У кривавому хаосі Звіриної Могили тепер є чемпіон Огоров та його зеленокожі поплічники. ;Warhammer Underworlds: Beastgrave", "Hrothgorn’s Mantrappers". Хротгорн – несамовитий здоровань, що силою і жорстокістю не поступається навіть тролю Моллогу. Хротгорн однаково ефективний і в ближньому, і далекому бою. Хороший показник захисту та величезний запас здоров'я дозволяє Хротгорну стримувати атаки супротивників. Трафнір – бойовий вихованець Хротгорна. Він швидкий, спритний та дуже небезпечний. Миттєво шаблезуб Трафнір кидається на ворога, щоб розтерзати нещасного іклами і пазурами. Крім Хротгорна і Трафніра в загін входять четверо гоблів.
Епоха Сігмара (Age of Sigmar)
Тайны Звериной Могилы влекут странников ото всюду. Идя по следу мечты, или направляясь по некому внутреннему компасу, люди и нелюди стекаются сюда, чтобы раз за разом сходиться в кровавых битвах. “The Wurmspat” – новая варбанда для потрясающей и атмосферной настольной игры с миниатюрами “Warhammer Underworlds: Beastgrave”. “The Wurmspat” – жестокие и стойкие чемпионы Бога Чумы Нургла. Лидер этой банды, Чародейка Фекула Флайблоун узрела в видении кристалл невыразимой магической силы. Вокруг этого кристалла столь любимые процессы гниения и разложения были невозможно в принципе. Фекула ужаснулась. Она немедленно сплела могучие чары, и пришедший на её зов чудовищный змей одним махом проглотил и колдунью, и двух её верных телохранителей. После, змей начался вкапываться в землю. Всё глубже и глубже рыл он, истекая слизью, прокладывая путь в теле земли… И вскорости докопался до заветной Звериной Могилы. Там змей в потоке чудовищной рвоты изрыгнул Фекулу, Гулгоха и Сепсимуса. Эти преисполненные скверной и нечеловеческого рвения создания целью своей ставят найти заветный кристалл. И покорить его мощь во славу Нургла! С точки зрения игромеханики “The Wurmspat” это малочисленный сверхэлитный отряд. Медленное передвижение эти нурглиты с лихвой компенсируют нечестивой стойкостью и фантастической живучестью. Если вам нужны бойцы, которые с лёгкостью подавят любого, даже самого агрессивного врага, то “The Wurmspat” идеальный выбор. Обратите внимание! Миниатюры в коробке поставляются не собранными и не покрашенными. Инструкция по сборке входит в набор.
У суворому всесвіті Warhammer 40000 Імперіуму Людства протистоїть безліч різноманітних варбанд і Легіонів Космодесантників-Зрадників. Ще до подій Єресі Хоруса Гвардія Смерті вважалася Легіоном виняткових стійкості та завзятості. У лавах Гвардії традиційно було дуже багато бойових братів, що з гордістю носять тактичні обладунки Дредноута "Катафрахт". Це дуже старі, надзвичайно важкі, але при цьому виключно міцні обладунки. Владика Фелтій та його Розбещена Когорта – похмурий уламок минулого, іржавий клинок, що спливає згубною отрутою. Ті, хто пережив падіння свого Легіону, Єресь, і тисячоліття Довгої Війни, Фелтій та його вірні Термінатори – приклад для наслідування всіх Чумних Десантників. Розбещена Когорта впивається своїм безсмертям, наповненим безупинним служінням Нурглу. Усюди, де Фелтій та його поплічники з'являються, Чума і Смерть йдуть за ними невідступно. Хвороби, отрути, страждання, сонмища мух і килим, що копошиться, з опаришів до самого горизонту… Такий Ідеал Чумного Бога, такі Сади Нургла. Знову і знову Фелтій і його оточення зневажають іржавими сабатонами плоть світів, що стенають. Знову і знову давні комбі-болтери з ревом обрушують смерть ворогів Нургла. Плоть гниє поруч із воїнами Розбещеної Когорти, і навіть холодна сталь не витримує, звертаючись у потерть від одного дотику пророків Чуми. Якщо для епічних битв Warhammer 40000 вам потрібні воїни Хаосу, які мають однаково високу вогневу міць і виняткову живучість, то Фелтій і Розбещена Когорта передбачить ваші найсуворіші вимоги. Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!
Пані та панове! Games Workshop! Ми раді вам представити легендарний кольоровий журнал "White Dwarf", широко відомий серед західних любителів настільних ігор завдяки чудовому оформленню та чудовому змісту. Велика кількість ілюстрацій, фотографій та статей по Warhammer 40000, Age of Sigmar, фотографії пофарбування від читачів, художні тексти та багато іншого! Долучіться до багатомільйонної армії шанувальників Games Workshop, і пориньте глибше в дивовижні та самобутні всесвіти, заручившись підтримкою "White Dwarf". Колекціонуйте, фарбуйте, надихайте та надихайтеся… Хто знає? Може вже за пару-трійку місяців у цьому журналі надрукують фото мініатюр, зібраних та пофарбованих саме вами!
Дами та панове! Цінителі Warhammer 40000, Kill Team, Age of Sigmar, Necromunda та інших чудових прожектів від провідних розробників настільних ігор з мініатюрами Games Workshop! Ми раді вам представити легендарний кольоровий журнал "White Dwarf", широко відомий серед західних любителів настільних ігор завдяки чудовому оформленню та чудовому змісту. У квітневому випуску ви знайдете: Інтерв'ю з Тоні Коттреллом, співробітником Forge World (відділення Games Workshop, відповідального за мініатюри Horus Heresy, і незліченну кількість конверсійних наборів для різних загонів та одиниць техніки Warhammer 40000). /p> Чудовий і детальний бойовий звіт про запеклу сутичку гравців в рамках системи "Necromunda: Underhive". Ви побачите у дії таких титанів Некромунди, як Амбот та Кай Джеріхо. А також величезна кількість ілюстрацій, фотографій та статей по Warhammer 40000, Age of Sigmar, фотографії пофарбування від читачів, художні тексти та багато іншого! Як приємний бонус з квітневим журналом "White Dwarf" ви отримаєте спеціальну закладку для Манчкіна, яка може бути використана в грі, і має особливе правило. Долучіться до багатомільйонної армії шанувальників Games Workshop, і пориньте глибше в дивовижні та самобутні всесвіти, заручившись підтримкою "White Dwarf". Колекціонуйте, фарбуйте, надихайте та надихайтеся… Хто знає? Може вже за пару-трійку місяців у цьому журналі надрукують фото мініатюр, зібраних та пофарбованих саме вами!
Пані та панове! Games Workshop! Ми раді вам представити легендарний кольоровий журнал "White Dwarf", широко відомий серед західних любителів настільних ігор завдяки чудовому оформленню та чудовому змісту. Велика кількість ілюстрацій, фотографій та статей по Warhammer 40000, Age of Sigmar, фотографії пофарбування від читачів, художні тексти та багато іншого! Долучіться до багатомільйонної армії шанувальників Games Workshop, і пориньте глибше в дивовижні та самобутні всесвіти, заручившись підтримкою "White Dwarf". Колекціонуйте, фарбуйте, надихайте та надихайтеся… Хто знає? Може вже за пару-трійку місяців у цьому журналі надрукують фото мініатюр, зібраних та пофарбованих саме вами!
Древнейшим из Четвёрки Губительных Сил, самым старым богом Хаоса является Кхорн. Люди и ксеносы вели войны веками, истребляя себе подобных, истребляя отличных от себя. Гнев, ярость, жажда крови, слепая жажда убийства, неистовое торжество победы – вот то, что сформировало характер, мировоззрение, сознание, и самую суть Кхорна. Восседая на титаническом Троне из Черепов, Кхорн, Бог Крови, приветствует воителей, и готов даровать своё благословение лучшим из них. Человек, Космический Десантник или ксенос, Кхорну всё равно. Лишь бы воин был сильным, храбрым и жестоким. Чародеев же Кхорн презирает, считая и псайкеров и колдунов-ритуалистов трусами и слабаками. Воля Кхорна, его гнев и яростные стремления порождают кровожадных тварей. Демонов Кхорна. Покрытые кроваво-красной чешуйчатой шкурой, увенчанные острыми рогами, словно экзотическими коронами, обладающий сильными руками с пальцами, оканчивающимися острыми изогнутыми когтями, Демоны Кхорна не знают жалости. Раздирая плоть, вспарывая крепчайший керамит, Демоны Кхорна убивают с сочетанием высшей страсти и холодной методичности. Убивают так, как не может ни один смертный. А после, черепа поверженных врагов Демоны даруют своему владыке. И Трон Черепов становится ещё выше. В набор “Start Collecting! Deamons of Khorne” входят компоненты для сбора двух отрядов и одной боевой машины. Кровавый Трон Кхорна – удивительный боевой механизм. Имея Демона-Герольда в качестве всадника, Кровавый Трон мчится на врагов, переламывая их кости и вспарывая их плоть многочисленными шипами и лезвиями. Если эта жуткая машина дошла до рядов противника, последнего ждут неминуемые потери в числе великом. Кроволомы – отряд из трёх всадников, едущих в битву на злобных тварях. С силой горной лавины они врываются в ряды противников и наслаждаются резнёй, которая есть цель и смысл всего их существования. Бежать от Кроволомов нет смысла, ведь их скакуны, Джагернауты, быстры и неумолимы. Есть только один путь. Стоять до конца, приняв свою участь. Стоять и сражаться. На радость Кхорну и во славу его. В качестве пеших войск кровавого демонического войска выступают Кровопускатели. Классические демоны, как их рисуют на многочисленных картинах. Злые, жуткие, рогатые и хвостатые, вооружённые огромными зазубренными мечами. В наборе таких пехотинцев 10. Пусть вас не вводят в заблуждение их кошмарный вид: на поле боя они действуют с похвальной дисциплиной, при надобности сдерживая атаки врагов, или же перестраиваясь в сложнейшие формации. По всей Вселенной Кровопускатели известны своими жестокостью и громадной силой. Если вам по душе мрачное очарование кровожадных вечноголодных демонов, если вашими любимыми цветами являются красный и бронзовый, а в настольных баталиях вы предпочитаете неистовый и праведный ближний бой, силы более подходящей, чем Демоны Кхорна вам просто не найти! Покажите вашим оппонентам всю ярость Варпа! Обращаем внимание, все миниатюры разобранные и неокрашеные! Для покраски Кровопускателей и Кроводавов вам потребуется краска: Base: Abaddon Black, Base: Khorne Red, Layer: Stormvermin Fur, Layer: Dawnstone, Layer: Evil Sunz Scarlet, Shade: Nuln Oil Для покраски Герольда на Кровавом Троне вам потребуется краска: Base: Mephiston Red, Base: Ushabti Bone, Layer: Screaming Skull, Layer: Wild Rider Red, Layer: Warplock Bronze, Layer: Brass Scorpion, Shade: Agrax Earthshade, Shade: Carroburg Crimson, Shade: Seraphim Sepia
Ця чудова і захоплююча самостійна настільна гра, події якої відбуваються в рамках Епохи Сігмара. Місце дії – славне місто Хаммерхол, побудоване за образом і подобою благословенного Азіра, домену самого вінценосного Сігмара. За високими і неприступними стінами Хаммерхола авантюристи можуть знайти красу, небезпеку, знайти справжню віру, або згинути в згубному кругообігу інтриг. Найкращі з таких авантюристів знаходять славу і багатство. А ті ж, кого місто вважає недостойними. Що ж, історія не запам'ятає їхніх імен. Прогулюючись по Златому Шляху, і ніжлячись у відображенні сонячних променів від високих кришталевих шпилів, мандрівник відчуває духовний підйом, а ступаючи в царство туманних тіней і колючих лоз Гіра-ан-Тура, долучається до мовчазного і благородного смутку, яким пронизаний сам пронизаний сам. І навіть побіжно погляду вистачить, щоб увірувати в нескінченність чудес Хаммерхола. Але справжні таємниці приховані на відстані від цікавих очей. Темні дива таяться в окраїнних районах, а в глибокі підземелля, куди ніколи не досягають теплі промені лагідного сонця, спускалися зовсім одиниці. Спускалися одиниці. Не повернувся назад жоден. Примхою витівниці-Долі герої з різних областей Смертних Царств зібралися до єдиного загону. Мета цих славних чоловіків воістину благородна, помисли їх чисті, а самопожертва гідно найбільших героїв давнини. Разом, ці герої готуються спуститися на нижні рівні міста, щоб вистежити зловісний культ Хаосу, і покласти край злодіянням нечестивців. Лорд-Кастелян Арвіос Сонячний Шолом подорожує світом у супроводі вірної гриф-гончей на прізвисько Арчімейн. Ця пара втілює все благородство створінь Порядку, і готові руйнувати демонів і слуг Хаосу всюди, де тільки зможуть до них дістатись. Дуардини відомі своєрідним типом мислення, чарівним, але не всім прийнятним почуттям гумору, і легендарним впертістю. Коваль Шестерні Голнір Вуглебородий – гідний син свого народу. Дуардини і люди ще з часів Старого Світу міцно пов'язані давніми клятвами, і традиційно борються проти варварів і мерзенних порід пліч-о-пліч. Мудрець Альнарін зарозумілий і зарозумілий, як і слід бути чарівнику з народу Вищих Ельфів. З однаковою майстерністю володіючи мечем і магією, Альнарин рветься виконати волю Старійшин з дослідження Чаклунської Аномалії під Хаммерхолом. Про загадкового Небесного Флотоводця ходить чимало байок та легенд. Навіть боги вже не в змозі розібрати, що з них правда, а що – вигадка п'яних небесних матросів. Істина полягає в тому, що цього похмурого темного ельфа звуть Візрин Кайр, тут і зараз він допомагає у пошуках хаоситського культу. А завтра? Хто знає, як обернуться події. Гра має на увазі участь групи від двох до п'яти гравців, де один із граючих бере на себе роль Майстра Підземель, керує лиходіями, рухає історію та всіляко протистоїть героям. Інші гравці обирають героїв, і вирушають на пошуки пригод по злачним кварталам Хаммерхола та небезпечним підземеллям. По завершенню кожного з ігрових сценаріїв, герої гравців відправляються в район Падаючого Попелу, де можуть навчитися новим навичкам, вилікуватися від ран, або пуститися в усі тяжкі, радісно пропиваючи і прогулюючи те, що було знайдено, або знято з тіл ворогів, що остигають. /> Ще слід зазначити, що гра повністю сумісна з "Warhammer Quest: Silver Tower", герої та правила Срібної Башти можуть бути з легкістю застосовані у ваших пригодах усередині стін Хаммерхола. "Warhammer Quest: Shadow over Hammerhal" пропонує ряд чудових пригод, пронизаних духом таємниць, інтриг, неабияк приправлених запаморочливими поєдинками, і присмачених раптовими відкриттями. Всі ваші мандрівки, знахідки, дивовижні події та небезпечні головоломки будуть просто просякнуті "фірмової" атмосферою темного фентезі, якою так славиться Епоха Сігмара. Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!
“Норсами называют племена, обосновавшиеся там, где Умбра ближе всего подходит к границам нашего славного государства. Они пребывают в непрерывной кровавой борьбе и воюют между собой, прерываясь лишь для того, чтобы предпринять очередной набег на наши земли. Приходят ли они сушей или морем, норсы режут беззащитных, оскверняют наши святыни и угоняют в рабство наших детей” Выдержка из “Либер Хаотика”. Мир Молота Войны представляет из себя классическое тёмное фэнтази. Этот мир предельно далёк от Женевских Конвенций, феминизма, и прочих аспектов привычной нам цивилизации. Да. Этого всего там нет. А что же есть? А есть подлые крысолюды-Скавены, живущие в катакомбах под городами людей, есть дикие и кровожадные северные племена, которые голод и невзгоды заставляют сбиваться в неисчислимые армии, и совершать набеги на земли тех, кому повезло больше, чем им. Есть мрачные и высокомерные Графы-вампиры, чья магия в силах поднимать мёртвых из могил. Есть полубезумные орки, готовые убивать просто так, ради развлечения. И есть Хаос, Всевеликий, Искажающий. Тлетворное воздействие Хаоса искажает всё, к чему касается. Сама земля умирает, деревья кровоточат, а люди и нелюди претерпевают жуткие метаморфозы там, где Хаос поселился. Подобно сияющему маяку во мраке гибельных земель возвышается Империя. Основанная тысячелетия назад легендарным героем Сигмаром, она – оплот надежды всего человечества. Она – луч света, робкое пламя свечи, она – результат священной жертвы сотен тысяч солдат, ежедневно гибнущих на её границах. Увы, люди подвержены страху, сомнениям, соблазнам. Нередко в тени высоких городских стен, неприступных снаружи, расцветают тайные культы, сборища нечестивцев, пресыщенных жизнью и ищущих самых извращённых удовольствий. Таким образом Империя подвергается атакам как снаружи, так и изнутри. Но империя стоит, стараниями тех, кто остался чист телом и душой, и стараниями мудрейшего из правителей, Императора Карла Франца. К востоку от имперских границ лежит королевство Кислев, наследные земли тамошних царей и цариц. В этих суровых, заснеженных землях живут люди, чьи доблесть и боевая слава воспеты в сотнях баллад. Осаждаемые со всех сторон, кислевиты создали стоическую философию, и своеобразный жизненный уклад. Ныне Кислевом правит царица Катерина, могущественная волшебница, прозванная своими подданными Ледяной Королевой. Помимо людей, в этом жестоком мире, где война превратилась в повседневность есть хитрые гоблины, кровожадные орки, безумные зверолюды, высокомерные эльфы, злопамятные гномы, и множество других племён. Немного о самой ролевой системе.В основе игровой механики лежит куб Д100. Проверки тех или иных действий/характеристик осуществляются следующим образом: игрок, желающий совершить проверку, бросает Д100, если выпавшее значение меньше или равно заявленной характеристики, то проверка считается успешной. Если результат больше целевого значения, следовательно бросок провален, и игрок терпит неудачу в своей попытке. Разумеется, проверки могут быть разнообразны, усложняться или облегчаться ввиду тех или иных факторов, условий, обстоятельств. Штрафы на проверки могут колебаться в диапазоне от -10 до -30 к результату броска Д100, а бонусы от +10 до +60 к значению броска соответственно. Бой происходит традиционно для многих других ролевых систем, с помощью последовательных бросков кубика и для атакующей и для защищающейся стороны. Отдельный бросок Д100 призван показать в какую часть тела противника была проведена атака, и в зависимости от этого, какой показатель брони берётся в расчёт в качестве защиты. Это очень правильно, ведь удар тонкой шпагой в лицо, и аналогичный удар в железную кирасу будут иметь совершенно разные последствия для того, на кого этот удар направлен. В помощь есть целая таблица критических промахов, результатом которого послужит ранение нерадивого бойца, или любые другие злоключения, связанные с внезапным приступом криворукости такого бойца. Помимо всего прочего, у каждого из персонажей существуют значения Удачи и Решительности, это восполняемые параметры, значения которых тратятся на перебросы кубика, игнорировать те или иные неблагоприятные условия, и творить прочий героизм. Поскольку Хаос извращает и развращает, игрок, подверженный воздействую тёмных богов или колдовства их прислужников, медленно и мучительно мутирует, и в конце концов, если процессу не препятствовать, обречён превратиться в безмозглое чудище. Целые отдельные разделы посвящены разного рода болезням, и сложностями психологического характера. Что тоже вполне себе реалистично выглядит, ведь неподготовленный человек, неделями видящий только кровь и смерти, имеет все шансы окончательно и бесповоротно свихнуться. Эта книга раскроет для вас двери в чарующий Старый Свет, расскажет о важных странах, народах, их населяющих, о вере в Бога-Героя Сигмара, и культах Хаоса. С помощью “Warhammer Fantasy 4th Rulebook”, собрав группу друзей, вы сможете отправиться в путешествие по миру Молота Войны, открывая его тайны, и страница за страницей, создавая свою, незабываемую историю.
Смертні Царства Епохи Сігмара - світ нескінченної війни. провернути цей фінт знову, грубі та жорстокі орки готові вбивати будь-кого, чий колір шкіри відмінний від зеленого, вампіри бачать у людях лише їжу, а Нічні Примари ведуть свій персональний хрестовий похід проти будь-яких проявів життя, чи то людина, ельф, чи навіть бродячий пес . І в таких умовах простим людям, селянам і ремісникам, було б зовсім тяжко, якби не мудрий бог-войовник Сігмар, покровитель Порядку, єдина надія на щасливе життя для тих, хто не бажає брати до рук зброю. З душ найвідважніших і найсильніших чоловіків і дів на чаклунських ковадлах Азірхейма Сігмар викував Грононароджених Вічних. Вічні – високі і сильні воїни, одягнені в прекрасні оздоблені золотом обладунки, озброєні зброєю виняткової руйнівної могутності. Вони – солдати та захисники. Вони – надія для сил Порядку у світі нескінченної війни. Набір "Stormcast Eternals and Paint Set" містить деталі для збирання трьох мініатюр Гронароджених, пензлик, і шість баночок фарби. Фарби ці: Retributor Armour (базова фарба) Abaddon Black (базова фарба) Kantor Blue (базова фарба) Reikland Fleshshade (проливка) Rhinox Hide (базова фарба) Rakarth Flesh (базова фарба) Такий набір стане чудовим початком вашої армії Вічних. Станьте на захист Порядку в жорстокому світі Смертних Царств, зберіть і пофарбуйте свій перший загін Гроднонароджених Вічних, і ведіть їх у бій! Для спрощення фарбування рекомендуємо використовувати програму Citadel Paint, яка буде зручна і новачкам, і профі: Citadel Paint для Андроїд та Citadel Paint для Apple.
Що таке Епоха Сігмара? армій у світі, де диво і дива настільки ж звичні, як для нас ранкова кава. Говорячи ж глобально, Епоха Сігмара – це цілий всесвіт, зі своїми богами та демонами, з героями та лиходіями, та багаторічною передісторією (в особі Warhammer Fantasy Battles). Епоха Сігмара – це масштабне захоплення, яке включає не лише ігровий процес, але й колекціонування, збирання та фарбування мініатюр.
У Смертних Царствах Епохи Сігмара є одна сила, однаково ворожа як Хаосу, так і Порядку. Не знає вона і пощади Сила ця - Бог Смерті Нагаш І його війська нежиті ведуть нескінченний і невблаганний Хрестовий Похід проти всього живого. Набір Nighthaunt + Paint Set - чудовий початок вашого особистого шляху у всесвіті Епохи Сігмара як суворий і нещадний генерал неживого війська. У наборі ви знайдете компоненти для збору чотирьох Глевврайс Сталкерів, безжальних і вкрай ефективних духів-мисливців. Кожен такий Сталкер – напівматеріальна істота. Вкриті шипами хребці пронизують тріпані вітром саванни, а напівпрозорі руки міцно стискають масивні мисливські глефи. Сталкери уважно дивляться на світ крізь порожні очниці звіриних черепів, і горе тому нещасному, на кого впаде їхній мертвий погляд. Потойбічна сила, швидкість, недоступна смертним істотам, і методична цілеспрямованість втілюються в Сталкерах, і миттєво глефа розсікає латника разом з обладунками. Крім деталей для збору мініатюр, в набір включені зручний фірмовий універсальний пензлик торгової марки Citadel і ряд фарб: Nighthaunt Gloom (проливка) Incubi Darkness (базова фарба) Celestra Grey (базова фарба) Reikland Fleshshade (проливка) Rhinox Hide (базова фарба) Leadbelcher (базова фарба) Завдяки пензлю, фарбі та спеціальному керівництву (зрозуміло, що теж йде в комплекті), ви зможете швидко і легко пофарбувати ваші мініатюри, надавши їм об'єм та індивідуальність, адже Епоха Сігмара - це комплексне хобі, що включає не лише власне гру, а й ключові елементи таких захоплень як колекційне та стендове моделювання. Почніть збирати свою армію нежити з набору Nighthaunt + Paint Set. І Епоха Сігмара закохає вас у себе з першої мініатюри!
У Смертних Царствах Епохи Сігмара життя дуже непросте. З тих пір, як вітри Дикої Магії розірвали на шматки Старий Світ, війни не вщухають. Жорстока нежить Нагаша, Бога Смерті, веде невблаганний хрестовий похід проти всього живого.Звіроподібні упирі збиваючись в жахливі орди, пожирають населення цілих міст. – прислужники Хаосу. Ті, що прийшли з безлюдних пусток, ці блідошкірі воїни залишають слід з незліченних злодіянь. Тільки безумець чи дурень може звернутися до Згубних Сил з проханнями про могутність. Але Раби Темряви аж ніяк не дурні. І якщо для битв Епохи Сігмара ви вирішили збирати військо Хаосу, набір "Start Collecting! Slaves to Darkness", що містить все необхідне для збору невеликої, але вкрай потужної армії хаоситів. Очолює таку армію Владика Хаосу верхи на жахливому звірі, Каркадраку. Він – висхідна зірка на темному небосхилі. Владика – коханий чемпіон Темних Богів. Вождь і воїн, руйнівник та апостол. На війні та в рідкісні миті світу, Владика наглядає за воїнством, вирішуючи, кого підняти, а кого – ndash; умертвити. За Владикою по п'ятах слідують п'ятеро Лицарів Хаосу. Ці грізні вершники були справжніми героями своїх племен. Швидкі, безстрашні, невтомні в безмежній спразі вбивства, Лицарі – наближені Владики. Його охоронці та… Суперники. Адже якщо Владика впаде у битві, новим владикою стане один із Лицарів. Основним ударним загоном армії Хаосу виступає група з десяти піших хаоситів-войовників. Ці чоловіки і жінки одягнені у важкі обладунки грубої роботи. Вони несуть у битву невигадливу, але дуже ефективну зброю. Від вітрів та негоди піших бійців Хаосу захищають шкури звірів, а від ударів ворогів – ndash; непрошибані величезні щити. Почніть свою тріумфальну ходу як воєначальник Легіонів Хаосу. І нехай Раби Темряви служать вам вірою та правдою! Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені! Для фарбування Кровопускачів та Кроводавців вам знадобиться фарба: Base: Abaddon Black, Base: Mephiston Red, Base: Balthazar Gold, Layer: Dark Reaper, Layer: Thunderhawk Blue, Layer: Evil Sunz Scarlet, Layer: Ghenna's Gold, Layer: Stormhost Silver, Layer: Fire Dragon Bride, Edge: Blue Horror, Shade: Agrax Earthshade
"Якщо ми помремо, ми помремо з мечами в руках, бо немає кращої смерті для воїна. Ми сидітимемо за бенкетним столом Зігмара, як герої старовини, а наші імена будуть жити в піснях нашого народу до кінця часів!", Карл-Франц, звернення до солдатів перед Третьою битвою за перевал Чорного Вогню Смертні Царства – осколки Старого Світу, що згорів у Війни. Архімаги і напівбоги змогли втримати навколо себе шматки вмираючого світу, і згуртувати останніх, хто вижив. Але часом буває, що смерть породжує життя, і вітри Дикої Магії, вивільненої в останні дні Війни, породили дивовижних істот, деякі з яких згодом набули розуму. З вогню та крові народився Новий Світ. Так почалася Епоха Сігмара. Але нащадки тих народів, що колись вели нескінченні війни, не забули заповітів батьків. І не пробачили образ, давніх, як самі зірки. Знову рушили закуті в залізо полиці. І нехай Король-Бог Сігмар втратив свій славний бойовий молот, Гхал-Мараз, Крушитель Черепов, доки у всесвіті є Хаос, його робота не закінчена. І Грононароджені Вічні, воїни, чарівним чином викувані з душ найсильніших героїв сивої давнини, крокують із високо піднятими прапорами. Вони борються, щоб вигнати Зло, розсіяти Хаос. Вони борються, щоб люди похилого віку йшли в смерть спокійно, а жінки і діти не ховалися і не втекли від чудовиськ і лиходіїв, які завжди йдуть в авангарді будь-якого війська завойовників. "Getting Started with Age of Sigmar" це повнокольоровий журнал розміром 104 сторінки. Цей журнал спеціально розроблений для нових гравців всесвіту "Age of Sigmar". Тут ви знайдете вступну статтю, яка розповідає про прекрасний і згубний світ Епохи Сігмара, де битви йдуть повсюдно, а війнам не видно кінця. Далі на вас чекають докладний посібник зі збору та фарбування вашої армії, путівник по лінійці мініатюр Епохи Сігмара, та огляд "Age of Sigmar" з погляду ігор різних форматів, від одиночних боїв до офіційних турнірів. Також до цього чудового журналу включено докладний звіт про битву між Грозародженими Вічними та моторошними привидами Нічного Полювання. Ви в деталях розгляньте дії сторін, отримаєте підказки з багатьох ігрових аспектів, а також на якісних фотографіях побачите приклади майстерного пофарбування мініатюр студійними художниками Games Workshop. Оскільки Епоха Сігмара стосується не тільки славних битв, ви дізнаєтеся все про Смертні Царства, народи, їх населяючі, всі ключові міста і фортеці, що згадуються в ігровому всесвіті. Також на вас чекає чітка поетапна інструкція з підбору пензлів, фарб, і розмальовки ваших ігрових моделей. І як вишенька на цьому великому і красивому торті, в журналі викладено ключові правила "Age of Sigmar". Ну і як маленький мотивуючий подарунок, в комплекті з кожним таким журналом йде фігурка Гронародженого Вічного, щоб ви могли оцінити якість матеріалів і ступінь опрацювання мініатюр, що зробили корпорацію Games Workshop одним з провідних виробників настільних ігор на ринку. Почніть свій славний шлях у світі "Age of Sigmar" вже сьогодні! Журнал "Getting Started with Age of Sigmar" надихне вас, і відповість на безліч запитань. Цей набір примітний тим, що містить основні правила Age of Sigmar.
Повелители ефірних блискавок, чудотворці, в чиїй владі управління священними енергіями світу Азір, лідери Священних Палат, у Смертних Царствах відомі як Лорди-Чародії. Грозовий Зір дозволяє Лордам бачити душі своїх супротивників. Грізна міць Лордів така, що вони єдиною фразою можуть розмітати ворогів убік, або магічним чином надихнути союзників. Лорди-Чародеї вступають у битву верхи на Небесному Драколині, величезному звірі. І зв'язок між наїзником та їздовим звіром винятково сильно. Адже в дикій природі Драколін миттєво розірве на клапті будь-кого, до кого не має поваги. Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!
Давним-давно, у Світі-Котрий-Був, бився і перемагав дворф-одинак виняткових сили і відваги. Він кидав чудовиськ і мутантів, його боялися скавени, звіролюди тріпотіли при звуках його імені. Зрозуміло, всі ці подвиги відважний дворф вершив не просто так. Для нього це була робота, складна, важка і дуже високооплачувана. Мир минулого згинув у вогні руйнівної війни, коли всі скавени одночасно вийшли на поверхню, щоб вбивати і сіяти хвороби серед інших народів. Але, як відомо, герої не вмирають! Так і Готрек Гурніссон, який зробив собі ім'я ще в Старому Світі, продовжує боротися в Новому Світі, і множити свої подвиги і добробут. Готрек Гурніссон буде щасливий приєднатися до ваших військ Сил Порядку, бо він давним-давно засвоїв мудрість: у добрих хлопців завжди є робота. Для гравців "Warhammer Fantasy Battles", ігрової системи-попередниці "Age of Sigmar", Готрек – особистість багато в чому легендарна. Він не раз і не двічі ставав героєм оповідань і цілих книг, беручи участь у запаморочливих пригодах не тільки на ігрових столах, а й на сторінках творів "Black Library". Мініатюра Готрека складається з 15 частин і має приголомшливу художньо оформлену підставку, гідну такого славного героя. Гурніссон височить на горі покинутих щитів, зламаних копій і вбитих ним особисто щурів. Якщо вам потрібен могутній герой Сил Порядку, готовий трощити всіх, хто посміє перегородити йому шлях, краще за Готрека вам нікого не знайти Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!
Кастигаторы – непревзойдённые стрелки, оказывающие войскам Сигмара прикрытие в дальнем бою. Кастигаторов часто берут в битву Лорды-Чародеи из Священных Палат, когда есть необходимость в уничтожении эфирных врагов, против которых простое оружие бессильно. Громовые Арбалеты – настоящее чудо науки и техники мира Азир. Эти массивные стрелковые машины с потрясающей силой метают во врага снаряды, скорее похожие на булавы, нежели на стрелы. Наконечники таких метательных снарядов содержат дыхание Звёздных Драконов. Такая ручная артиллерия за одно меткое попадание может разметать в труху стену вражеских щитов, или же в одно касание развоплотить самого злобного призрака. В своих странствиях Кастигаторов сопровождает гордая и преданная Гриф-Гончая, которая является скорее другом и товарищем, нежели питомцем и любимцем отряда. Гриф-Гончая сильна, быстра, и всегда готова разорвать в клочья тех, кто угрожает Кастигаторам. Обращаем внимание, все миниатюры разобранные и неокрашеные!
Баньші Мірмурна знемагають від нелюдського голоду. Тільки магія може наситити ці створіння. Ведені чаклунським голодом, Баньші беззвучно ковзають над землями Смертних Царств, вишукуючи магічні речі, зачаровані місця та живих чарівників. Баньші жадають магії так само шалено, як гриф-падальник тушу зітхлого звіра. Ще ці неспокійні духи сумно відомі почуттям глибокої огиди до будь-яких живих істот. Будь-яка істота з плоті і крові, що стала на шляху Баньші, чи то закутий у хітин хижак, чи шляхетний лицар у панцирних обладунках, неминуче буде вбито холодними лезами проклятих кинджалів. Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!
Глевврайс Сталкери – воістину непереборна сила. Їхні довгі клинки завжди чітко вказують на серця майбутніх жертв, як стрілки годинника вказують час. На полі бою Главврайс Сталкери рухаються повільно і велично, з урочистістю та неминучістю самої смерті. Часом траплялося, що нещасні, на яких були націлені примарні клинки Сталкеров, виявляли виняткову розсудливість, і тут же втікали. Такі приречені бігли дні та місяці, залишаючи за спиною моря, континенти і навіть цілі Плани буття. Але все було марно. Сталкери, що взяли слід, невблаганні. Вони не потребують їжі та сні, не знемагають від втоми. Можеш тікати. Можеш скам'яніти від страху. Смерті все одно. Вона знайде тебе де завгодно. Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!
Похмурі та смертоносні процесії Нічних Мисливців складаються з безлічі різних ефірних душогубів. Але найчисленніші з них – ndash; Громихаючі Ланцюгами Орди. Такі Орди складаються з душ, що колись належали найогиднішим негідникам з усіх Смертних Царств. Такі духи хоч і слабкі, але у великій кількості є значною загрозою. Тільки непереборна, всепоглинаюча ненависть, густо замішана на примітивній злості в силах утримувати цих привидів у реальності. Деякі могли б подумати, що гуркітливі ланцюгами уникли смерті. Мабуть так і є. Втім, доля приготувала їм набагато скорботнішу долю. Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!
Кавалеристи Жахливого Клинка стоять лише на один щабель нижче Лицарів Савану. У тому, минулому, нині забутому житті, кожен із каваліристів на власні очі бачив зраду свого командира, але при цьому залишився нейтральним, не допомагаючи і не перешкоджаючи обурливій зраді. Навіть у лавах Нічних Примар, Кавалеристи є гордими одинаками. Кавалеристи зникають і з'являються строго за власним бажанням. У бою такі воїни – охоронці лідерів, або офіцери, які ведуть за собою іншу нежити. Іноді вони вирушають у далекі землі, щоб зібрати про них інформацію і надати звіт Лицарям Савану. Піднявши дибки своїх ефірних скакунів, Кавалеристи розчиняються в хмарах холодного туману, щоб за мить з'явиться в іншому місці, холоднокровно добиваючи слабких і поранених ворогів, відсікаючи від основних сил загони, що відступають, або здійснюючи інші безчесні, але ефективні маневри війни. Звертаємо увагу, всі мініатюри розібрані та незабарвлені!