Якщо не знайшлася гра – це зовсім не біда! Кубик може натиснути і відшукати! Ось буває: ти затятий настільний гік, наполегливо стежиш за останніми новинками зі світу настільних ігор, захоплено дивишся репортажі з щорічної чотириденної міжнародної виставки-ярмарку настільних ігор Internationale Spiel сайт BoardGameGeek та бачиш її… Ту саму бажану коробку з останньою новинкою, яка вже прогриміла вибуховими емоціями гравців у всьому світі, а до України так і не встигла добратися. Або просто випадково натрапив десь на просторах інтернету на стару давно забуту всіма гру, яку дуже складно відшукати, але жах як хочеться пограти. Виникає питання: що ж робити? Куди тікати? Є відповідь: йдіть сюди, до нас в інтернет-магазин настільних ігор Кубик, де будь-яке ваше настільне бажання буде виконане як за помахом чарівної палички. Так-так, Кубик ще той чаклун! Спеціальна послуга "настільна гра на замовлення" для всіх, хто втратив надію, знайти заповітну настолочку переконає вас у тому, що хто шукає, той завжди знайде. У нас ви зможете замовити практично все що завгодно побажати вашій настільній душі. Традиційно почекати з моменту замовлення потрібно буде близько місяця, а якщо вам пощастить і шуканий "скарб" виявиться в наявності в офіційних дистриб'юторів в Україні, то загадане вами бажання здійсниться за 2-4 дні. І в найкоротший термін ви зможете розкласти на столі нові ігрові поля, відправити в бій найлютіші війська або вирушити на пошуки пригод у рідкісних виданнях настільних ігор. Спецслужбою на замовлення вже встигли скористатися більше 2000 наших відвідувачів, ніж залишилися незрівнянно задоволені! І ви також можете побалувати себе чи чимось новеньким, чи чимось раритетним! А щоб отримати бажану настільну гру, вам достатньо в коментарях замовлення вказати, яка гра, видання чи версія вас цікавить, а ми в свою чергу з вами зв'яжемося, щоб обговорити та уточнити деталі замовлення. Вас приємно здивують ціни та наші таємні здібності доставити і дати вам можливість придбати практично все з настільного світу! Ми виконаємо будь-яку вашу примху!
Кооперативні
Настолки для командної гри - що може бути цікавіше?
Грати дружною командою - головна запорука успіху в коопі!
Цветущий и богатый город Ярнам, известный своими целителями и знахарями, вдруг погрузился во тьму. На небосводе взошла кровавая луна, а горожане и жители околиц начали страдать от неизвестной напасти, которая одного за другим превращает людей в кровожадных тварей. Смертельная угроза нависла не только над старинным городом. Если заразу не остановить своевременно, она начнет распространяться по миру, поглощая новые города и целые регионы. Именно поэтому не проходит и дня, чтобы в Ярнаме не появились новые охотники на чудовищ. Хорошо подготовленные, опытные, хладнокровные, они будут прикладывать все возможные и невозможные усилия, чтобы обнаружить источник напасти и положить ей конец. Итак, вы – охотник на чудовищ! Вам и вашей команде на выбор доступны 4 сюжетные кампании, каждая из которых состоит из трех глав – миссий. Каждая миссия – это отдельная партия, в ходе которой вы будете выполнять основное и побочные задания. Игровой раунд делится на две фазы: Фаза охотников. Игроки исследуют улицы города, взаимодействуют с адекватными жителями и бьются с теми, кто давно утратил всякую адекватность, трансформируют оружие, по крупицам собирают информацию об источнике заразы. Фаза врагов. Активируются монстры, находящиеся в одной с охотниками локации, или в соседних локациях. Обычно чудовища атакуют открыто, но есть среди них и те, чье неожиданное появление из сумерек может привести к фатальным последствиям. Основу игры составляет механика построения личных колод. Именно при помощи карт игроки будут совершать большую часть действий во время партии. Именно карты будут влиять на ход столкновений с порождениями тьмы. Поэтому, добавляя новые карты и удаляя те, которые вам больше не нужны, помните, что именно содержание вашей колоды чаще всего будет являться причиной будущих успехов и неудач.
SYNCDiscovery - це кооперативна асоціативна гра, в якій учасники без зайвих слів намагаються зрозуміти думки один одного. Супер-комп'ютер SYNC (Synchronizing Neuro-Connector) відкрив перед людством нові перспективи контакту з далекими світами. Стало можливим телепортувати фантомних посланців Землі з минулого чи навіть за виміром фантазій у віддалені куточки Всесвіту. Для проведення експерименту необхідна група людей, які зможуть за допомогою технології SYNC зібрати експедицію. Учасникам необхідно провести п'ять успішних синхронізацій, щоб скликати та відправити фантомів до нових світів. При цьому п'ять невдалих сесій перезавантажать систему і доведеться починати все спочатку. Запорука успіху місії - єднання думок та почуттів. Адже лише завдяки цій синергії фантоми зможуть стати реальними та вирушити до відкриття космічних горизонтів. Як відбувається ігровий процес: Гра має кілька режимів та можливість регулювати рівень складності. В основі – одночасний вибір гравцями персонажів, використовуючи асоціативний ряд та особливі механізми – синхронізатори, за якими відбувається вся комунікація у грі. Гравцям необхідно синхронізуватися та відчути один одного - інакше раунд буде програний. А взагалі - все просто: (Описано один із режимів гри) 1. Викладаєте 3 карти персонажа та 3 асоціації. 2. Вибираєте на синхронізатор настрій (відкрито) та номер персонажа (не показуючи іншим), на якого вказують викладені асоціації. 3. Коли всі готові – відкриваєте вибрані номери. 4. Усі вказали на одного персонажа – перемога! 5. Перекладайте карту в колоду відгадані або невідгадані карти - і в разі перемоги додаєте одного персонажа на стіл. 6.Оновлюєте набір асоціацій - і ось, вітаємо ви у наступному раунді! 7. Гра триває доти, доки не буде 5 карт фантомів в одній з колод. Успіхів у синхронізації!
T.I.M.E Stories: Prophecy of Dragons - дополнение к фантастико-приключенческой игре Time Stories, с которым участники переживут совершенно новый игровой опыт, которого не было ни в базовой игре, ни в других дополнениях. Постоянные перемещения во времени могут влиять на пространство и время самым непредсказуемым образом и, неожиданно для себя, команда агентов организации T.I.M.E отправляется в прошлое альтернативного фентезийного мира. Место действия королевство Алгерия (Algueria), а в тело короля этой страны проник путешественник во времени из организации Сиаана (Syaan) - заклятого врага Агентства Время. Зачем им вообще этот мир, где существует магия? Зачем им понадобился король этой страны? На эти и другие вопросы должны ответить герои, которые, овладев телами мага, воина, ассасина, рейнджера или другого типичного героя подобных миров, отправляются в новое приключение. Почнеться ж пригода, як і належить жанру фентезі, в таверні, де герої можуть отримати (відкриємо один із секретів доповнення) леопардові труси і, хто знає, може вони виявляться найціннішим артефактом з усіх медальйонів та сувоїв, що зустрінуться їм. Игровой процесс в дополнении Prophecy of Dragons вплетает в себя типичные элементы ролевой игры, как например, в знаменитых вселенных Dungeons & Dragons и Pathfinder. Герои будут получать информацию от неигровых персонажей, зарабатывать голды (монеты), покупать на них вещи, сражаться с монстрами в подземельях как с помощью меча, так и магии. Проверки успеха применения заклинаний (телепорт, лечение) или оружия в лучших традициях ролевых игр будет определяться с помощью бросков кубиков. Увага! Для гри потрібна базова гра TIME Stories.
Це дитяча варіація лінійки гра "Аліас". Як і в інших подібних іграх, гравці, за принципом старої доброї Корови, вгадують слово за пантоміми і підказками учасника, якому це слово загадали. На відміну від інших ігор серії "Аліас", тут слова на картках не тільки написані, але ще й зображені. Це чудовий факт, адже таке оформлення карток дозволить залучити до гри діточок, які лише вчаться читати. У ході ігрової сесії діти вчаться пояснювати ті чи інші слова та поняття та розуміти пояснення інших гравців. Оскільки це дитяча версія гри, складних мудрих термінів на кшталт "хламідомонади" ви тут не знайдете. “Аліас” – це командна забава, де гравці мають обмеження на час, але немає чіткого обмеження за кількістю самих учасників. Отже, що більше народу, то більше веселощів! Учасники діляться на дві команди, кожна команда вибирає фішку свого кольору, і в міру вгадування слів пересувають свої фішки ігровим полем. Кожне вгадане командою слово приносить переможні очки всій команді та рухає фішку на шкалі прогресу. “Аліас: Скажи інакше для дітей” – чудове придбання для сімейного дозвілля, адже за допомогою цієї нескладної, але дуже захоплюючої гри батьки зможуть у веселій та ненав'язливій формі навчати діточок.
Це дитяча варіація лінійки гра "Аліас". Як і в інших подібних іграх, гравці, за принципом старої доброї "Корови", вгадують слово за пантоміми та підказками учасника, якому це слово загадали.На відміну від інших ігор серії "Аліас", тут слова на картках не тільки написані, але ще й зображені. Це чудовий факт, адже таке оформлення карток дозволить залучити до гри дітлахів, які тільки вчаться читати. У ході ігрової сесії діти навчаються пояснювати ті чи інші слова та поняття та розуміти пояснення інших гравців. Оскільки це дитяча версія гри, складних мудрих термінів у дусі "хламідомонади" ви тут не знайдете. "Аліас" – це командна забава, де гравці мають обмеження на час, але немає чіткого обмеження за кількістю самих учасників. Отже, що більше народу, то більше веселощів! Учасники діляться на дві команди, кожна команда вибирає фішку свого кольору, і в міру вгадування слів пересувають свої фішки ігровим полем. Кожне вгадане командою слово приносить переможні очки всій команді та рухає фішку на шкалі прогресу. "Аліас: Скажи інакше для дітей" – чудове придбання для сімейного дозвілля, адже за допомогою цієї нескладної, але дуже захоплюючої гри батьки зможуть у веселій та ненав'язливій формі навчати дітлахів.
Над королівством Андор нависла загроза - замок короля Бранда збирається атакувати ворожа армія. захистити замок Чи знайдуться герої, які не побояться виступити проти зла? Гравцям доведеться пройти крізь багато небезпечних пригод. Ви поїдете на пошуки відьми та чарівної трави, яка зможе повернути сили королю. У підземеллях ви зіткнетеся з безліччю небезпек і дістанете незліченні скарби! Вам належить битися з Драконом! Зупинити полчища монстрів, що вторглися у ваше королівство! Чи під силу вам подолати всі ці труднощі? Чи вистачить у вас хоробрості вирушити в захоплюючу, але вкрай небезпечну подорож до королівства Андорра? Сюжет гри задають карти легенд. Всього в "Андорі" 5 легенд, а набір карт з позначкою "Легенда 6" порожні — там гравці самі повинні вигадати, з ким битися, і в яких умовах. Фішка оповідача переміщається літерами від A до N і при попаданні на відповідну літеру читається нова карта Легенди. Вся механіка гри суворо прив'язана до руху часу. Наприклад, гравець може проходити скільки завгодно полів на карті, битися і виконувати інші дії, аби це вкладалося у відведений йому на день час. Кожне пройдене поле або проведений раунд бою – ndash; це година на шкалі часу, що відмірюється спеціальним маркером. Наприкінці дня фішка оповідача переміщується на нову літеру та диктує нові умови. Незважаючи на безліч компонентів і різні сценарії, які можна розіграти, правила гри дуже прості і зрозумілі, і поміщаються всього на 4 сторінках! А це безперечний плюс, тому що всі охочі взяти участь у дивовижних пригодах, що пропонуються грою, зможуть швидко зрозуміти суть ігрового процесу і вже з перших партій насолодиться командною боротьбою зі злом у фентезі світі Андор!"
Клітина, і тому, хто до неї потрапив, доводиться, напружуючи нерви, чекати, що з ним буде далі. Е.М.Ремарк The Grizzled - кооперативна карткова гра, виконана в тематиці Першої Світової війни. Основна відмінність цієї гри від інших ігор на військову тематику в тому, що в ній увага приділяється не стратегічним атакам і героїчним перемогам, а простому солдатському життю, переживанням людини, яка зі своїми товаришами зі зброї змушена терпіти всі тяготи війни. На початку гри кожен гравець отримує карту персонажа, і формуються дві стопки карт: випробувань і моралі. У стопці випробувань нижньою картою кладеться карта світу - карта перемоги у грі, а в стопці моралі найнижча карта - карта пам'ятника, карта поразки в грі. Понад них кладеться по 25 випадкових карт випробувань. Гра The Grizzled розбита на низку раундів, званих місіями. Один із гравців на початку місії роздає кожному учаснику по кілька карт зі стопки випробувань. Він сам вирішує, скільки карт роздати - чим більше отримають гравці карт, тим складніше успішно завершити місію, але тим швидше закінчиться стос випробувань, тим швидше гравці прийдуть до перемоги. Карти випробувань діляться на два типи: загрози та удари долі. Удари долі це особисті негаразди солдата (травми, неврози), які кладуться поруч із персонажем, накладаючи на нього штрафи та обмеження у процесі гри. Загрози всім солдатам загальні і кладуться у загальну ігрову зону - полі бою. Загрози бувають погодні (сніг, дощ, ніч) та людські (протигаз, куля, свисток). На кожній карті випробування може бути зображена будь-яка комбінація з погодних та людських загроз. Мета гравців - викласти якнайбільше карт з руки в ігрову зону, при цьому жоден тип загроз на викладених картах не повинен повторюватися більше двох разів. Гравці в жодному разі не повинні показувати свої карти один одному, а рішення мають прийматись самостійно. Щоб збільшити шанси на перемогу, гравці можуть розіграти особливі ефекти: вимовити полум'яну промову або скористатися своїм успіхом, який дозволить скинути карти з руки або ігрової зони. Після всіх перенесених тягарів розіграної місії у бійців падає мораль - гравці повинні перекласти з колоди моралі в колоду випробувань стільки карт, скільки карт на руках залишилося у всіх гравців, але не менше 3 шт. Таким чином, гравці постійно повинні йти на ризик і розігрувати більше карток з руки, інакше колода поразки закінчиться набагато швидше, ніж колода перемоги. У грі The Grizzled команда гравців перемагає, як тільки всі карти з колоди випробувань розібрані та розіграні, відкриваючи останню карту світу. Гравці програють, якщо колода моралі закінчиться раніше та відкриється карта пам'ятника. Також гравці програють, якщо один із гравців отримує чотири або більше ударів долі.