гембло (Gemblo): стильний абстракт – суперництва азарт! Неоціненна користь абстрактних настільних ігор полягає в тісному поєднанні логічної складової з духом суперництва. Багато настолок цього жанру існують десятки років і досі залишаються на піку популярності. При цьому деякі з них проходять через перевидання та випуски різних версій, не втрачаючи при цьому своєї суті, а лише проходячи трансформацію в оформленні, завдяки чому стають ще привабливішими та привабливішими. Однією з таких настільних ігор є Гембло (Gemblo), яка з'явилася в 2003 році і в рейтингу сайту BoardGameGeek входить до ТОП-100 абстрактних ігор з усього світу. Автором гри став корейський геймдизайнер Джастін О, який зробив особливістю гри використання шестикутної форми ігрового поля та інших дрібних деталей. В результаті гравці можуть реалізувати необмежену кількість можливостей, щоб заблокувати суперника і будь-якої миті повернути хід партії в іншому напрямку. Позбудься всіх своїх фішок, або ряд за рядом на тебе чекає нагорода Настільна гра Гембло підходить для 2-6 гравців від 6 років і не вимагає на партію багато часу. Хвилин 20 вам вистачить. При цьому прості правила та захоплюючий ігровий процес у дусі суперництва швидко занурить вас у логічні роздуми та азарт із бажанням зайняти якнайшвидше доступний простір на полі. Перед початком гри кожен з учасників отримує по 18 фішок обраного кольору. Ці фішки представляють з'єднані між собою шестикутники у різні фігури. Деякі складаються з кількох шестигранників, деякі містять у собі їх по п'ять. Тепер же завдання гравців: викладати на ігровому полі отримані фігури, щоб позбутися їх всіх або, принаймні, більшої частини. Інакше після закінчення партії ви отримаєте штрафні очки за кожен шестикутник у не викладеній фігурі. Викладаючи фішки, потрібно діяти за такими правилами: фігурки повинні викладатися в ряд; фішки повинні бути виставлені не поряд, а через одну незайняту лінію; коли в потрібному ряду знаходиться фішка суперника, ви зможете викласти свою з урахуванням певних обмежень. Оскільки фішки мають різну форму, при їх викладці вам потрібно буде ретельно обмірковувати: яку з них краще вибрати, чи увійде наступна через один ряд, чи завадить вам суперник і зможете ви відразу ж викласти всі свої довгі фігурки? Переможцем стане гравець, який встиг викласти всі свої фішки раніше за інших. Гембло: дій ефективно та розумно Настільна гра Гембло – це унікальний абстракт, на якому можна проводити справжнісінькі логічні турніри. Поряд із простотою ігрового процесу з кожним наступним кроком напруга та азарт між гравцями зростатиме. При цьому ви отримаєте справжню насолоду як від ігрового процесу, так і естетичну насолоду від чудових барвистих компонентів. Під час партій гравці, особливо дітлахи, розвиватимуть стратегічне та просторове мислення, логіку, увагу, дрібну моторику, посидючість. Купити настільну гру Гембло варто за її унікальний дизайн, глибину стратегії, наявність нестандартних ситуацій, передбачити які просто неможливо, а також за неоціненну користь для мозкової активності. Любителям абстрактів також рекомендуємо звернути увагу на настільні ігри Алі Баба (Ali Baba) та Блокус (Blokus). Грайте в красиві та розумні настолки!
Геометрика (Геометрика): гра з фігурами та про фігури! Ви можете відрізнити овал від кола? А ваш першокласник? Поки що ні, але це не біда. З розвиваючою настільною грою Геометрика (Геометрика) дітлахи швидко освоїться серед різноманітності фігур і з легкістю зможуть навіть самостійно їх малювати. При цьому ігровий процес стане завуальованим навчальним, пробудить бажання у дитини до пізнання нових геометричних фігур, дослідити кожен їхній куточок. Пройдемося по кутах і не тільки! Ні, ми зараз поговоримо не про ті кімнатні кути, куди потрапляють неслухняні дітки від не зовсім педагогічно освічених батьків. У настільній грі Геометрика ви знайдете безліч хитромудрих і багатосторонніх фігурок, в яких можна і кути порахувати, і багато нового про геометрію дізнатися./> До складу гри входить колода карт з фігурами і колода з ознаками. При цьому ознаки мають дві умови, одна з яких під час ходу гравця ігнорується. Перед партією обидві колоди варто перетасувати та викласти на ігровий стіл 5 карт із фігурами сорочкою вниз. Поруч залиште обидві колоди. Визначившись з черговістю ходу, гравці беруть карту з колоди з ознаками і шукають їх на викладених 5-ти картах фігур. Якщо ознаку знайдено, гравець має право витягнути ще одну карту ознаки або зупинитися і забрати картку ознаки, щойно витягнуту, з відповідною картою фігури. Коли ознаки не знайдено, карту варто скинути, а хід передати іншому гравцю. До речі, настільна гра Геометрика – дуже ризикова. Якщо ви вирішите витягнути ще одну або кілька карт, то всі ознаки з них повинні відповідати тільки одній вибраній вами фігурі. Також ви можете регулювати складність гри завдяки 3 рівням. Партія закінчується, коли одна з колод спорожніє, а переможе гравець, який зміг зібрати якнайбільше карт. Така захоплююча та цікава Геометрика! Настільна гра Геометрика – це корисна розвага як для дітей, так і для дорослих. Вона чудово тренує увагу, розвиває здатність класифікувати предмети за ознаками, а найголовніше. дає дитині ази геометрії. Купити настільну гру Геометрика коштує всім батькам, які бажають легко і швидко освоїти своє чадо зі нудним шкільним предметом. Крім того, Геометрика може стати чудовим науковим посібником на допомогу вчителям. Займайтеся весело та пізнавально!